Gå til innhold

Favorit plass i World Of Warcraft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
der man starta :love:

for jeg kom ikke lenger! :D

7011702[/snapback]

hehe lol :woot:

how? :p

7011762[/snapback]

Han ble ganket hele tiden av en spiller i en lvl som Blizzard trodde var uoppnåelig, og måtte grinde boars helt opp til lvl 60.

Endret av Thorsø
Lenke til kommentar
Mandag er den deiligste skoledagen, og fredag er den verste. Men utenom skole er det helt omvendt :)

Fredag har vi 3 x 80minutters timer med med Norsk, engelsk og matte. Etter hverandre.

På mandag, har jeg 40min tysk, så gym, deretter klassens time, så avslutter dagen med Heimkunnskap. :)

7012282[/snapback]

der man starta :love:

for jeg kom ikke lenger! :D

7011702[/snapback]

hehe lol :woot:

how? :p

7011762[/snapback]

Han ble ganket hele tiden av en spiller i en lvl som Blizzard trodde var uoppnåelig, og måtte grinde boars helt opp til lvl 60.

7016356[/snapback]

Sett litt for mye på TV (f,eks, South Park :p ) ?

Lenke til kommentar
det som gjorde størst inntrykk på meg var teldrassil.. da jeg var liten og ung hunter.. husker jeg skulka skolen 4 dager på rad, og satt kun å spilte wow og sov.. det var helt fantastiskt.. husker jeg var helt inne i min egen verden ^^,

7031330[/snapback]

hehe :p ja gøy og spille har ikke spilt ordentlig på nesten 1månede nå ^^ hehe vil spille ^^

Lenke til kommentar

jeg er såpass kjepphøy at jeg vil kalle meg sånn nogenlunde musikalsk. og jeg liker ikke så altfor godt å grinde. fra den perioden da jeg grinda felcloth i felwood, hadde jeg også TV på rommet, som konstant sto på Svisj på nrk2 mens jeg grinda. Så solgte jeg TV'n og kjøpte meg ny PC som tålte litt bedre å ha WinAmp stående på samtidig som WoW, og på samme tid ble det mer og mer bots i felwood, og AH-prisene på felcloth ble mer og mer fucka, så jeg begynte å grinde Essence of Air i Silithus istedet. så nå forbinder jeg på en eller annen måte Felwood med Nelly Furtado, OnklP og all den andre dritten der som diverse tapere gidder å sitte og stemme fram, og jeg forbinder Silithus med god musikk; Audioslave, Metallica, Rage Against the Machine, Turboneger, etc... så du kan si jeg har litt bedre minner fra Silithus.

men favorittsted blir vanskelig... BWL (det lille jeg har av erfaring derfra), Arathi Basin, MC, ZG, Mara, ZF, står ihvertfall høyt.

Lenke til kommentar
Ratchet!

Vet ikke helt hva det er med denne lille plassen, men synes den er noe av det aller beste blizz har designet så langt.

7032850[/snapback]

Alle goblinbyene er kule, det er sant nok. Men et av mine beste øyeblikk var nok da jeg rundt level 20 reiste med min Tauren Druid(første char), med båten til Booty Bay, med det skipet og hele greia. Det var litt episk

Lenke til kommentar

beste plassen jeg har sett er caverns of time, utrolig kult der inne.

Beste plassen det er lov å være; Ironforge..vi henger jo der til stadighet, så vi må jo like den plassen og

beste instance: hmm, synes fremdeles scarlet monestary er flott jeg. BRD har fantastisk størrelse,

kjipeste plass: bwl, eller kanskje det er fordi ejg er så lei den rønna

Naxx er også fint

Endret av vetle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...