DaXoN Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Shadowfang keep <3 konge mye gøy og gjøre der får en Mage:=) Aoe kontrolere Mobs tanket en gang 4 anti Mages der med Nova og blink og et Shield fra priest en gang i blant ^^ var gøy hehe Lenke til kommentar
............... Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 der man starta for jeg kom ikke lenger! Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 der man starta for jeg kom ikke lenger! 7011702[/snapback] hehe lol how? Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) der man starta for jeg kom ikke lenger! 7011702[/snapback] hehe lol how? 7011762[/snapback] Han ble ganket hele tiden av en spiller i en lvl som Blizzard trodde var uoppnåelig, og måtte grinde boars helt opp til lvl 60. Endret 6. oktober 2006 av Thorsø Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Mandag er den deiligste skoledagen, og fredag er den verste. Men utenom skole er det helt omvendt Fredag har vi 3 x 80minutters timer med med Norsk, engelsk og matte. Etter hverandre. På mandag, har jeg 40min tysk, så gym, deretter klassens time, så avslutter dagen med Heimkunnskap. 7012282[/snapback] der man starta for jeg kom ikke lenger! 7011702[/snapback] hehe lol how? 7011762[/snapback] Han ble ganket hele tiden av en spiller i en lvl som Blizzard trodde var uoppnåelig, og måtte grinde boars helt opp til lvl 60. 7016356[/snapback] Sett litt for mye på TV (f,eks, South Park ) ? Lenke til kommentar
Namek Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Un'goro! av en eller anne grunn er det alltid masse lowbie pallas å ganke.. Lenke til kommentar
unleashed Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 det som gjorde størst inntrykk på meg var teldrassil.. da jeg var liten og ung hunter.. husker jeg skulka skolen 4 dager på rad, og satt kun å spilte wow og sov.. det var helt fantastiskt.. husker jeg var helt inne i min egen verden ^^, Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 det som gjorde størst inntrykk på meg var teldrassil.. da jeg var liten og ung hunter.. husker jeg skulka skolen 4 dager på rad, og satt kun å spilte wow og sov.. det var helt fantastiskt.. husker jeg var helt inne i min egen verden ^^, 7031330[/snapback] hehe ja gøy og spille har ikke spilt ordentlig på nesten 1månede nå ^^ hehe vil spille ^^ Lenke til kommentar
ulrikft Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Un'goro! av en eller anne grunn er det alltid masse lowbie pallas å ganke.. 7016600[/snapback] Du "gang killer" paladins alene? Lenke til kommentar
Filom Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Likte STV best når jeg lvlet Fin natur der Lenke til kommentar
janan71 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Ratchet! Vet ikke helt hva det er med denne lille plassen, men synes den er noe av det aller beste blizz har designet så langt. Lenke til kommentar
Groet Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 jeg er såpass kjepphøy at jeg vil kalle meg sånn nogenlunde musikalsk. og jeg liker ikke så altfor godt å grinde. fra den perioden da jeg grinda felcloth i felwood, hadde jeg også TV på rommet, som konstant sto på Svisj på nrk2 mens jeg grinda. Så solgte jeg TV'n og kjøpte meg ny PC som tålte litt bedre å ha WinAmp stående på samtidig som WoW, og på samme tid ble det mer og mer bots i felwood, og AH-prisene på felcloth ble mer og mer fucka, så jeg begynte å grinde Essence of Air i Silithus istedet. så nå forbinder jeg på en eller annen måte Felwood med Nelly Furtado, OnklP og all den andre dritten der som diverse tapere gidder å sitte og stemme fram, og jeg forbinder Silithus med god musikk; Audioslave, Metallica, Rage Against the Machine, Turboneger, etc... så du kan si jeg har litt bedre minner fra Silithus. men favorittsted blir vanskelig... BWL (det lille jeg har av erfaring derfra), Arathi Basin, MC, ZG, Mara, ZF, står ihvertfall høyt. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Synes synd på dem som ikke har/får oppleve Naxx. Utrolig stemning der. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg likte meg best i thousand needles faktisk. Et annet sted er lakeshire i redrock mountains. (Bør nevnes at jeg er horde og rogue. Jeg begynte med pvp lenge før dealen med dishonorable kills. Det var tider det) Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Ratchet! Vet ikke helt hva det er med denne lille plassen, men synes den er noe av det aller beste blizz har designet så langt. 7032850[/snapback] Alle goblinbyene er kule, det er sant nok. Men et av mine beste øyeblikk var nok da jeg rundt level 20 reiste med min Tauren Druid(første char), med båten til Booty Bay, med det skipet og hele greia. Det var litt episk Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Darnassus er den klart finaste byen, synd den er so tom. Beste plass: Moonglade. Verste plass: STV. Pga den plassen har eg eit altfor stort hat mot ud rogue og andre diverse horde gankers. Fav instance: Inner mara, vakkert. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Synes synd på dem som ikke har/får oppleve Naxx. Utrolig stemning der. 7033210[/snapback] Det er sant. Satt på ingame musikken hver gang jeg var der. Fantastisk ! Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) beste plassen jeg har sett er caverns of time, utrolig kult der inne. Beste plassen det er lov å være; Ironforge..vi henger jo der til stadighet, så vi må jo like den plassen og beste instance: hmm, synes fremdeles scarlet monestary er flott jeg. BRD har fantastisk størrelse, kjipeste plass: bwl, eller kanskje det er fordi ejg er så lei den rønna Naxx er også fint Endret 9. oktober 2006 av vetle Lenke til kommentar
janan71 Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Synes synd på dem som ikke har/får oppleve Naxx. Utrolig stemning der. 7033210[/snapback] Derfor jeg gleder meg slik til BC! Da får forhåpentligvis også vi andre "ikke fullt så uber-epix" oppleve naxx! Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Favoritt Plass: SW eller Feralas(skjønt jeg er ikke der så mye =/) Favoritt Instance: Naxx, uten tvil... utrolig stemning der. Kjipeste Plass: Duskwallow March (eller noe sånt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå