rornes Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Er det flere som har feil med mottak av mail fra Telenor? Jeg feilmld dette for 10 minutter siden, og vil tro dette gjelder alle som bruker online eller aktivepost? Ihvertfall så ville jeg ha et estimat eller en annen form for oppfølging fra Telenor. Kundebehandleren min ba meg bare om å vente og se om det ble rettet i løpet av dagen. Jeg synes dette er for stor arroganse fra et så stort konsern. Er det flere som har feil på mottak av epost idag? Lenke til kommentar
rornes Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Nå ser det ut til at mail kommer igjennom igjen. Ikke noe form for feedback fra Telenor. Ikke rart en utvikler missnøye med dette selskapet, når ledelsen skryter av de skal bli best på kundeservice, og ansatte driter fullstendig i deg som kunde. Terningkast: 1 for håndtering av denne sak. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Nå ser det ut til at mail kommer igjennom igjen. Ikke noe form for feedback fra Telenor. Ikke rart en utvikler missnøye med dette selskapet, når ledelsen skryter av de skal bli best på kundeservice, og ansatte driter fullstendig i deg som kunde. Terningkast: 1 for håndtering av denne sak. 7005323[/snapback] Det er snakk om 2 timer,gi dem en sjanse til å svare,de har sikkert andre enn deg på kundelista også ! Lenke til kommentar
rornes Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Nå ser det ut til at mail kommer igjennom igjen. Ikke noe form for feedback fra Telenor. Ikke rart en utvikler missnøye med dette selskapet, når ledelsen skryter av de skal bli best på kundeservice, og ansatte driter fullstendig i deg som kunde. Terningkast: 1 for håndtering av denne sak. 7005323[/snapback] Det er snakk om 2 timer,gi dem en sjanse til å svare,de har sikkert andre enn deg på kundelista også ! 7006332[/snapback] Som privatperson er 2 timer ingen problem. Som bedrift med mange ansatte er dette helt uakseptabelt. Særlig grad der det ikke blir gitt informasjon. Lenke til kommentar
roac Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Som privatperson er 2 timer ingen problem. Som bedrift med mange ansatte er dette helt uakseptabelt. Særlig grad der det ikke blir gitt informasjon. 7011752[/snapback] Men vil du som bedrift med mange ansatte stole på andres mailservere? I alle de store bedriftene jeg har vært innom drifter man sin egen mailserver. Lenke til kommentar
StianK Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Du har full mulighet til å bytte til en levrandør som har opptidsgaranti og bedre support... Forsåvidt skal man ha ganske god kompetanse inhouse for å kunne drifte en stabil epostløsning selv, så å kjøpe akkurat den tjenesten(som er så ultrakritisk) vil jeg ikke si er spesiellt dumt. Lenke til kommentar
ekstrabruker Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Nå ser det ut til at mail kommer igjennom igjen. Ikke noe form for feedback fra Telenor. Ikke rart en utvikler missnøye med dette selskapet, når ledelsen skryter av de skal bli best på kundeservice, og ansatte driter fullstendig i deg som kunde. Terningkast: 1 for håndtering av denne sak. 7005323[/snapback] Det er snakk om 2 timer,gi dem en sjanse til å svare,de har sikkert andre enn deg på kundelista også ! 7006332[/snapback] Som privatperson er 2 timer ingen problem. Som bedrift med mange ansatte er dette helt uakseptabelt. Særlig grad der det ikke blir gitt informasjon. 7011752[/snapback] Svært ofte er det bruker feil. Brukere som ikkje kan så masse skriker ut med ein gang. Lenke til kommentar
rornes Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 Nå ser det ut til at mail kommer igjennom igjen. Ikke noe form for feedback fra Telenor. Ikke rart en utvikler missnøye med dette selskapet, når ledelsen skryter av de skal bli best på kundeservice, og ansatte driter fullstendig i deg som kunde. Terningkast: 1 for håndtering av denne sak. 7005323[/snapback] Det er snakk om 2 timer,gi dem en sjanse til å svare,de har sikkert andre enn deg på kundelista også ! 7006332[/snapback] Som privatperson er 2 timer ingen problem. Som bedrift med mange ansatte er dette helt uakseptabelt. Særlig grad der det ikke blir gitt informasjon. 7011752[/snapback] Svært ofte er det bruker feil. Brukere som ikkje kan så masse skriker ut med ein gang. 7012864[/snapback] Men dette var feil fra leverandør. Når de da har teknikere som har kompetanse lik gjennomsnittsbruker, og som ikke kan håndere saken. Da blir jeg irritert... --> roac. Jo vi har inhouse exchangeserver, men det hjelper lite når den lytter på ekstern epost fra Telenor. Selvsagt kan alle ha problem med drift. Men da krever jeg en kundebehandlig som er bedre enn dette. Lenke til kommentar
tyldum Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hva sier avtalen du har med Telenor? Er denne brutt? Lenke til kommentar
rornes Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Hva sier avtalen du har med Telenor? Er denne brutt? 7048520[/snapback] Regner med at avtelen ikke brutt, uten at jeg har gått igjennom denne. En avtale beskriver nesten aldri kunderservice. Jeg mener kundeservice skal gi kundene service, og ikke være arogante og bare drite i deg fullstendig. Jeg har vært i kontakt med med stort sett de fleste store nettleverandørs kundeservice. Selv om f.eks Nextgentel privat er veldig vanskelig å fa tak i, har jeg i alle mine tilfeller fått bra behandling. Med bedrift hos samme leverandør er det meget bra behandling og responstid av bedriftskunder. Ser i mine logger at jeg har over 10 forskjellige henvendelser til Telenor bedrift for Internett. Ser det er bare 1 gang jeg faktisk ble fornøyd med behandlingen. Problemet i saken er løst. Og etter min vurdering mister mest sannsynlig Telenor en ny bedrift som kunde... Sånn er saken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå