norpheus Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 Jeg kjøpte et Msi GF2 Ti kort fra Psdata... Dette kortet virket ikke i det heletatt.. Jeg sendte det tilbake, og etter en uke dukket det opp et Asus v7700 GF2 Ti kort på posthuset.. Meget bra av Psdata.. Eller?? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 nei egentlig ikkje...de sendte det tel feil adresse :smile: Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 PS Data er meget bra, min IBM 60GB hd (60GXP selvfølgelig) kræsjet og det tok bare 6 dager før jeg hadde fått en ny Western Digital tilbake og da en 80GB uten ekstra kostnad. Det kaller jeg service. PS Data er mitt førstevalg når handler, hvis det ikke er veldig mye å spare andre steder. Telcontar Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 Joda er bra gjort av PS Data det. Asus kortet er jo klart bedre enn MSI kortet, bare å se på prisen det :wink: Mener å huske at i Celeron300a tiden hvor alle klokka dem opp til 450 så var det en som returnerte Cellyen fordi den ikke funka. Han fikk tilbud om en Celly 366(var ikke 366 hakket over 300a?) tilbake fordi dem var tom for 300a, men ettersom du har krav på et "tilsvarende eller bedre produkt" så sa han ifra om at planen var å overklokke. Tror du ikke PS Data gav jævelen en PII 450 :wink: Var sånn jeg oppfatta situasjonen når jeg stod i butikken(hvorfor pokker la de ned butikken i krsand :sad:) ihvertfall. PS Data = litt dyrere, for servicens skyld :smile: Lenke til kommentar
Cycl(o)ps Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 Hmmm....... høres bra ut!! Kanskje jeg skal handle hos denne WebShopen!! Har tenkt meg en PC fra bunnen av! dvs ca 15000-20000kr :smile: Lenke til kommentar
AMDXP Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 Samme her! Jeg tenkte å kjøpe en helt ny pc! I prisklassen: 10000-15000kr. Jeg kommer til å starte eget emne om folk som vil bygge pc fra bunnen av! Er ikke det en god ide? Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 14. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2001 Joda AMDXP.. Det er nok en veldig god ide.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå