Landeplagen Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Noen som vet om kule LAN spill? Helst gratis, eller billig. Har: - Trackmania Nations - CS - WoW Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 BF 1942 DoD Diablo II Lord Of Destruction Kommer ikke på flere i farten Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Finnes det noen gratis LAN spill? Lenke til kommentar
xcv Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) RtCW: ET. Helt gratis, og fryktelig morsomt! Endret 5. oktober 2006 av xcv Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Kult, må lastes ned! Flere? Billig eller gratis lan/Nett-spill? Lenke til kommentar
SCV Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 transport tycoon open ttd. Z-doom Lenke til kommentar
The_hdsmckmnky Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Splinter cell - pandora tomorrow Ett lag er spies, og det andre mercendary (vakt). jeg og en kamerat-gjeng bruker å spille det hvert lan vi har, og storkoser oss med det aner ikke hva det koster i butikken nå, men jeg regner med at det er ganske billig Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 WC3 er et must på lan ! Lenke til kommentar
reds Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 WC3: Frozen Throne og footman anbefales! Det er en garantert vinner! Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Age of Empires II, helt sinnsykt genialt på lan. Tror det koster litt penger men, anbefales alikevel! Utelukket dette + CS vi spiller på LAN... Helt sinnsykt artig, et game varer gjerne 3 timer. Lenke til kommentar
Coooper Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 WC3 !! Herowars eier! og TD (tower defense) Lenke til kommentar
Coooper Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 RtCW: ET. Helt gratis, og fryktelig morsomt! 7009046[/snapback] lagde meg brukerkonto der, men fant ikke hvor man skulle laste det ned.....? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 CoD2 (Call of Duty 2) Lenke til kommentar
reds Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 WC3 !! Herowars eier! og TD (tower defense) 7025139[/snapback] Glem ikke fottman m\random hero! Lenke til kommentar
Coooper Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 WC3 !! Herowars eier! og TD (tower defense) 7025139[/snapback] Glem ikke fottman m\random hero! 7026078[/snapback] Har jeg ikke spilt........^^, Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Ehm..er ikke helt sikker..tror det het project entropia..er helt gratis..men det er et online spill da.. ikke lan..går ut på og ferdes i en planet full av monstre..skaffe jobb og penger så du kan kjøpe våpen...osv osv 2'nd life- er en oppfølger. Dette spillet er også online, men koster penger. hvor du kan designe egne klær..ditt eget hus.du kan starte din egen butikk osv osv..alt online..med muligens noe bedre grafikk en project entropia.. (jeg vet dette er offtopic) har ikke selv prøvd 2.nd life..men anbefaler P.E om du har noe bra pc.. Tror det går ant og tjene ekte penger på din konto via 2'nd life..men tør ikke sjekke Endret 8. oktober 2006 av xitto Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 så har vi også heroes serien =) utrolig underholdene lan spill..også artige campanes. men det er jo selfølgelig ikke gratis, men koster sikkert ikke mye. selv spiller jeg heroes4 for øyeblikket, og trives med det. for de som ikke har prøvd,hørt eller sett noen spille heroes før. spillet er et rundebasert middelalder spill. du har så og så mange skritt på en runde, hvor du kan bygge på din egen(e) borg(er), forstørre hæren din, finne skatter og gjøre quest. alle spillere som spiller, både lan og cpu har en runde og kan gjør akkurat det samme som du. om du ikke spiller campaine så er målet og utslette alle heroer og ta over alle borger. enjoy=) Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Age of Empires II, helt sinnsykt genialt på lan. Tror det koster litt penger men, anbefales alikevel! Utelukket dette + CS vi spiller på LAN... Helt sinnsykt artig, et game varer gjerne 3 timer. 7017590[/snapback] Haha, Age of Empires II er bare vanvittig rått ja Men fy f**n å lang tid det tar med å bygge ting og få nok økonomi++ Varer gjerne tre timer?! Er du helt gal mann? Vi sitter og spiller i 6-7 timer vi! Ellers kan jeg anbefale: C&C Generals (og Zero Hour) C&C Red Alert 2 (+ Yuris Revenge) Battlefield 1942, Vietnam og Battlefield 2 Need for Speed : Underground 2 Need for Speed : Most Wanted Starwars : Jedi Outcast Dere kan også gjennomsøke Steam for "Third-Party games" Lenke til kommentar
jajafon11 Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 LOTR kampen om midgar 1 og 2 er bra lan spill............ Lenke til kommentar
Mandarb Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Serious sam! 1! Om dere er mange så må dere spele på "mental" vansklihets grad ^^ da har dere mange timers fun foran dere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå