DaXoN Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 fy faen dere er rare hu er vel ikke akkurat så pen at dere mister kontrolen på hormonen ^^ haha men over til noe seriøst tror dere ikke hu kanskje er inne her og leser alt dere leser? 7006140[/snapback] Herregud, ikke ta alt så seriøst da. Jeg sier bare at hu er utrolig fin, så sier et par ja, og enig og slikt og plutselig er vi noen kåtsekker? Rolig nå Kan godt hende hun er her inne og leser, bryr meg ikke 7006161[/snapback] vel så vis du synes det gå hen og si det til henne irl da 7006199[/snapback] "Hei, du var fin.." 7006218[/snapback] ja vedder på hu bli flau og rødmer og så smiler du bare og spør om hu vil være med og snakke litt eller gå en tur og få litt luft Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 fy faen dere er rare hu er vel ikke akkurat så pen at dere mister kontrolen på hormonen ^^ haha men over til noe seriøst tror dere ikke hu kanskje er inne her og leser alt dere leser? 7006140[/snapback] Tviler på at hun blir sinna når vi sier at hu er pen, det er jo et kompliment Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 hehe,, "du , meg og en box vaselin?" Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 fy faen dere er rare hu er vel ikke akkurat så pen at dere mister kontrolen på hormonen ^^ haha men over til noe seriøst tror dere ikke hu kanskje er inne her og leser alt dere leser? 7006140[/snapback] Herregud, ikke ta alt så seriøst da. Jeg sier bare at hu er utrolig fin, så sier et par ja, og enig og slikt og plutselig er vi noen kåtsekker? Rolig nå Kan godt hende hun er her inne og leser, bryr meg ikke 7006161[/snapback] vel så vis du synes det gå hen og si det til henne irl da 7006199[/snapback] "Hei, du var fin.." 7006218[/snapback] ja vedder på hu bli flau og rødmer og så smiler du bare og spør om hu vil være med og snakke litt eller gå en tur og få litt luft 7006243[/snapback] Jadda, tror jeg også Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 fy faen dere er rare hu er vel ikke akkurat så pen at dere mister kontrolen på hormonen ^^ haha men over til noe seriøst tror dere ikke hu kanskje er inne her og leser alt dere leser? 7006140[/snapback] Herregud, ikke ta alt så seriøst da. Jeg sier bare at hu er utrolig fin, så sier et par ja, og enig og slikt og plutselig er vi noen kåtsekker? Rolig nå Kan godt hende hun er her inne og leser, bryr meg ikke 7006161[/snapback] vel så vis du synes det gå hen og si det til henne irl da 7006199[/snapback] "Hei, du var fin.." 7006218[/snapback] ja vedder på hu bli flau og rødmer og så smiler du bare og spør om hu vil være med og snakke litt eller gå en tur og få litt luft 7006243[/snapback] Jadda, tror jeg også 7006261[/snapback] gå og prøv da og si hva hu sa:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Veldig kos altsså=) jeg er BTW 90 Modell! er det noe- finner dere meg i Info! Helene-Marie skriver btw fra en i crewets pc.. Endret 5. oktober 2006 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) du måtte låne brukeren til jon ivar litt ja edit: jaaaa Endret 5. oktober 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 har engentlig aldri hørt om lanet deres men er det stort? Støre en vikingskipet ? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 ikke større en tg nei. men er vel norges nest største lan? eller var det bare målet? Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 ikke større en tg nei. men er vel norges nest største lan? eller var det bare målet? 7006337[/snapback] ok meg og en kompis tenkte vi skulle lage lan nede på sørlandet har ikke helt kommet igang da ^^ er vel lagt på is med tanke på at vi er litt uvenner og har 0tid til sånt akkurat nå Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Herregud, hun var jo ikke fra "the top shelf", men OK. Om jeg vil ha henne tar jeg henne, men jeg lar dere krangle om henne imellom dere. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Dere gutta ser 1 - EN - pen jente og så flyr hormonene i taket hos dere. KOM DERE UT av gutterommet eller lan'et og se hvor mange pene jenter som finnes dere ute (altså det store rommet på utsiden av gutterommet med blått tak, les himmel, over). Makan Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Herregud, hun var jo ikke fra "the top shelf", men OK. Om jeg vil ha henne tar jeg henne, men jeg lar dere krangle om henne imellom dere. 7006407[/snapback] hehe hør på han som du har noen sjans? lol Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 JA men her inne på lanet er dette mangel vare skal je si deg. Både den blå himmern og jenter Lenke til kommentar
el-thorre Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 La nå gutta (jenter for den saks skyld) få lov til å si hva de mener. Så lenge de ikke kommer med negative ting så er vel alt i orden. At enkelte mennesker misliker praten så vil jeg råde de til å holde det for seg selv. Det beste for alle tror jeg. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 JA men her inne på lanet er dette mangel vare skal je si deg. Både den blå himmern og jenter 7006461[/snapback] lol er en grund til at jenter ikke går der, er fordi det er mange gutter der som er litt hormonelt ødelagt ^^ Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Petter (Tomat-Ulf) har advart meg om sånne som dere. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 JA men her inne på lanet er dette mangel vare skal je si deg. Både den blå himmern og jenter 7006461[/snapback] lol er en grund til at jenter ikke går der, er fordi det er mange gutter der som er litt hormonelt ødelagt ^^ 7006470[/snapback] for ikke å snakke om svetteskyene Lenke til kommentar
el-thorre Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hehe, 02323 er nummeret til Oslo taxi som lett kan kjøre deg til skippergata hvis det røkker litt for mye i løken.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg