Joachimv Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har et ASUS P5N2 SLI Deluxe hovedkort, E6600 CPU, MIST 600w strømfors, og et XFX GF7950GT 550 512mb skjermkort (PCIe). Jeg får ikke skjermbilde! Jeg har ikke fått RAM'en min enda, men har prøvd en Kingston 512MB DDR2 667Mhz brikke, men får fremdeles ikke bilde. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Starter noe i det hele tatt da? Vifter? Harddisk? DVD/CD ROM? Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Ja alt starter, bortsett fra at jeg får ikke bidle. Men får ikke "pip" når den starter, virker som den ikke booter.. Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Har du satt i srøm til skjermkort? Lenke til kommentar
Karamell Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Du bør kanskje forvisse deg om at skjermkortet sitter ordentlig ? Jeg ville tatt frem mitt eldgamle Cirrus Logic pci skjermkort, og bootet med det først, men det er nå meg Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har et ASUS P5N2 SLI Deluxe hovedkort, E6600 CPU, MIST 600w strømfors, og et XFX GF7950GT 550 512mb skjermkort (PCIe). Jeg får ikke skjermbilde! Jeg har ikke fått RAM'en min enda, men har prøvd en Kingston 512MB DDR2 667Mhz brikke, men får fremdeles ikke bilde. 7004234[/snapback] sjekka om det lille kortet som styrer SLI ikke står i sli mode? hadde delux kortet (ekke helt sikke på om det er det du har) og da måtte jeg bytte til single mode.. værtfall, mellom skjermkort portene så er det et lite kort som ligner på en liten ram brikke... (se i manualen) hvis den står feil vei (dvs i sli mode) så får du ikke bilde, så det du da må gjøre er å vippe det ut og sette det inn andre veien, så får du bilde håper det hjalp Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 det er sant! Har ikke sjekket det. Skal gjøre når jeg kommer hjem, og ja, strømmen til skjermkortet er i og skjermkortet sitter Har en egen PCIe tilkobling på strømfors'en og fikk med en 2x4pins kontakt som jeg kan koble til vanlig 4pins drev-kontakt. Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 fikk RAM'en nå, og det fungerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå