ola3 Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Hva er navnet på mellom kabelen fra grafikk kort til tven? [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-11-04 11:36 ] Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Kommer veldig an på. De fleste nyere bruker s-video. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 På uteDOSen sitter ASCIIladden og legger paralellkabler. En _liten_ digresjon. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Alternativet er composite kabel. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Quote: Den 2002-11-03 19:15, skrev Erling E.:På uteDOSen sitter ASCIIladden og legger paralellkabler.En _liten_ digresjon. jeg sier bare haha Lenke til kommentar
Gothmog Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Det er nok s-video eller composite cable (c-video) som brukes ja... Viss du har planer om å koble til tv'en så håper jeg du har sjekke hva tv'en støtter. For min del trodde jeg faktisk at tv'en hadde s-video inn, men NEIDA, der i gården måtte det vel bli c-video ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå