Admiral1 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 ser ikke så mye på south park, men den nye episoden (komm ut 04/10-06 elnns) har lett etter den , men finner den ikke. har sett trailer på den,, skal vist være i wow ¨og den vil jeg se noen som har den , vet hvor den kan skaffes? Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Der du finner det, finner du masse annet ondskap. Lenke til kommentar
royale Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg holder på å skaffe meg den nå, men hvordan? Tror jeg får ris om jeg nevner det.. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 hmmmm, var litt trøtt når jeg skrev, regna faktisk med at det kunne være lovlig å laste den ned dumme meg.. unskyld for å ha spurt om noe som kunne lede til brudd på de reglene som noenvar så snille å poste Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hehe.. Flere som har sett episoden? Ganske morsom for de som har prøvd spillet. "This could be the end of the world... of warcraft." Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Roflmao! Helt latterlig teit Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 helt genial episode må jeg si. nå har jeg aldri spilt wow, men har spilt nok rpg til å le så det holdt Lenke til kommentar
royale Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Konge episode. Men jeg fant en feil, I scenen der Cartman skal drite i den skåla, så sitter ikke Stan på stolen sin, er ingen der. Lenke til kommentar
Bratwurst Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Helt genial episode, synes det viser et realistisk portrett av en ekte WoW spiller Endret 5. oktober 2006 av Bratwurst Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg fant også en feil....var ikke faren til Kyle human hunter? Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Animerte versjonen! Episoden hadde sine øyeblikker som Butters velger samme kar som Cartman og faren til Stan, Randy som tar av helt! Endret 6. oktober 2006 av Deosl Lenke til kommentar
Howitz Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Er det en Pennyvise dukke bar i rommet til han kaffegutten? Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Veldig morsom episode!! Endelig er South Park tilbake Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Blir ikke overrasket om denne episoden blir banna! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Episoden blir bannet? Hvorfor i allverden skulle den bli det? Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Blizzard er med i filmen, de saksøker de som står bak episoden, dommen faller: Episoden blir banna. Husker en annen episode som ble banna. Tom Cruise gjemte seg i klesskapet og ville ikke komme ut. Endret 6. oktober 2006 av ;P Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Blizzard er med i filmen, de saksøker de som står bak episoden, dommen faller: Episoden blir banna. Husker en annen episode som ble banna. Tom Cruise gjemte seg i klesskapet og ville ikke komme ut. 7016774[/snapback] Jeg kan ikke i mine villeste fantasier tro at blizzard kommer til å reagere på noe slikt. Jeg ville heller ha sett på det som positiv reklame jeg Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg kan ikke i mine villeste fantasier tro at blizzard kommer til å reagere på noe slikt. Jeg ville heller ha sett på det som positiv reklame jeg 7016877[/snapback] Tror du Blizzard ville sett det som positiv reklame for andre når det vises helt vanlige unger sitter hjemme, blir så feite at de nesten ikke rekker fram til tastaturet, som følge av wow? Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Blizzard er med i filmen, de saksøker de som står bak episoden, dommen faller: Episoden blir banna. Husker en annen episode som ble banna. Tom Cruise gjemte seg i klesskapet og ville ikke komme ut. 7016774[/snapback] er du klar over hvor sinsykt dårlig PR det hadde vert får Blizzard å å få den episoden banna? det siste de vil er å framstå som noen som ikke eier humor eller selvironi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg