Simen90 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Noen som har peiling på når den nye Razr Maxx og den nye slider telefonen til Motorola kommer? Endret 8. oktober 2006 av Simen90 Lenke til kommentar
molna Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 K1 ("KRZR") er ubekreftet 10. oktober på MPX.no i allefall. V6 ("Maxx") og Z3 ("RIZR" - slider) har de ikke lagt inn enda, men disse kommer nok i november. Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
FaO Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 hater å vente Vil ha MAXX nå! Lenke til kommentar
FaO Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hørt noen ny dato eller utsettelse? Lenke til kommentar
molna Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 V6 (maxx) kommer i salg neste uke her i England. Lenke til kommentar
FaO Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 hm... du kjøper å sender, så betaler jeg deg?? Lenke til kommentar
molna Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Nei Fikk nettopp mail om at V6 er utsatt til andre uka i november. Lenke til kommentar
FaO Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 må nok vente til over jul jeg da... Lenke til kommentar
FaO Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 er d bare meg eller er maxx tatt bort fra lanseringsguiden? amobil.no Lenke til kommentar
FaO Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 og nå var den der igjen... men nå finner jeg ikke nokia 7690.. Pleier d å være en mobil eller to som mangler her eller?? Lenke til kommentar
trehesten Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Fikk k1 i dag. Telefonen var mye tøffere enn jeg trodde. Virker veldig positivt. Eneste minus er at de har gjort lite med menyene siden v3x. kun lagt på noen nye ikon istedenfor menyvalg som tekst. Lenke til kommentar
FaO Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 håper jeg ikke blir så utolmodig at jeg kjøper den... Lenke til kommentar
mezz Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Fikk k1 i dag. Telefonen var mye tøffere enn jeg trodde. Virker veldig positivt. Eneste minus er at de har gjort lite med menyene siden v3x. kun lagt på noen nye ikon istedenfor menyvalg som tekst. 7099205[/snapback] Kan du si litt om hvordan telefonen er i bruk? - hvordan er menyene - like intuitive som SE og Nokia? - hvordan er batteritiden? Lenke til kommentar
FaO Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 amentio har maxx ubekreftet 2. november... Er dette bare en tippet dato, eller er d litt sannhet i den?? Lenke til kommentar
trehesten Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Menyene er svært like tidligere modeller, v3, v360, v3x, l6,l7... Samme oppsett nesten. De har forsøkt seg på litt flere ikoner når du går på innstillinger. Synes ikke det er noe særlig forbedret. Kunne tatt et modernisert løft på ikon, da de ser ut som de er fra 90 tallet. Jeg har brukt mye motorola siste året, ca 5 mnd av de siste 12 mnd. Jeg har brukt minst 15 telefoner. (v3i, v3x,qtek s200, n70, n73, x200, k800.... for å nevne noen..) Største grunnen til at jeg bruker motorola er nok itap ved skriving av meldinger. Når du først har blitt vant med det er det helt genialt. K1 skuffer litt på skjermen. Den kunne hatt bedre oppløsning, spesielt når den er så liten. Batteri er for tidlig å si noe om, da jeg ikke har ladet mer enn 1 gang, kun når den var ny. Den er oppgitt til ca 6 timer taletid som bør være bra og ca 300 timer standby. Første feil jeg har funnet er jeg usikker på om den ligger hos motorola eller telenor. Når jeg går inn på wap på telenor er skriften ekstremt liten, og umulig å lese. Jeg lastet inn opera mini, og da fungerte alt veldig bra. Dette har jeg forespurt motorola om, og venter et svar derfra. Det beste med telefonen er utvilsomt design og kvalitetsfølelse. god å holde i og ser vannvittig kul ut. Lenke til kommentar
mezz Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Takk for info! Synes telefonen ser helt strøken ut, men er litt kritisk til skjermen. Skjermoppløsningen er den samme som på min (SE k750) - men er skjermen like bra? Hvordan er den i forhold til f.eks K800, som du har prøvd. Leste om den på mobile-review, og bildene av selve menysystemet er litt skuffende. Det hele ser litt blast ut. Stemmer det med virkeligheten? Lenke til kommentar
trehesten Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Skjermen er vesentlig dårligere enn k800. K750 og k1 tror jeg er veldig like på kvaliteten på skjermene. Menyene derimot er som du sier litt blasse og gammelmodige. Forøvrig føler jeg ikke det betyr noe som helst. Denne telefonen er først og fremst et designprodukt, og gir en ufattelig deilig følelse å bruke. Knappene, overflaten og måten den ligger i hånden bare må prøves. Og så er som sagt itap helt genialt når du lærer å bruke det. ved sending av melding er det i tillegg lagt til de siste du sendte melding til på toppen av navnelisten for raskt å sende melding til samme person. Noe annet jeg har blitt veldig avhengig av med motorola er når du har fått en melding eller anrop uten at du har sett/hørt det gjentar telefonen et lite pip hvert femte minutt om du ønsker det....genialt. (Samsung har vel dette også?) Skal dere ha en kul telefon så er uansett dette bare å anbefale Lenke til kommentar
trehesten Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 forøvrig står batteriet på 4 (av 6) etter 2 dager og 45 minutt taletid, 21 utgående sms, 13 inngående, ca 10 bilder og en del wap, + java... Lenke til kommentar
morgawr Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Ble vi ikke lovet nye menyer/OS fra motorola forresten, mener det har vært snakk om dette i ganske lang tid nå... EDIT: Hvordan er kamaera btw? sample pictures! Endret 20. oktober 2006 av morgawr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå