Gå til innhold

ny south park episode med wow

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

:)

Lenke til kommentar
Blizzard er med i filmen, de saksøker de som står bak episoden, dommen faller: Episoden blir banna.

Husker en annen episode som ble banna. Tom Cruise gjemte seg i klesskapet og ville ikke komme ut. :wee:

7016774[/snapback]

Jeg kan ikke i mine villeste fantasier tro at blizzard kommer til å reagere på noe slikt. Jeg ville heller ha sett på det som positiv reklame jeg hahaerm.gif

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke i mine villeste fantasier tro at blizzard kommer til å reagere på noe slikt. Jeg ville heller ha sett på det som positiv reklame jeg hahaerm.gif

7016877[/snapback]

Tror du Blizzard ville sett det som positiv reklame for andre når det vises helt vanlige unger sitter hjemme, blir så feite at de nesten ikke rekker fram til tastaturet, som følge av wow?

Lenke til kommentar
Blizzard er med i filmen, de saksøker de som står bak episoden, dommen faller: Episoden blir banna.

Husker en annen episode som ble banna. Tom Cruise gjemte seg i klesskapet og ville ikke komme ut. :wee:

7016774[/snapback]

er du klar over hvor sinsykt dårlig PR det hadde vert får Blizzard å å få den episoden banna? det siste de vil er å framstå som noen som ikke eier humor eller selvironi

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...