Aetius Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 En treminutters presentasjonsvideo om Pentax K10D har funnet veien til YouTube. Les mer Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 når jeg er klar for å gå over til d-slr (som jeg egentlig er nå, men mangler $$$) så står denne høyt oppe på lista. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 når jeg er klar for å gå over til d-slr (som jeg egentlig er nå, men mangler $$$) så står denne høyt oppe på lista. 7004766[/snapback] Ja, K10D virker i alle fall på papiret så spennende at jeg nesten er fristet til å angre på at jeg kjøpte Canon EOS 5D. Gleder meg uansett til å teste K10D når den engang blir sluppet. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Eneste kamera som har fristet meg skikkelig, som jeg egentlig har råd til. Men, jeg kommer nok til å holde meg til minolta Lenke til kommentar
arnemann Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Fikk det for en uke siden, det er et gedigent instrument. Nå kan jeg leke ute i dårlig vær uten å måtte gjemme kameraet under jakka hele tiden. Har ventet på denne digitale versjonen av LX lenge. Virker noe større og tyngre en istD uten at jeg har målt. Desverre har jeg ikke fått prøvd det annet enn på noen småknipserier innendørs, leser til eksamen. Etter 18. des. derimot... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg