Gå til innhold

HW-Lan 06: Damn, hvem er hu fine jenta i info-desken?

DE1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehehe, sier igjen jeg :

det måtte komme en post om dette også.... XD

men hva med å ta diskusjonen of line, tviler sterkt på at hu ville like å finne ut at en gjeng ehhhh, svette gutter diskuterer henne...

oja: hva er det med dere der ute?

med en gang det er en kjerring et sted så flokker dere dere sammen,,, som igår da hu dama dansa på scenen,,, plutslig stod det masse folk der :p

eller nå, ok det sitter en jente i ifno desken? men ekke vits å skryte av at du har sett henne, hører ikke hjemme her mener jeg :)

mvh michael

Lenke til kommentar
hehehe, sier igjen jeg :

det måtte komme en post om dette også.... XD

men hva med å ta diskusjonen of line, tviler sterkt på at hu ville like å finne ut at en gjeng ehhhh, svette gutter diskuterer henne...

oja: hva er det med dere der ute?

med en gang det er en kjerring et sted så flokker dere dere sammen,,, som igår da hu dama dansa på scenen,,, plutslig stod det masse folk der :p

eller nå, ok det sitter en jente i ifno desken? men ekke vits å skryte av at du har sett henne, hører ikke hjemme her mener jeg :)

mvh michael

7005767[/snapback]

Rolig da. :p

Tror ikke hu klikker fordi en gjeng (ikke) svette ungdommer sier at hu er fin.

Lenke til kommentar
Jeg skulle akkurat gå og spørre, også går hun strengt av gårde for å skrike til noen høytalerpøbler :green: . Hun virker streng, jeg tipper 1988-modell :p

7005801[/snapback]

Gjør ikke noe for meg at hu er streng :p

Og Allfather.. Ikke pen? :ohmy:

Lenke til kommentar
Jeg skulle akkurat gå og spørre, også går hun strengt av gårde for å skrike til noen høytalerpøbler :green: . Hun virker streng, jeg tipper 1988-modell :p

7005801[/snapback]

haha så henne snakke med de med musikken :p de dempan

så vidt jeg husker står det et jente navn på leder på inf:info elns,,,,, regner med at det er henne....... da er hun ikke ungdomskole elev

Endret av disco808
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...