Neppe Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Jeg skjønner godt poenget med å gi folk lov til å poste med "annonym" bruker. Det er garantert mange her på forumet som har spørsmål omkring til med sex og samliv som de ikke vil andre skal vite om "deg". Men da tenker jeg også i forhold til helse. Kanskje noen plages med spesielle sykdommer som de ikke vil at andre skal vite at de gjør. Dette blir jo av samme konsept til det sex og samliv delen av forumet praktiserer. Har dere satt dere en formening om dette ? Eventuelt finnes det andre forumbrukere som har formeninger om dette ? Endret 6. oktober 2006 av Neppe Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Er helt enig med deg, samtidig som jeg begynte å lure fælt på hva som feiler deg siden du tar det opp Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Dette er pirk, men helt nødvendig: Det heter gjestfrihet, ingen e etter gjest. "Gjestefrihet" er ikke noe norsk ord så vidt jeg vet. [/streng men rettferdig] Forøvrig ingen dum tanke. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Er helt enig med deg, samtidig som jeg begynte å lure fælt på hva som feiler deg siden du tar det opp 7008391[/snapback] Hehe, feiler ikke meg noe. Annet en mitt lille handikap med tørr hodebunn Men jeg veit det er folk overalt som plages med ting de ikke vil snakke om Dette er pirk, men helt nødvendig: Det heter gjestfrihet, ingen e etter gjest. "Gjestefrihet" er ikke noe norsk ord så vidt jeg vet. [/streng men rettferdig]Forøvrig ingen dum tanke. 7008428[/snapback] Takker for påminnelsen, totalt unnødvendig. Men takk uansett Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Helt klart bør det tillates gjesteposting i helsekategorien, noe jeg nevnte internt for lenge siden. Men ikke fått noe svar på det enda. Egentlig er det viktigere med en gjestefunksjon i denne kategorien enn Sex&samliv kategorien. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Helt enig med deg Dotten! Det er hakket viktigere med gjeste-posting i Helse enn Sex & Samliv! Får håpe det blir til snart! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Dette bør det som sagt være på lik linje med Sex & samliv -delen, støtter dette. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Saken vil være bestemt innen uke fra forumstyrets side, siden dette med gjesteposting er en prøvesak er vi enda litt forsiktige med det, men vi får se hva styret mener om det (Kommer tilbake med mer når vi har en avgjørelse) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Til informasjon har gjesteposting blitt aktivert i helse-forumet for et par dager siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg