3121 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Da skal denne være tilgjengelig i butikk i Norge! Er det noen som har den, og har noen råd tips om denne! Da kan du evt formidle dette i denne tråden. Endret 5. oktober 2006 av Pallister Lenke til kommentar
Djrunner Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Ser denne bare i blått i alle nettbutikker. Er det noen som vet når og om vi får se de i andre farger i norge? Damen min vil ikke ha den blå. Lenke til kommentar
sba8585abs Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Ser denne bare i blått i alle nettbutikker. Er det noen som vet når og om vi får se de i andre farger i norge? Damen min vil ikke ha den blå. 7042388[/snapback] Lurer også på om noen har info ang. SE Z610i og andre farger. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Synes jeg leste at rosa farge var eksklusiv hos operatøren 3, mener jeg leste dette på mobil.se... http://mobil.mkf.se/ArticlePages/200610/04..._MOB464.dbp.asp Endret 11. oktober 2006 av rontonic Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 har kjøpt meg z610i og lurer på om det egentlig går ann å få "skjermsparer" forann på den lille skjermen vist på reklamen og på sony ericsson sin side. som vist på dette bildet?... Lenke til kommentar
Mr-ISO Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Telefonen kommer i rosa og svart ifølge leverandør i slutten av Oktober. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Telefonen kommer i rosa og svart ifølge leverandør i slutten av Oktober. 7050702[/snapback] Hvilken leverandør har du vært i kontakt med? Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 har kjøpt meg z610i og lurer på om det egentlig går ann å få "skjermsparer" forann på den lille skjermen vist på reklamen og på sony ericsson sin side. som vist på dette bildet?... 7050330[/snapback] nei det vet jeg ikke, kanskje noen andre vet det? Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hehe, svarer du på ditt eget innlegg? Kanskje på tide å få seg litt luft?? Lenke til kommentar
beh Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 haha, den er god. Nesten like bra som den på av-forum der kona avkreftet mannens planer om å kjöpe ny cd spiller til 15'000 med hans egen account. hehe Lenke til kommentar
Djrunner Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Nå har jeg fått svar fra SE om farger på denne i norge, de sier : Sony Ericsson Z610i er foreløpig kun lansert i blått i Norge. Den er forventet å komme i sort i løpet av 4. kvartal. Hva gjelder den rosa, har vi dessverre ingen informasjon i øyeblikket om denne vil komme til Norge. Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 har kjøpt meg z610i og lurer på om det egentlig går ann å få "skjermsparer" forann på den lille skjermen vist på reklamen og på sony ericsson sin side. som vist på dette bildet?... 7050330[/snapback] dette er ikke en skjermsparer men kommer når en snakker med noen i lengere tid Lenke til kommentar
annickenskywalker Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Synes jeg leste at rosa farge var eksklusiv hos operatøren 3, mener jeg leste dette på mobil.se... http://mobil.mkf.se/ArticlePages/200610/04..._MOB464.dbp.asp 7046344[/snapback] Kan man kjøpe denne mobilen fra Sverige, uten abbonement og få norske menyer? Jeg har tenkt på å kjøpe fra Tyskland e.l. men er redd for å måtte lære meg tysk, dersom det ikke er norske menyer. Lenke til kommentar
edds Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Fikk meg denne lekre lille saken idag, må bare si at det er den kuleste (visuellt sett) telefonen jeg har hatt. Jeg gikk akkurat over fra en Nokia N80, men av div. grunner likte jeg den ikke. Krunglete oppsett, generellt irriterende. Den usynlige skjermen på utsiden er helt rå! Ellers er mobilen akkurat det jeg trengte. Med 1GB minnekort har den akkurat nok musikk til min daglige fra/til skolen-reise, og et enkelt interface likt alle andre standard SE-telefoner. Eneste jeg savner er WLAN, 3 mp kamera og støtte for større minnekort. Ellers er den topp! Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Da har jeg kjøpt denne mobilen og er så langt fornøyd. Jeg lurer imidlertid på om noen har klart å tvinge displayet på fremsiden til å vise f.eks klokka til enhver tid. Det skrur seg av etter 10sek og thats it. Det hadde vært utrolig praktisk om displayet viste konvelutten som indikerer at man har fått melding. Nå må man lukke opp telefonen for å sjekke. Ikke smart når man allikevel har en skjerm på fremsiden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå