Gå til innhold

Nintendo Wii ser bare helt konge ut

paalwa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

R6 - Vegas på 360 blir også fett (ennå mer med kamera.) Da skal man visst kunne vinke frem teamet ditt ved at kamera filmer deg. Leste også om mulighet for at du får ditt eget ansikt på figuren. Jada jeg gleder meg;) Legger også ved en link til video på Prince of presia til PS3. Herlig. Klikk her.

Endret av paalwa
Lenke til kommentar
R6 - Vegas på 360 blir også fett (ennå mer med kamera.) Da skal man visst kunne vinke frem teamet ditt ved at kamera filmer deg. Leste også om mulighet for at du får ditt eget ansikt på figuren. Jada jeg gleder meg;) Legger også ved en link til video på Prince of presia til PS3. Herlig. Klikk her.

7006582[/snapback]

Det er assassins creed, ikke prince of persia siden det virker likt. kommer til 360 og ps3

Lenke til kommentar

Har alltid vært stor Nintendo-fan og vil alltid være det. Først og fremst er jeg frelst av de fantastiske spillene de klarer å levere, samt utrolig imponert over kvaliteten på konsollene. Wii ser bare helt utrolig ut, og jeg kan nesten ikke vente 60 dager til. Skal selvfølgelig ha Zelda på lanseringsdagen, i tillegg til Red Steel og ExciteTruck.

Hadde jeg vært deg, ville jeg kjøpt Wii nå, den blir garantert veldig billig i julestriden. Jeg er også Xbox 360-eier, og er veldig fornøyd med den. Spør du meg er begge to verdt et kjøp, men siden jeg er såpass stor fan av Nintendo er den aller høyest prioritert. Begge maskinene får veldig mange gode spill fremover, det skal være sikkert. På Wii kan du laste ned massevis gamle klassikere, har du Xbox Live på 360 kan du laste ned en haug nye versjoner av gamle klassikere.

Red Steel ser veldig bra ut, og alle de jeg har snakket med som prøvd spillet, sier det er verdt å kjøpe til Wii. Min konklusjon er hvertfall at du bør kjøpe Wii før jul, med Zelda og Red Steel og kanskje heller vente med en 360 til etter jul. For har du råd, kjøper du begge. Skal du ha en av dem, kjøper du Wii. Men dette er jo bare min mening. ;) Lykke til!

Lenke til kommentar

Det vi har sett av FarCry til no er ikkje bra på den grafiske siden ihvertfall. Men denne tittelen er også høyst uintressant for min del.

Det blir Red Steel og Twilight Princess her i gården, og eg gleder meg noe vanvittig til sistenvne spesielt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...