DurinVIII Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Er utrolig at de i år 2142 fortsatt ikke har klart å lage mer nøyaktige håndvåpen Endret 6. oktober 2006 av DurinVIII Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Er utrolig at de i år 2142 fortsatt ikke har klart å lage mer nøyaktige håndvåpen 7011156[/snapback] De er sikkert mer nøyaktige, men det er fremdeles mennesker som holder de og da spiller det liten rolle hvor store forbedringene er. Mennesker rister, puster, skjelver, reagerer og hopper opp og ned såpass mye uansett... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Er utrolig at de i år 2142 fortsatt ikke har klart å lage mer nøyaktige håndvåpen 7011156[/snapback] De er sikkert mer nøyaktige, men det er fremdeles mennesker som holder de og da spiller det liten rolle hvor store forbedringene er. Mennesker rister, puster, skjelver, reagerer og hopper opp og ned såpass mye uansett... 7011304[/snapback] Og dette er heller ikke CS Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Spillet kom noe fort? Jaja, det er jo EA... Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Battlefield 2142 README Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Spillet kom noe fort? Jaja, det er jo EA... 7011845[/snapback] Det er DICE... EA er utgiveren, og Battlefield er noe av det bedre som kommer ut gjennom EA, om ikke det beste. Dette er bare en demo, så ingen har sagt at spillet kommer fort. Spillet var ferdigutviklet 25. september, så man kan ikke si at det kommer så fort når det enda er to uker til release. Dette spillet blir jo bare å glede seg til, ettersom at Battlefield er en god spillserie, og sikkert vil glede mange. Det er jo ingen tvil om at det er en av verdens beste skytespill. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Syns de skulle konsentrert seg om å røyke mindre sur sokk når dem utvikler nye patcher til BF2. Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 HM? Glemte å trykke på legg til svar jeg. Her kommer iallefall linken og nå skal jeg legge den til: http://thepiratebay.org/tor/3534149/eagame...tentbf2142_demo Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Da var demoen ute.. Har spilt i en halvtimes tid sålangt og er storfornøyd =) Titan er jo grievilt Demoen kan lastes ned fra EA Downloader. Men når sant skal sies så ble jeg ikke mektig imponert i forhold til BF2. Samma greia egentlig bare under ny uniform.. Jauda! Men artig spill =) Trenger noen nye gameplay modes og våpen og bryne meg på! Noen som vet hvordan man reviver teammates?! Får bare frem medicpakka men får ikke til å revive =/ Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Finner ikke demoen på EA Downloader jeg.. Edit: Den kom nå etter å ha logget meg inn og ut et par ganger. Endret 6. oktober 2006 av Bertelsen Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Håper dette ikke vil bli standard på full versjonen hvis så så lukter det patch lang vei.hehe Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Får bare Connection lost hele tiden nå ja Lenke til kommentar
TST Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Like greit å fortsette her nå som demoen er tilgjengelig også på Gamer.no: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=643644 Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Takker TST. Ingen vits å tviholde på eksklusivitetsavtaler når ingen andre bryr seg. Dere skal ha ros for at dere faktisk holdt det gående en stund da Edit: Oh, EA som opphevde den ja. Endret 6. oktober 2006 av Blib Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg