Scortech Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Tenkte å lage en Battlefield 2142 tråd siden jeg nå holder på og laste ned demoen til 2142..Og da senere at denne kan bli den offisielle Battlefield 2142 screenshot tråden som alle kan poste sine kule screenshots fra demoen/spillet (når det kommer ut) Bilder kommer i løpet av kort tid..Få først få lastet ned og kjørt igang demoen Vær vennlig å IKKE post innlegg uten screenshot fra demoen/spillet.... Håper en MOD kan overvåke denne tråden så brukere kan følge den regelen.. takk Jeg må først få sagt at lyden har fått seg en vanvittig oppgradering...var sinnsykt bra lyd i spillet..klar og fin..veldig bra lydeffekter i spillet..selv om dette er bare en demo da.. Og fly var faktisk ganske enkelt....ingen problemer i det hele tatt..synes det var veldig morsomt med walkerene.. Måtte teste om widescreen kommandoen som jeg bruker i bf2 virket og det gjorde den:-) dette gjelder da siste bildet..som dere vil se selv.. This demo version of Battlefield 2142 has the following limited feature set: - Multiplayer Mode: Sidi Power Plant - max 48 players - Titan and Conquest game modes - BFHQ: Statistics, rankings and awards will not be recorded or awarded - Single player None X-Fi AUDIO PROVIDER This option enables optimised hardware-accelerated 3D audio positioning, mixing and environmental effects for users with compatible Creative SoundBlaster X-Fi soundcards. The Ultra-high audio quality level is only available with the X-Fi audio provider. NOTE - This feature is only available on X-Fi soundcards with support for "Gaming Mode". X-Fi must be set to "Gaming mode". A guide to setting up your soundcard, plus details of compatible Endret 5. oktober 2006 av Scortech Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Min første knife-kill. Var akkurat bittelittegranne for sein til å få med meg den dog-tag-greia Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Dere som ikke maxer grafikken, er det enklere å kjøre 2142 enn BF2 eller er det stort sett det samme? Endret 8. oktober 2006 av Zlimy Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Hvilke ord ut av dette "Vær vennlig å IKKE post innlegg uten screenshot fra demoen/spillet...." forstår dere ikke? Endret 6. oktober 2006 av Scortech Lenke til kommentar
hightow Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hover-tank Transport-sveve-et-eller-annet-fartøy Her har jeg fått meg en tjatring Co-pilot i transport-sveve-fartøyet Mer co-pilot, men her hadde det skjedd et eller annet i fiendens uncap. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Første knife kill! Whohoo! Artig det med dogtags =D Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Første knife kill! Whohoo! Artig det med dogtags =D Hvordan får man dogtags/hva gjør de? Det aller helligste: Endret 7. oktober 2006 av Tommy T Lenke til kommentar
Bastian90 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg kjørte BF2 på standar "high" setting, hva burde jeg kjøre BF2142 i? NB: Elsker den nye revolver lignene EU pistolen! Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg kjører alt på medium i begge spillene, men det kan vel variere. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg kjører oppløsning på 1680*1050 . Lyd på Ultra High..siden jeg har X-Fi.. Synes det er drit kult med at man kan ta dogtags..blir artig å samle på de med full versjonen...:-) Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Jeg bommet med en meter.....(feil rekkefølge) Endret 8. oktober 2006 av Tommy T Lenke til kommentar
Moal Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Her har vi satt opp et forsvar for å forsvare den siste command posten. Vi vant til slutt, og jeg fikk mange titan defense awards Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Her er vanlig Conquest..men alikevel ganske gøy..Sorry jeg måtte ligge inn tekst på hustaket..kunne ikke la være..sorry Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Første i samlingen: Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 har tatt ca 15 dogtags på demoen( har fotobevis av 12) så jeg gidder ikke legge ut det. deilig å vita at man har kommt ut i tide Lenke til kommentar
hightow Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Fra Berlin Før: Etter: Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Minner meg litt om Starship Troopers dette.hehe..Altså plakaten.. Lenke til kommentar
Bastian90 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Syns denne tråden virket litt død, så jeg tenkte jeg skulle poste et par bilder! Dette er da meg, Walker er rå stilig! Can you feel the power? Halluja! Få litt liv i denne tråden da! Lenke til kommentar
The1 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Eh, hva betyr det når det henger en dog tag på kniven? Lenke til kommentar
The1 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Spilte Titan mode inatt. Løp så ut til cargo bay og hva venter meg der? En air-transport inni cargo bay! Tok ikke lang tid før det andre laget spawnet og fyllte opp rommet LOL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå