South_Bridge Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg bruker fedora core 5 på laptoppen min som jeg også bruker i skolesammenheng. Jeg må derfor ha eclipse og java fix ferdig installert men vet ikke hvordan jeg skal gjøre dette på fedora(nybegynner linux). Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
olear Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Kanskje denne kan være til hjelp: http://fedoraproject.org/wiki/Java Lenke til kommentar
lnostdal Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 ..ettersom jeg har forstått så er det lurest å hoppe på Suns implementasjon av Java .. ser ikke ut til at det nevnes noe om dette på wikien - har ikke Fedora "direkte tilgang" til Suns Java-pakker via ekstra repositories e.l.? (..etter å ha lagt til ekstra-repoene i Ubuntu (noe man gjør i alle tilfeller) gjør man aptitude install sun-java5-jdk, eller bruker Synaptic (GUI-sak for å installere ting); så er Java-støtten på plass..) Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Last ned Java J2SE SDK fra java.sun.com Linuxutgaven av denne er en eksekverbar bin fil som installerer Java for deg og ordner med plugins for installerte nettlesere. Muligens den har en GUI installasjon. Vet J2EE ialle fall har en GUI installasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå