Heineoen Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Hei! Har et par spørsmål rundt det å sette på ny potte.. Tar det viktigste først.. Har funnet ut at jeg har et eksosanlegg som er på 2-1/4" diameter, hva slags potter skal jeg da kjøpe 2", 2.5"? takk!... Endret 5. oktober 2006 av Heineoen Lenke til kommentar
VolvoRacing Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 har ikke noe å si hvor stor potta er. utløpet kan være så stort du vil. innløpet er alt fra 2 - 3". finnes masse overganger som du kan bruke på bilen. stigeoverganger som du klemmer eller sveiser fast på det orginale eksosrøret. kjøp en stigeovergang som passer rett inn på innløpet på potta for da kan du bare klemme den rett på. Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 OK! Takk skal du ha.. Hvor kjøper man disse? Erfaringer med dette pottemeket? http://maxam-tuning.com/catalog/default.php?cPath=54_139 Andre typer å anbefale? Lenke til kommentar
VolvoRacing Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 du får kjøpt slikt på flere bilrekvisittabutikker, torshov, biltema kanskje å autoprodukt nord. osv. kjenner ikke til disse pottene mn skal du bytte kun den bakerste potta så er det ikke så veldig nøy på hva du setter på. du kan egentlig gå inn på mobilsentrum.no og bestille ei potte til 500kr å få den samme effekten som ei potte til over 1000kr. mn de pottene som du viste var fine da. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Fine... ok... men svinaktig dyre da! Hvorfor skal du bare ha bakre delen? Har ikke effekten noe å si for deg? Jeg betalte 2600kr for komplett 2,5" eksos hos Svendsen, så det hadde kanskje vært en idè å bytte hele anlegget..?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå