k1ngkong Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Noen som har gode forslag til bil spill? Hvilken tror du er best? ; Monster 4x4 World Circuit , Need for Speed Carbon , Excite Truck Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Veldig vanskelig for oss å vite idet vi egentlig ikkje har sett så mye til titlene, kansje du bør vente på noen hands-on eller anmeldelser av spillene. Endret 8. oktober 2006 av Mala Lenke til kommentar
Hossa Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Veldig vanskelig for oss s å viteiden vi egentlig ikkje har sett så mye til titlene, kansje du bør vent epå noen hands-on eller anledelser av spillene. 7028966[/snapback] Har ingenting å si for fanboys det. Da gjelder bare hva slags merke konsollen har. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Veldig vanskelig for oss s å viteiden vi egentlig ikkje har sett så mye til titlene, kansje du bør vent epå noen hands-on eller anledelser av spillene. 7028966[/snapback] Har ingenting å si for fanboys det. Da gjelder bare hva slags merke konsollen har. 7029116[/snapback] Og poenget med det innlegget var? Du skulle heller poengetert alle skriveleifene(steike hehe) min der så hadde det blitt-bingo-jackpott-fullscore meining i det innlegget. Lenke til kommentar
Hossa Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Veldig vanskelig for oss s å viteiden vi egentlig ikkje har sett så mye til titlene, kansje du bør vent epå noen hands-on eller anledelser av spillene. 7028966[/snapback] Har ingenting å si for fanboys det. Da gjelder bare hva slags merke konsollen har. 7029116[/snapback] Og poenget med det innlegget var? Du skulle heller poengetert alle skriveleifene(steike hehe) min der så hadde det blitt-bingo-jackpott-fullscore meining i det innlegget. 7029138[/snapback] Når noen spør folk om hva vi tror er best av spill som ikke er kommet ut og enda bedre på en konsoll som heller ikke har gjort det lukter det litt fanboy ja. Lenke til kommentar
k1ngkong Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Man kan jo tro ut ifra at man f.eks har sett demo av spillet eller lignende. Er jo folk som har testet spill osv, bla. en i forumet her så vidt jeg vet. Kanskje noen hadde hørt at det og det spillet er bra ifra en som har testet spill, eller en som har sett demoer fra spillene. Behøver ikke være fanboy fordi jeg spør hvilket av spillene som er best? Og så har jo NFS Carbon kommet ut på data(ganske sikker på), kanskje noen har kjøpt det? - SÅ spar meg for spydighetene.. Endret 9. oktober 2006 av chris10an Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Støtter Hossa her. Har vel egentlig ikke sett nok fra wii-spillene til at vi kan kåre en "vinner". At noen har testet demoer sier vel egentlig ikke alt om spillet? Hele historien er vesentlig i mange spill, antar at denne har særlig mye å si for zelda. NFS carbon blir vel kanskje også litt ulikt på wii i forhold til pc? menere EA skrev i en pressemelding om at wii sin kontroll skulle bli utnyttet( hva de enn nå mener met det?) Så kort oppsummert vil jeg si at test av demoer fra spill som enda ikke er ferdige, er for dårlig vurderingsgrunnlag til å gi ett tittelen som "Best". Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Berre tanken på fps spel på en playstation kontroll, eller xbox kontroll for den saks skyld, gir meg ubehag! Tar jo 1 min før en klarer å sikte seg inn på fienden, og så må en finne skyteknappen! Wii powah! Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Berre tanken på fps spel på en playstation kontroll, eller xbox kontroll for den saks skyld, gir meg ubehag! Tar jo 1 min før en klarer å sikte seg inn på fienden, og så må en finne skyteknappen! Wii powah! 7032518[/snapback] Enig at mus er kjappere. Selv med FPS spill på DS så får jeg bedre presisjon enn kontroller. Men det betyr ikke at det tar 1 min å sikte seg inn i COD2 på X360. Når alle sitter med en kontroller så blir gameplayet annerledes og like morsomt Endret 9. oktober 2006 av avanore Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Og litt meir utfordrende. FEAR demoen gav meg meir glede på 360 enn på PC. der sistnevnte ar altfor raskt gjennomført og lett. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg har en følelse av at Wii kommer til å bli en genial konsoll, så gjenstår det bare å se om jeg har rett. Jeg har planer om å skaffe en Wii og en PS3 hvis de synker litt i pris etterhvert. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Nå som jeg har fått sett trailer begynner det å ligne noe (var skeptisk i starter, og er forsåvidt det nå også).. blir gøy å teste dette irl =) For min del kunne jeg like så godt brukt en mus til å sikte med, men. fektinger blir fort noe annet! Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Godt poeng! Ser for meg et star wars spill utnytte funksjonene til wii-kontrollen! dømt til å lykkes Lenke til kommentar
mESA Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Helvete dette var rått! Har aldri likt konsoller, men satan, no vurderer jeg Wii! Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 tenkt deg at du svinger rundt med lasersverdet, så kommer disse lydene ut fra kontrollen Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Berre tanken på fps spel på en playstation kontroll, eller xbox kontroll for den saks skyld, gir meg ubehag! Tar jo 1 min før en klarer å sikte seg inn på fienden, og så må en finne skyteknappen! Wii powah! 7032518[/snapback] Aiai, da er du utrolig treg Neida, men altså... syntest det er null problem å hverken sikte eller skyte jeg. Spilt veeldig mye CoD2 til 360 og jeg tenker ikke over det lenger. Spilte CoD2 på PC her om dagen, og det gikk heller dårlig nå som jeg er vant til joypad Og når jeg ser frag-movies fra HALO2 hvor folk sniper så raskt at visse CSS frag-movies blir gjort til skamme begynner det å hjelpe seg... har også møtt folk på CoD2 som dreper meg så fort de ser tommelen min bak veggen at jeg ikke lenger ser på det med et par ms tregere reaksjonstid på konsoll som noe problem... og på toppen av det hele har jo alle joypad uansett Det som skal bli intressant å se er hvordan Shadowrun kommer til å utspille seg. En av utviklerene er hardbarket fan av joypad, og sier at han har null problem med å eie visse andre utviklere hardt. Han sier også at joypad har en klar fordel i "nærkamp", da man har litt større bevegelsesfrihet der. Men man får derimot merke det hvis man skal opp mot en skilled "mustast" sniper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå