Matin Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg og erling på rad 19 vil ha kaffe. Hvis noen har sett vår boks med neskaffe (uten etikett og rødt lokk) så blir vi evig takknemelige hvis du tar en tur innom midten på rad 19. Hvis noen har litt ekstra pulver kjøper vi gjerne, eller hvis noen har tenkt seg på butikken og kan kjøpe/en av oss kan sitte på. vi sitter her http://81.162.62.13:8080/ Lenke til kommentar
Jorek Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Herregud da mann! Pulverkaffe for faen?! Jeg skal ha med meg no ordentlig kaffe til kos på HW-LAN jeg Peaberry "Santa Rita" Estate fra El Salvador Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 haha, har noen stjålet kaffen deres? hvor finner dere vannkokere btw.? Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg og erling på rad 19 vil ha kaffe. Hvis noen har sett vår boks med neskaffe (uten etikett og rødt lokk) så blir vi evig takknemelige hvis du tar en tur innom midten på rad 19. Hvis noen har litt ekstra pulver kjøper vi gjerne, eller hvis noen har tenkt seg på butikken og kan kjøpe/en av oss kan sitte på. vi sitter her http://81.162.62.13:8080/ 7005477[/snapback] Er det du som er nermest kamera? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 haha, har noen stjålet kaffen deres? hvor finner dere vannkokere btw.? 7005974[/snapback] Jeg gikk og spurte i infoen, og fikk beskjed om at vannkokere IKKE var satt opp enda . Men han sa at vi kunne få varmt vann i kantina tror jeg... Lenke til kommentar
Matin Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 nermest kamera er stephanie, jeg er lengst fra PepsiCo: i kaffeteriaen og ja, kaffen vår har forsvunnet :/ Lenke til kommentar
Solemdal Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Hvem var han i "TRE"-genseren? Var han på konfirmasjonsleir i fjor? Er han fra Oppegård? Lenke til kommentar
erlinghaugstad Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 That was me:) erling...var leder der ja...hvem er du? Kommer fra kolbotn/sofiemyr.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg