herzeleid Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Er det noen som har hørt noe om en oppfølger til oblivion? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Ja, skal komme en, men så vidt jeg vet blir det bare en "Ekstra dyr mod" -.- Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Hva antar man at kommer med der? Leste akuratt om det samme på gamer: http://gamer.no/nyhet/pc/oblivion-ekspansjon_paa_vei/31096 Er dette nå blitt bekreftet/avkreftet? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hva antar man at kommer med der? Leste akuratt om det samme på gamer: http://gamer.no/nyhet/pc/oblivion-ekspansjon_paa_vei/31096Er dette nå blitt bekreftet/avkreftet? 7004917[/snapback] Avkreftet. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Det kommer vel en TES V om kjempelenge, hvis Bethesda er riktige oppi hodet. De brukte jo fire år på Oblivion, så ikke forvent deg noe med det første. Foruten om mulige ekspansjoner, om en god stund. Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Ja, skal komme en, men så vidt jeg vet blir det bare en "Ekstra dyr mod" -.- 7004870[/snapback] Expansion pack, med andre ord? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Expansion pack, med andre ord? 7005496[/snapback] Stemmer. Såvidt jeg har fått med meg, så ble teamet tredelt etter lanseringen av Oblivion - ett team skulle jobbe med offisielle plugins, et annet team skulle jobbe med oppgraderinger, og et tredje team skulle jobbe med TES V. Mulig det var et eget team som skulle jobbe med porting av spillet til andre plattformer (PS3), husker ikke helt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå