DE1 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Heisann! Hva skjer med at det er ei sykt fin jente i infodesken a? - Hvem er det? Endret 5. oktober 2006 av DE1 Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Ei jente ihvertfall, skal jeg gå bort til henne å si at du trenger hjelp Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Ei jente ihvertfall, skal jeg gå bort til henne å si at du trenger hjelp 7005673[/snapback] Kjenner du hu? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hu er pen hu ja, ta motet til deg Dag Finn ut hvor gammel hun er.. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Hu er pen hu ja, ta motet til deg Dag Finn ut hvor gammel hun er.. 7005724[/snapback] Vi har tippekonkurranse Oki?Jeg tipper 17 Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 *Gå og spørre spørsmål, for så og vedde* Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 dere snakker om mye rart her på diskusjon men hvilken info-desk finnes mange her i verden ^^ *ler* Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 NEi kjenner ikke henne nei. Men gikk forbi meg nå Tipper 18 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 oi! Plutselig angret Poor Leno på at han ikke dro på HWLAN... Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 hehehe, sier igjen jeg : det måtte komme en post om dette også.... XD men hva med å ta diskusjonen of line, tviler sterkt på at hu ville like å finne ut at en gjeng ehhhh, svette gutter diskuterer henne... oja: hva er det med dere der ute? med en gang det er en kjerring et sted så flokker dere dere sammen,,, som igår da hu dama dansa på scenen,,, plutslig stod det masse folk der eller nå, ok det sitter en jente i ifno desken? men ekke vits å skryte av at du har sett henne, hører ikke hjemme her mener jeg mvh michael Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Akkuratt det at hu gikk forbi var jo bare kødd da... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Er det hun her dere hinter til? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 hehe, er nokk henne ja Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 hehehe, sier igjen jeg : det måtte komme en post om dette også.... XD men hva med å ta diskusjonen of line, tviler sterkt på at hu ville like å finne ut at en gjeng ehhhh, svette gutter diskuterer henne... oja: hva er det med dere der ute? med en gang det er en kjerring et sted så flokker dere dere sammen,,, som igår da hu dama dansa på scenen,,, plutslig stod det masse folk der eller nå, ok det sitter en jente i ifno desken? men ekke vits å skryte av at du har sett henne, hører ikke hjemme her mener jeg mvh michael 7005767[/snapback] Rolig da. Tror ikke hu klikker fordi en gjeng (ikke) svette ungdommer sier at hu er fin. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Er det hun her dere hinter til? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): 7005784[/snapback] Damn, ja! Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg skulle akkurat gå og spørre, også går hun strengt av gårde for å skrike til noen høytalerpøbler . Hun virker streng, jeg tipper 1988-modell Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Det er henne Tomat-Ulf.. Skal vi be henne ut på en Peppes-runde kanskje? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hun var nå ikke så pen, og hun har sikkert "arbeidsuke" slik som de pleier å ha på ungdomsskolen. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg skulle akkurat gå og spørre, også går hun strengt av gårde for å skrike til noen høytalerpøbler . Hun virker streng, jeg tipper 1988-modell 7005801[/snapback] Gjør ikke noe for meg at hu er streng Og Allfather.. Ikke pen? Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Jeg skulle akkurat gå og spørre, også går hun strengt av gårde for å skrike til noen høytalerpøbler . Hun virker streng, jeg tipper 1988-modell 7005801[/snapback] haha så henne snakke med de med musikken de dempan så vidt jeg husker står det et jente navn på leder på inf:info elns,,,,, regner med at det er henne....... da er hun ikke ungdomskole elev Endret 5. oktober 2006 av disco808 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg