Mrs Hatta Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg tror de aller fleste stedene man starter en character har en viss sentimental verdi for alle spillere. Derfor må jeg kanskje si mulgore jeg og ^^ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Hyjal, det er ikke tvil en gang! Løp rundt der alene og med en venn og tok screenies! Lenke til kommentar
stigos3000 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg liker meg godt i blasted lands og felwood. Det er så mystisk stemning der . Før trivdes jeg godt i silithus, men etter å ha tilbrakt usunne mengder tid der så har jeg fått nok av det stedet. Er mange steder som er fine men som ikke har så mye som gjør det verdt å besøke nå for tida f.eks Loch Modan, Feralas. Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Nagrand i Outlands er pent Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Trives jævli godt i Tarren Mill, ganker lowbies å får dem til å hente Main deres Sinnsykt morsomt å få igang litt world PvP, ganker gjerne enn 5-6 lowbies samtidig så henter alle Main samtidig så henter jeg 60 backup og bam vi har fåd igang litt world PvP Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg har ikke vært i Outland enda, så for meg til nå er Hyjal det fineste.. I alle fall der hvor de kraterene ikke er!! Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Liker Iron Forge veldig godt, pga at jeg tenkrer på hvor stort det er og at det er under bakken, tenk at noen dverger har klart og bygd noe sånt? Liker også Winterspring, pga at jeg er veldig glad i snø=) og at jeg grindet der fra lvl 54-60=) Hater Hillsbrad foothill, pga alle gankerne og jeg liker ikke skogen og miljøet der. Endret 26. november 2006 av Rockna Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Burning Steppes om natten, og ingame musikk på fullt <3 Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Var en tur henne med hammerfall og er ganske tøft sted der spesielt når jeg spillte med min rogue og meg og noen andre ganka folk som prøvde og komme seg vekk fra AB que området sitt ^^ Lenke til kommentar
Såni Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Spiller ikke mer, men jeg liker Un'goro, Feralas og Zul'Gurub. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå