Gå til innhold

SE Z610i Tråden - Erfaringer og Spørsmål

3121

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har kjøpt meg z610i og lurer på om det egentlig går ann å få "skjermsparer" forann på den lille skjermen vist på reklamen og på sony ericsson sin side.

som vist på dette bildet?...

7050330[/snapback]

nei det vet jeg ikke, kanskje noen andre vet det?

Lenke til kommentar

Nå har jeg fått svar fra SE om farger på denne i norge, de sier :

Sony Ericsson Z610i er foreløpig kun lansert i blått i Norge. Den er forventet å komme i sort i løpet av 4. kvartal. Hva gjelder den rosa, har vi dessverre ingen informasjon i øyeblikket om denne vil komme til Norge.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
har kjøpt meg z610i og lurer på om det egentlig går ann å få "skjermsparer" forann på den lille skjermen vist på reklamen og på sony ericsson sin side.

som vist på dette bildet?...

7050330[/snapback]

dette er ikke en skjermsparer men kommer når en snakker med noen i lengere tid :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Synes jeg leste at rosa farge var eksklusiv hos operatøren 3, mener jeg leste dette på mobil.se...

http://mobil.mkf.se/ArticlePages/200610/04..._MOB464.dbp.asp

7046344[/snapback]

Kan man kjøpe denne mobilen fra Sverige, uten abbonement og få norske menyer? Jeg har tenkt på å kjøpe fra Tyskland e.l. men er redd for å måtte lære meg tysk, dersom det ikke er norske menyer. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Fikk meg denne lekre lille saken idag, må bare si at det er den kuleste (visuellt sett) telefonen jeg har hatt. :love:

Jeg gikk akkurat over fra en Nokia N80, men av div. grunner likte jeg den ikke. Krunglete oppsett, generellt irriterende.

Den usynlige skjermen på utsiden er helt rå! Ellers er mobilen akkurat det jeg trengte. Med 1GB minnekort har den akkurat nok musikk til min daglige fra/til skolen-reise, og et enkelt interface likt alle andre standard SE-telefoner.

Eneste jeg savner er WLAN, 3 mp kamera og støtte for større minnekort. Ellers er den topp! :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Da har jeg kjøpt denne mobilen og er så langt fornøyd.

Jeg lurer imidlertid på om noen har klart å tvinge displayet på fremsiden til å vise f.eks klokka til enhver tid. Det skrur seg av etter 10sek og thats it. Det hadde vært utrolig praktisk om displayet viste konvelutten som indikerer at man har fått melding. Nå må man lukke opp telefonen for å sjekke. Ikke smart når man allikevel har en skjerm på fremsiden..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...