Sundbakk Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Har nettopp innstallert spillet Just Cause og når jeg starter spillet får jeg opp to feilmeldinger, pixel shader error og vertex shader error.. Hva betyr dette? Dette medfører at jeg ikke får spilt selvfølgelig.. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Skjermkort: 7800GT Prosessor: Klokka 3200+ Ram: 2 GB Lenke til kommentar
AndyBroke Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Skjer det med andre spill, eller bare med Just Cause? Lenke til kommentar
Sundbakk Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Skjer det med andre spill, eller bare med Just Cause? 7005884[/snapback] Det er bare Just Cause Endret 5. oktober 2006 av Sundbakk Lenke til kommentar
Changis Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 gaa til butikken aa bytt det i en ny disk, kanskje det er problemet Lenke til kommentar
AndyBroke Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Du kan kanskje prøve å reinstallere det først. edit: Leif Endret 5. oktober 2006 av AndyBroke Lenke til kommentar
Sundbakk Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Du kan kanskje prøve å reinstallere det først.edit: Leif 7008668[/snapback] Har reinnstallert mange ganger, lagt inn nye drivere, lagt inn nyeste directX... osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå