Gå til innhold

HW-LAN: Første dag over


Anbefalte innlegg

Ikke at jeg bryr meg om dette problemet, siden jeg ikke er på lan`et, men hvis dere får forespørsel 3 ganger omå dempe dere er det kanskje på tide å ta hintet? Kan hende folk begynner å bli litt lei?

7021788[/snapback]

 

De kom og fortalte at cs compoen hadde startet og om vi kunne dempe lyden. de 3 andre teamene med anlegg ble også spurt om det samme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaja .... folk har mye å klage på:)

 

eller de 5-6 stk som henger her...

 

jeg har ikke gjordt noe annet enn å smile av alle posts som har blitt posted her :D

 

jeg kommer ikke til å gidde å svar på noen fler posts her og regner med at det ikke blir posted fler heller... men men, vi kan jo fortsette å krangle neste år:)

 

Søndag da blir det så mye lyd at da kan dere komme bort å whine istedenfor:)

 

SlenG

Team Heggedal

Forever and ever baby

 

Peace OUT (serr lissm)

Lenke til kommentar

Greit. Har du ikke hørt om nok folk som klager på lyden, da? Alle i tråden (bortsett fra de fra ditt eget team) har klaget på volum og når musikken spilles. Trenger vel ikke å komme bort til dere personlig? Ta et hint - ingen (iallfall veldig få) liker dere ...

 

Endret: Skrivefeil

 

Goscinny ;)

7019421[/snapback]

 

Er ikke sikker på hva tråden er, men Vi er en ganske stor gjeng som har dratt sammen på lan, Alle fra høyre side av banneren til Team-Heggedal frem til anlegget ved siden av til venstre er en del av samme gjengen, så om de 3 siste på raden har klaget må jeg ha lukket ørene akkurat da... Og de spiller vel ikke akkurat lavt de heller?

 

Du snakker om folk som klager på musikken? Ta feks. dagen i dag, vi har blitt spurt høflig 3 ganger om å dempe musikken og har gjort det alle gangene. bortsett fra det har jeg faktisk bare hørt klager fra dere 4-5 personene her på forumet...

 

Atle.

7021661[/snapback]

 

Du vet ikke hva en tråd er, nei. Ikke greit ... Det du har sittet å postet i nå, er en tråd. Alle, bortsett fra brukernei denne tråden, bortsett de fra DERES "team", har klaget på lydnivået. Got it?

 

Du sier også, at dere har skrudd ned lyden tre ganger. Men dette betyr da også at dere må ha skrudd opp igjen mellom hver gang? Hvis dere hadde skrudd det merkbart ned hver gang, ville det snart nærme seg et akseptabelt nivå! Godt dere iallfall har vett til å skru ned under compo-ene, da. :thumbup: Dere har vel kanskje ikke noe valg om dere vil sitte der ut LAN-et.

 

SlenG: Du ler av de som har postet her? Du burde kanskje tenke på hvordan vi andre oppfatter deg. Dersom du smiler og ler av de som klager på lyden, er du ikke særlig imøtekommende. Språket ditt hjelper heller ikke noe. Om du iallfall kunne prøvd å skrive litt bedre norsk og kutte ut ting som "Peace OUT (serr lissm)", ville du nok blitt tatt litt mer alvorlig. Skrivefeil er greit nok om du har dysleksi/skrivevansker, men hvis ikke bør du skjerpe deg litt. :)

 

Nok OT i denne tråden. Kan fortsette diskusjon på PM om noen ønsker det ... :yes:

 

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

Bare lurer på hvordan dette endte. Antar at de som ikke liker høy musikk må finne seg et annet LAN-party som har litt strengere regler.

 

zaxu

Bare sånn helt på slutten, hvorfor kommer dere med "klippe kabelen" trusselen hele tide, hvor ofte skjer dette med positivt utfall for den som klipper?

 

Antagelig fordi SlenG har vært barnslig og provoserende i sine meldinger her og folk er trøtte.

 

 

zaxu

Har du virkelig ikke tro på at du bare ender opp med tett deng? en kabel skal det vel alltids uansett gå heller raskt å skjøte sammen igjen og. Dessuten hvis man er ekstra bitch kan man vel kreve erstatning og.

 

Å true med "tett deng" er ukultur og hører hjemme hos gatemiljøer og wannabe-gangstere som tror det er "hipt" og "kult" å ligge utenfor samfunnet. Klipper noen av kablene har dere kun krav på erstatning av kabelen i form av ny kabel eller penger. Å ta saken i egne hender i form av "tett deng" ender du som regel opp i kasjotten.

 

 

Tror jeg holder meg unna LAN-partys som Team Heggedal er på.

Lenke til kommentar
Trodde det sku være sån at folk ikke sku bruke så mye strøm osv ? Om de spiller så halve salen plages, ser jeg for meg at de trekker litt mer en 50w fra strømnettet..

 

Noen kan vel gi de litt påslag pga det ?

7007087[/snapback]

 

Ehm, de har ikke 50W til rådighet, de har 1.33A x 400V = 532W (Ja, de har 400V anlegg som blir nedtransformert ned til 230V, men man kan da fortsatt bruke 532W siden hovedanlegget er på 400V)

Jobber som Security der, og må få lov å si ên ting: Musikken skal være dempet fra. kl. 03.00 - 10.00, så viss noen som er der ser dette, RESPEKTER dette!! :!:

7018289[/snapback]

 

532watt!! Hvor har du lært deg matte?? :hmm:

Selv om det er 400v anlegg får ikke brukeren mer enn 230v ut på stikken. Ellers hadde pc'en gått til helvete. ;)

Gjennomsnitt på 1.3 amp er ikke mer enn ca 300 watt!

 

Tror at neste år skal jeg få stemt frem en regel:

Får du ikke HELE høytalerer settet nedi en rema 1000 poser får du ikke lov til å ta det med deg inn. :thumbup:

Det er MER en nok lyd i en vanlig sett til å plage liv av alle i hallen. :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...