paalwa Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Dette tror jeg blir moro. Fet spille kontroll http://redsteelgame.us.ubi.com/index.php Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 OOOH! Musikken på slutten gav meg gåsehud! Minner meg om Ghost in the Shell. Gleder meg nok til Red Steel hvert fall, det skal være sikkert. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Igjen er jeg i tvil, 360 eller Wii! Spillet var vakkert, ikke verdens beste grafikk, men kontrolleren musikken, stemmningen. Gud Rainbow Six:Vegas eller Red Steel? Somebody help me! Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Zelda, Mario og Metroid Btw: GRAW er på pc også Skal ha begge jeg Endret 5. oktober 2006 av M@R7!N Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 GRAW på PC er et helt annet spill Ups, mente forresten R6, GoW og HALO3, sorry Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Fader. Hver eneste video av dette spillet imponerer meg. Skytingen ser vilt gøy ut, fektingen ser villt gøy ut. Gleder meg salig til spillet kommer ut. Lenke til kommentar
Zarato Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Grafikken er ikke den beste man får rent teknisk, men spillet ser veldig godt gjennomført ut. Hvordan fiendene oppfører seg, regien osv. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Dette med diverse spillslenging til SasaB er tåpelig, han sier han skal ha begge i signaturen sin. Så å slenge ut spill som Halo 3 som kommer om et år er dumt. Men go for 360 SasaB. Selv om videoen var dritfet, nydelig gjennomført... *gledeseg* Lenke til kommentar
paalwa Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) R6 - Vegas på 360 blir også fett (ennå mer med kamera.) Da skal man visst kunne vinke frem teamet ditt ved at kamera filmer deg. Leste også om mulighet for at du får ditt eget ansikt på figuren. Jada jeg gleder meg;) Legger også ved en link til video på Prince of presia til PS3. Herlig. Klikk her. Endret 5. oktober 2006 av paalwa Lenke til kommentar
teekej Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 R6 - Vegas på 360 blir også fett (ennå mer med kamera.) Da skal man visst kunne vinke frem teamet ditt ved at kamera filmer deg. Leste også om mulighet for at du får ditt eget ansikt på figuren. Jada jeg gleder meg;) Legger også ved en link til video på Prince of presia til PS3. Herlig. Klikk her. 7006582[/snapback] Det er assassins creed, ikke prince of persia siden det virker likt. kommer til 360 og ps3 Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Noen som har noe nytt på far cry? hørte rykter om at d blir relativt bra! Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Har allerede forhåndsbestillt wii og red steel, sykt å jeg gleder meg nå Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 blir bra!! hadde ikke tenkt å forhåndsbestille, men måtte bare da jeg så den filmen når link fisker! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Har alltid vært stor Nintendo-fan og vil alltid være det. Først og fremst er jeg frelst av de fantastiske spillene de klarer å levere, samt utrolig imponert over kvaliteten på konsollene. Wii ser bare helt utrolig ut, og jeg kan nesten ikke vente 60 dager til. Skal selvfølgelig ha Zelda på lanseringsdagen, i tillegg til Red Steel og ExciteTruck. Hadde jeg vært deg, ville jeg kjøpt Wii nå, den blir garantert veldig billig i julestriden. Jeg er også Xbox 360-eier, og er veldig fornøyd med den. Spør du meg er begge to verdt et kjøp, men siden jeg er såpass stor fan av Nintendo er den aller høyest prioritert. Begge maskinene får veldig mange gode spill fremover, det skal være sikkert. På Wii kan du laste ned massevis gamle klassikere, har du Xbox Live på 360 kan du laste ned en haug nye versjoner av gamle klassikere. Red Steel ser veldig bra ut, og alle de jeg har snakket med som prøvd spillet, sier det er verdt å kjøpe til Wii. Min konklusjon er hvertfall at du bør kjøpe Wii før jul, med Zelda og Red Steel og kanskje heller vente med en 360 til etter jul. For har du råd, kjøper du begge. Skal du ha en av dem, kjøper du Wii. Men dette er jo bare min mening. Lykke til! Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Satser på zelda og Far Cry. Noen invendinger ang. den sistnevnte tittelen? koste meg hvertfall med pc-spillet. Gleder meg litt til Super smash også... Men er det bare meg, eller kommer det svært lite info om wii spillene for tiden? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Det vi har sett av FarCry til no er ikkje bra på den grafiske siden ihvertfall. Men denne tittelen er også høyst uintressant for min del. Det blir Red Steel og Twilight Princess her i gården, og eg gleder meg noe vanvittig til sistenvne spesielt. Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Ser litt merkelig ut at siktet ikke er midtstilt. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Ja, akkurat det er eg og litt skeptisk til. Men må vel prøve det for å sjå korleis det virkar, kan jo vere at det er best å ha det sånn med ein sånn kontroll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå