Duckhunter Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Trenger en fargeprinter som gir brukbare resultater på fargeutskrifter (ikke foto)! Kriteriene mine er: -Så økonomisk i bruk som mulig, og helst med separate blekkpatroner. -Pris på maks 1500,- (da jeg ikke er så bemidlet for tiden) -Wlan-tilkobling, sån at jeg kan dele den med andre i netteveket på en enkel måte, men dette er ikke et tungtveiende kriterie Ja, det var vel det... På forhånd takk for hjelp og råd Lenke til kommentar
hans A Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hvis du ikke skal skrive ut foto er det vel bare å kjøpe en fargelaser. Komplett har jo en HP Color Laserjet 1600 til 1495,- denne uken. Vurderer selv å kjøpe en. Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Den virker jo brukbar, men hvor bra er fargeutskriftene? Kan de sammenlignes med en fargeskriver til samme prisen? Og kan den i det hele tatt brukes til foto? Lenke til kommentar
ahumoe Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Jeg lurer på det samme jeg og! Leter etter printer med samme kriterier. Hadde vært fint med svar Endret 7. oktober 2006 av ahumoe Lenke til kommentar
ahumoe Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Noen som vet noe? Jeg har tenkt mye på HP. Har nemlig god erfaring med HP-laserskrivere etter alle skolene jeg har gått på. Er denne bra: HP LaserJet 1020? For meg ihvertfall er resultatet det viktigste. At det tar litt tid har man vel tid til å vente på. Edit: Så nå at den ikke er noen fargeskriver . Er det noen tilsvarende som er bra? Endret 30. oktober 2006 av ahumoe Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Har selv en Canon Pixma IP5200R og anbefaler den til absolutt alle som spør! Betalte vel ca 1500 for den fra komplett. Skriveren er sinnsykt rask selv i høyeste oppløsning (under et minutt på en helside A4 i fotomodus) og har vel den beste utskriftskvaliteten du får per i dag utenom profesjonelle fremkallingsmaskiner. Eneste minuset er at trådløsfunksjonen fungerer dårlig på det beste med min belkin-router, men når jeg testet den hos en kompis fungerte det strøkent det også. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Har selv en Canon Pixma IP5200R og anbefaler den til absolutt alle som spør! Betalte vel ca 1500 for den fra komplett. Skriveren er sinnsykt rask selv i høyeste oppløsning (under et minutt på en helside A4 i fotomodus) og har vel den beste utskriftskvaliteten du får per i dag utenom profesjonelle fremkallingsmaskiner.Eneste minuset er at trådløsfunksjonen fungerer dårlig på det beste med min belkin-router, men når jeg testet den hos en kompis fungerte det strøkent det også. 7183020[/snapback] https://prisguiden.no/product.php?productId=35988 Canon Pixma iP5200R 1499,- Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Kjøpte meg faktisk Canon Pixma iP6600D idag. Fikk den til 1495,- på Elkjøp, var en brukt vare, dvs. levert inn på 30 dagers returrett. De skulle egentlig ha 1695,- for den, men klarte å prute den ned til 1495,- siden de selger den på tilbud til 1995,- akkurat nå... Har ikke fått testet den så masse, men virker som en meget bra printer på de få grafikkutskriftene jeg har prøvd med. Er jo veldig fornøyd med at det er separate blekkpatroner... da dette var noe jeg syntes var viktig mht økonomiske utskrifter... Var i utgangspunktet ikke ut etter en fotoskriver, men når jeg fikk denne til en såpass bra pris, så ble det bare sånn... Ser ikke ut som det er noen webshoper som har den på lager, så hva en realistisk webshop pris er må gudene vite ... kanskje noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå