FaO Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 noen som har hørt mer om maxx? Så på en nettbutikk at den var Ubekreftet 09.12.2006... Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 K1 har vært i hus lenge. på tide med bilder? her sammen med V3i gold m. fler Lenke til kommentar
FaO Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 som som har live bilder eller filmer av maxx?? Lenke til kommentar
FaO Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 fant visst selv:D : mobileburn turn on innkommende samtale presentasjon 1 presentasjon 2 maxx og krzr håper noen liker hva de ser Lenke til kommentar
sheherezade Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Mobilguiden666: Hvordan synes du K1 er å holde i sammenlignet med den noe bredere v3i? Lenke til kommentar
trehesten Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Eg har prøvd begge + V3x. Utvilsomt K1 som ligger best i hånda. Lenke til kommentar
FaO Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 så ikke maxx i amobils presentasjon av hva som kommer i november.. Betyr det at den kommer i Desember da siden den skulle komme i andre halvår?? Lenke til kommentar
molna Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Mye enklere hvis du bruker modell-betegnelsen. Ikke alle som vet at "Maxx" er V6. Den har blitt utsatt enda en uke til. Sikkert samme for Norge også. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Fikk k1 i dag. Telefonen var mye tøffere enn jeg trodde. Virker veldig positivt. Eneste minus er at de har gjort lite med menyene siden v3x. kun lagt på noen nye ikon istedenfor menyvalg som tekst. 7099205[/snapback] Som du sikkert vet så kan man modde Motorola telefoner til det ugjenkjennelige innvendig. (Meny-systemet) Noe jeg har gjort med min V3r. Og nå venter jeg på et komplett hvitt deksel fra USA:) Lenke til kommentar
FaO Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 har dere hørt noe mer folkens?? Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Har v3i dolce gabbana og synes maxx hadde kjedelig gesign.K1 har bedre design. Lenke til kommentar
FaO Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 er det noe stor sannsynlighet for at denne kommer før nyttår nå?!? syns det drøyer litt vel lenge.... Lenke til kommentar
trehesten Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Fikk inn dummyer til maxx v6, rizr og v3xx. rizr virker veldig tøff. Veldig spent på hvordan skyvemekanismen virker på en ekte, da dummyene er dårlig bygd. V6 var drittøff, og er nok en meget bra telefon. Lenke til kommentar
FaO Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Fikk inn dummyer til maxx v6, rizr og v3xx. rizr virker veldig tøff. Veldig spent på hvordan skyvemekanismen virker på en ekte, da dummyene er dårlig bygd. V6 var drittøff, og er nok en meget bra telefon. 7409093[/snapback] hm. intresant.. fikk du noe bilde av maxx eller var d litt for "dummy"? Lenke til kommentar
trehesten Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 telefonen er veldig lik v3x, men har en mykje finere front. Tror knappene er veldig gode, men dummyene til motorola er dårligst i klassen desverre. Må nok vente på den ekte for å kjenne kvaliteten på den. Normalt er det en høy kvalitetsfaktor i motorola uansett. Brukte forresten W220 i går pga at jeg glemte igjen telefonen min hjemme. Telefonen er helt ok til den prisen. Det som var dårlig var menyene. Utrolig rotete og dårlig oversatt. Jeg bruker K1 akkurat nå, men menyene der er megabra i forhold. Skjermen er selvsagt liten og dårlig, men hva kan man forvente til under 1000.-? Lenke til kommentar
kalinho Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Damn den Maxx ser jo skam fet ut, arrghh hvorfor skal de alltid slippe så mange kule mobiler, er jo umulig for en person som digger mobiler. Lenke til kommentar
FaO Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 finnes det muligheter for å få kjøpt en dummy av maxx mens man venter?? Lenke til kommentar
trehesten Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 v3xx burnt orange er på lager hos dangaard i dag....noe å gle seg til? Lenke til kommentar
FaO Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 xx?? har det kommet en i tillegg til de 3 nye nå?? har du en link med specs?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå