RBW Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 HW-LAN er godt i gang. Den første natten er over og vi er alle klare for den første hele dagen ute på Fornebu. Les mer Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hater desibel terorister Synd jeg jobber... skulle gjærne ha vært der Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Neste år SKAL jeg.. eller kansje da, har utrolig lyst Endret 5. oktober 2006 av erlend_vellle Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Ser fett ut dette. Det må jo bli MYE lyd til alle døgnets tider når man lar folk da med seg disse anleggene. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Ser fett ut dette. Det må jo bli MYE lyd til alle døgnets tider når man lar folk da med seg disse anleggene. 7005627[/snapback] Sjønner ikke at de gidder Jeg gidder så vidt å ta med meg maskinen min på lan, selv om den er micro-atx... hater og drasse på mye rart.... Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Det er utrolig plagsomt med de idiotene som spiller drithøyt når 90% av salen sover. Totalt unødvendig. Det er lov å bruke hue. MvH En som fikk veldig lite søvn i natt fordi en blektynn nerd absolutt måtte briefe med anlegget sitt. Takk skal du faen meg ha. Endret 5. oktober 2006 av Jarbra Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Har jo vært utrolig stille her frem til i dag morges, jeg ønsker hvertfall musikken velkommen. Det er ikke LAN uten høy lyd! Lenke til kommentar
knut ivar Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 hmmm. håper det er mulig å stikke innom i kveld.. Jeg jobber tross alt på samme sted som dette er... Noen av dere som vet hvor lenge MPX gutta står på standen der ? Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Greit med lyd, men det hadde ikke skadd om musikkvalget var litt bedre. Rosa helikopter, boten anna og lignende piss ville jeg vært direkte flau over å spille på mitt annlegg. Men det var nå alt i alt en bra førstedag, lite problemer. Lenke til kommentar
knut ivar Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Findus: (hvor er Pia) :-) se forrige innlegget mitt. ok. skal vel egentlig bare være glad for at jeg ike meldte meg på da egentlig...høres ut som om aldersgrensa der ligger endel under meg...( er vel nesten så mesteparten av folka der kunne vært sønnerog døtre av meg) Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hvor mange er det der da? Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Stereoanlegg pluss høytalere på LAN utgår så jævlig! Hvis folk vil høre på musikk, så kan de jaggu bruke hodetelefoner. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 LAN virker ganske moro, men jeg orker ikke lydkrig med noen slitne CW høyttalere. Jeg tror voksenLAN er tingen. Pils, skikkelig mat (eh..), og en sovesal uten Boten Anna. Men for all del, ser man bort fra alt bråket og sikkert også lukta på slutten av perioden så må LAN være dritkult. Lenke til kommentar
goggen Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Ja kan ikke noen ta initiativ til voksenLAN - jeg kommer! Lenke til kommentar
Noxe Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Neste år SKAL jeg.. eller kansje da, har utrolig lyst 7005550[/snapback] Tss.. sei ifrå neste gong du vil ditt du Du som akkurat he selt CSS og alle steam spela dine.. skuffa! Lenke til kommentar
Kris_tian Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Greit med lyd, men det hadde ikke skadd om musikkvalget var litt bedre. Rosa helikopter, boten anna og lignende piss ville jeg vært direkte flau over å spille på mitt annlegg. Men det var nå alt i alt en bra førstedag, lite problemer. 7005956[/snapback] Rosa helikopter har (Desverre imo) i lang tid vært tradisjon, så det er ikke til å unslippe.. Men da pakket jeg ned pcn, HW-lan here I come Lenke til kommentar
ouCHastilaer Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Var nett på lan nå, men jeg orka ikke mer. Drittmusikk for fult hele tida. Dette var ikke HW Lan Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Don't be so negative Lenke til kommentar
TAS Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Helt enig med de som sier att de som skal spille "musikk",skulle ha brukt headset.Personlig kaller jeg ikke boten anna og rosa helikopter for musikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå