Herr Brun Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hei. Jeg trenger nye hodetelefoner. Det som dreper mine hodetelefoner er at kabelen ryker, av forskjellige grunner. Derfor vil jeg nå kjøpe noen med utskiftbar kabel. Det er viktig at de kan drives OK av en creative flashbasert mp3spiller, og at de har god lyd. Maxpris mellom 500 og 1000,-. Så billig som mulig. Jeg er vant med Koss UR40, så det trenger ikke være "champagne-lyd". Noen som vet nøyaktig hva jeg trenger? Lenke til kommentar
lavik Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hos Hi-Fi Klubben får du Goldring hodetelefoner fra 498,- til 998,-. Disse har avtagbar kabel. Du kan lese mer om toppmodellen på Head-Fi. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Tråd flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hos Hi-Fi Klubben får du Goldring hodetelefoner fra 498,- til 998,-. Disse har avtagbar kabel. Du kan lese mer om toppmodellen på Head-Fi. 7008646[/snapback] Er veldig fornøyd med mitt Goldring DR150, men hadde jeg kjøpt nå, så hadde det nok blitt en av de billigere modellene, men skal du bruke de til MP3-spilleren, så er vel Sennheiser HD477 et godt valg. De har også utskiftbar kabel, og de får man for under 500kr. Har de også, og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå