saivert Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har lurt litt på hvordan det står til med helsa. Selv har jeg følt at høyrearmen min har vært litt rar pga at jeg sitter noe lavt. Vi får ikke lov til å plassere stolene oppå paller for å sitte mer riktig. Jeg trodde selv at det var likegreit å sitte lavt pga at man må sitte mer rettrygget for å nå opp. Men siden jeg hviler armen på bordet mye tyngre nå enn hjemme så har jeg vel stoppet blodsirkulasjonen en del. Er også generelt sliten i kroppen. Er mye vant med å sitte opp om natta og slik så tror ikke det er derfor. Drakk opp ei kanne kaffe på 2 timer da, men har dette så mye å si? Skal legge meg litt nå straks så får vi se. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 hmmm, stikk bort til rødekors(aner ikkeom de er her , eller navnet på de som er her, men ser et svert rødekors banner her) og snakk med dem,,,, de kan dette vettu' men søvn er jo en god ting Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Rødekors dro for lenge siden men de kommer tilbake i morgen en gang. Intill de kommer tilbake er det security som har ansvar for sånne ting. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Prøv å bruk puter og ting som får deg høyere på stolen. Legg også under noe mykt noe på bordkanten, så slipper du den harde kanten rett på armen din. Som sagt, snakk med SEC nå, inntill i morgen da Røde Kors kommer igjen ------ Digg med egen stol.. ------ Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 er ikke stolene det er noe gæernt med, det er de høye bordene.. ellers får du ha lykke til saivert Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Eller gjør som de som sitter bak meg, sett deg i første taxi til IKEA og kjøp en stol Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 jada, vi har hørt om de Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 jada, vi har hørt om de 7004112[/snapback] Eyy, gå og sov du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg