Gjest skvett Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hva med en god gammel boks med Kløver Vaselin ? Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) aha, er det uvanelig? o.O min har røket, svir litt de første dagene.. så går det greit blødde minimalt og , om ikke noe som helst hvis jeg husker riktig... mange år siden -.- hvis det er den strengen på baksiden av "hodet" det er snakk om.. Endret 2. november 2008 av MrDarkey Lenke til kommentar
Gjest jerra Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 HAr nettop røket min (ikke den største stregen) gjorde bare litt ont akkurat når det skjedde, og så kom det en go del blo å det var litt små flaut, men er ikke så ille altså er bare spent på hvordan det blir når alt gror ;p BTW noen som vet hvordan det er å være i basseng dagen etter noe som dettte har skjedd ? (A) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 HAr nettop røket min (ikke den største stregen) gjorde bare litt ont akkurat når det skjedde, og så kom det en go del blo å det var litt små flaut, men er ikke så ille altså er bare spent på hvordan det blir når alt gror ;p BTW noen som vet hvordan det er å være i basseng dagen etter noe som dettte har skjedd ? (A) Sannsynligvis ikke noe stort problem. "Kuttet" er jo som regel tynt, og forhuden beskytter endel. Blir det veldig vondt så er det ikke verre enn å forlate bassenget, men husk å skylle godt etterpå da, fordi om det kan være smertefullt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg