Samegerilja Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hei, skal ta teorien i neste uke, har strøket før. Men er det noen tips som kan hjelpe meg? Selvfølgelig er det individuelt om hvordan man lærer best, men hvis dere har noen tips hadde det vært kjempebra Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Øv ved å gjøre oppgaver. Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Bestillte oppgave bok med fasit.... Den forrige som følgte med grunnboka hadde ikke fasiten Lenke til kommentar
mrhippi Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Les til du sprekker.. er det jeg gjør. skal prøve på onsdagen:P har alldri i mitt liv lest så mye som jeg gjorde i går! men en fin ting er å. etter du har lest. Si til deg selv hva du har lest om osv. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Gjør oppgaver på nettet. jeg leste ikke boka og besto med glans på første forsøk etter å ha vært igjennom prøven på www.teoriproven.no altfor mange ganger Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Finnes en egen tråd om dette. Les litt der, du. Lenke til kommentar
citronen Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 www.teoriproven.no www.teoritentamen.no (ATL's) Lenke til kommentar
lboy72 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 nettlappen.nowww.nettlappen.no Lenke til kommentar
Potetmann Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Det er vel egentlig bare å øve mye. Du kan finne gode notater til teorien her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå