DE1 Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg skulle akkurat gå og spørre, også går hun strengt av gårde for å skrike til noen høytalerpøbler . Hun virker streng, jeg tipper 1988-modell 7005801[/snapback] haha så henne snakke med de med musikken de dempan så vidt jeg husker står det et jente navn på leder på inf:info elns,,,,, regner med at det er henne....... da er hun ikke ungdomskole elev 7005819[/snapback] Var det jeg visste Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 dere snakker om mye rart her på diskusjon men hvilken info-desk finnes mange her i verden ^^ *ler* 7005757[/snapback] Den på HW-LAN vel Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg skulle akkurat gå og spørre, også går hun strengt av gårde for å skrike til noen høytalerpøbler . Hun virker streng, jeg tipper 1988-modell 7005801[/snapback] Gjør ikke noe for meg at hu er streng Og Allfather.. Ikke pen? 7005813[/snapback] Egentlig ikke, men jeg er ikke "in" når det gjelder pedofili Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hun heter Helene-Marie og er chief for info:info. har msn og nr. men det går jeg ikke ut med her Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hun heter Helene-Marie og er chief for info:info. har msn og nr. men det går jeg ikke ut med her 7005866[/snapback] Jeg tipper du kan tjene noen raske lapper der Lenke til kommentar
longarmstrong Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 for noen idioter =/ Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Er jo bare å stikke bort til henne og si, "Høy, hva skjer'a? Er det mye liv for tida?" Også er praten i gang den Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hun heter Helene-Marie og er chief for info:info. har msn og nr. men det går jeg ikke ut med her 7005866[/snapback] Jeg tipper du kan tjene noen raske lapper der 7005887[/snapback] håper det Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Er jo bare å stikke bort til henne og si, "Høy, hva skjer'a? Er det mye liv for tida?" Også er praten i gang den 7005953[/snapback] lol irl? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Siden hun er chief for info:info, så må jo e-postadr hennes ligge en plass. Går ann å ta en råsjans på at hun bruker den på MSN Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Det er vel nå disse sjekketriksene skal testes. Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Er jo bare å stikke bort til henne og si, "Høy, hva skjer'a? Er det mye liv for tida?" Også er praten i gang den 7005953[/snapback] lol irl? 7005971[/snapback] It's IRL! Flee! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Siden hun er chief for info:info, så må jo e-postadr hennes ligge en plass. Går ann å ta en råsjans på at hun bruker den på MSN 7005993[/snapback] hvordan tror du jeg kan det? lanwiki ftw! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Nå skjønner jeg plutselig hvorfor jeg ikke gadd å dra til HW-LAN... Ok, det er en søt jente. Aldri sett en sånn før? Er dere så jævla kåte, så gå og snakk med henne. Jeg skal le når dere gråter her fordi dere har et rødt håndmerke på kinnet. Endret 5. oktober 2006 av Dahl Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Dahl. Hvorfor er du på forumet her? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Nå skjønner jeg plutselig hvorfor jeg ikke gadd å dra til HW-LAN... Ok, det er en søt jente. Aldri sett en sånn før? Er dere så jævla kåte, så gå og snakk med henne. Jeg skal le når dere gråter her fordi dere har et rødt håndmerke på kinnet. 7006077[/snapback] Du dro ikke på HW-LAN fordi det var noen gutter som synes hu var fin?Er ikke kåt fordi jeg synes hu er fin, lol. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 fy faen dere er rare hu er vel ikke akkurat så pen at dere mister kontrolen på hormonen ^^ haha men over til noe seriøst tror dere ikke hu kanskje er inne her og leser alt dere leser? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 fy faen dere er rare hu er vel ikke akkurat så pen at dere mister kontrolen på hormonen ^^ haha men over til noe seriøst tror dere ikke hu kanskje er inne her og leser alt dere leser? 7006140[/snapback] Herregud, ikke ta alt så seriøst da. Jeg sier bare at hu er utrolig fin, så sier et par ja, og enig og slikt og plutselig er vi noen kåtsekker? Rolig nå Kan godt hende hun er her inne og leser, bryr meg ikke Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 fy faen dere er rare hu er vel ikke akkurat så pen at dere mister kontrolen på hormonen ^^ haha men over til noe seriøst tror dere ikke hu kanskje er inne her og leser alt dere leser? 7006140[/snapback] Herregud, ikke ta alt så seriøst da. Jeg sier bare at hu er utrolig fin, så sier et par ja, og enig og slikt og plutselig er vi noen kåtsekker? Rolig nå Kan godt hende hun er her inne og leser, bryr meg ikke 7006161[/snapback] vel så vis du synes det gå hen og si det til henne irl da Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 fy faen dere er rare hu er vel ikke akkurat så pen at dere mister kontrolen på hormonen ^^ haha men over til noe seriøst tror dere ikke hu kanskje er inne her og leser alt dere leser? 7006140[/snapback] Herregud, ikke ta alt så seriøst da. Jeg sier bare at hu er utrolig fin, så sier et par ja, og enig og slikt og plutselig er vi noen kåtsekker? Rolig nå Kan godt hende hun er her inne og leser, bryr meg ikke 7006161[/snapback] vel så vis du synes det gå hen og si det til henne irl da 7006199[/snapback] "Hei, du var fin.." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg