Gå til innhold

Favorit plass i World Of Warcraft


Anbefalte innlegg

Til dere som er Horde vil jeg si at dere har en perle av et sted i thunder bluff og omliggende mulgore. Jeg tok en exploration trip der når jeg var lvl 60 for å se på den pene naturen og tok heisen opp og speidet innover thunder bluff. Usedvanelig kult vil jeg si:) Men det slår ikke selvsagt ikke SW city:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Til dere som er Horde vil jeg si at dere har en perle av et sted i thunder bluff og omliggende mulgore. Jeg tok en exploration trip der når jeg var lvl 60 for å se på den pene naturen og tok heisen opp og speidet innover thunder bluff. Usedvanelig kult vil jeg si:) Men det slår ikke selvsagt ikke SW city:)

7006213[/snapback]

 

alle vet at Thunderbluff er beste byen ^^ greit nok har ikke Regrents til rouges men veldig stillfull by og omligene omega ^^

Lenke til kommentar
pføy, vil ikke ha plassen krelende med folk heller da! moonglade for druids! :p

7006303[/snapback]

Vel catform- og travelform-quest hadde ikke skadet. Mener ikke at folk skal drive å queste inne i Moonglade, det er sonen for liten til. Ville helst sett at folk dro dit for å få quester der som de kan gjøre andre plasser og på den måten få litt mer aktivitet der. :)

 

Ser uansett for meg at sonen kan få en revamp i forbindelse med Emerald Dream.

Lenke til kommentar

Stormwind City er fineste byen. Elsker å komme ridende inn over brua og forbi statuene:D

 

Ellers liker jeg gamle Lordaeron, Alterac Mountains og Hillsbrad foothills. Mest på grunn av lore, men også på grunn av Tarren Mill-raids. Alterac mountains er en veldig fin plass med masse ting som minner om det gamle kongeriket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...