Gå til innhold

24 sesong 6 - For de som følger USA sendinger.


Anbefalte innlegg

FOX kommer til å sende 24 sesong 6 direkte i HD? Håper nå inderlig det.

 

Har lest masse bullshit om sesong 6 nå. Noen som tror Bauer dør i denne sesongen? Han har jo kontrakt på 2 sesonger til samt en film om jeg ikke tar helt feil. Men nå leste jeg i en kommentar på youtube(sikkert bullshit, men jeg legger det i spoiler uansett)

 

at Bauer dør i sesong 6. Sesong 7 så får man vite mer om hva som skjedde i Kina. Og i sesong 8 så går man helt tilbake til før sesong 1 og får se hvordan Jack Bauer ble "kjent".

 

Selv har jeg liten tro på det(håper iallefall ikke Jack dør)

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
FOX kommer til å sende 24 sesong 6 direkte i HD? Håper nå inderlig det.

 

Har lest masse bullshit om sesong 6 nå. Noen som tror Bauer dør i denne sesongen? Han har jo kontrakt på 2 sesonger til samt en film om jeg ikke tar helt feil. Men nå leste jeg i en kommentar på youtube(sikkert bullshit, men jeg legger det i spoiler uansett)

Fox og ABC begynte med HD-sendinger i fjor.

 

Spørsmålet er om din tuner kan ta imot HD og har HDMI eller DVI-utgang. Vel, dette vet du sikkert bedre enn meg. :)

Lenke til kommentar
FOX kommer til å sende 24 sesong 6 direkte i HD? Håper nå inderlig det.

 

Har lest masse bullshit om sesong 6 nå. Noen som tror Bauer dør i denne sesongen? Han har jo kontrakt på 2 sesonger til samt en film om jeg ikke tar helt feil. Men nå leste jeg i en kommentar på youtube(sikkert bullshit, men jeg legger det i spoiler uansett)

Fox og ABC begynte med HD-sendinger i fjor.

 

Spørsmålet er om din tuner kan ta imot HD og har HDMI eller DVI-utgang. Vel, dette vet du sikkert bedre enn meg. :)

7620307[/snapback]

Ja, men dessverre er det vel mest jalla-HD(720) og ikke skikkelig 1080p oppløsning. :(

:thumbdown:

Lenke til kommentar

720p er mer enn bra nok for meg. Har den sesong 6 previewen i 720p og kvaliteten er maks!

 

Her er noen bilder fra previewen for å vise oppløsningene, 720p:

http://www.keepmyfile.com/image/d5b47f1286750

http://www.keepmyfile.com/image/22c7f71286752

 

1080p:

http://public.yogurtrat.com/viewer.php?id=251924-3.png

http://public.yogurtrat.com/viewer.php?id=8324-2.png

 

BTW, der er ingen spoilere i bildene med untak av at man får se hvordan Jack ser ut :p

Lenke til kommentar
720p er mer enn bra nok for meg. Har den sesong 6 previewen i 720p og kvaliteten er maks!

7625722[/snapback]

At 720 er mer enn bra nok for mange er sikkert. At vanlig SD oppløsning er mer en bra nok for mange er også helt sikkert. Mange tror/mener at det ypperste innenfor framerate og skarphet er vanlig film på TV...

Det som er tragisk er at når man først har fått en såpass bra standard så kommer det såpass mye ut i den dårligste enden av skalaen(720). Men heldigvis kommer filmer på HD-DVD/BluRay ut med skikkelig oppløsning for entusiastene, etter det jeg har fått med meg.

Lenke til kommentar

Sier det først som sist: Noe stygt kommer til å hende med den som VÅGER å spolere noe som helst fra episoder som ikke er sendt. Det skal jeg personlig sørge for.

 

Vil egentlig be om at det ikke blir lov å diskutere disse lekka-episodene i det hele tatt, siden det åpenbart er ulovlige metoder tatt i bruk, og strider mot reglene på forumet.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Sier det først som sist: Noe stygt kommer til å hende med den som VÅGER å spolere noe som helst fra episoder som ikke er sendt. Det skal jeg personlig sørge for.

7661177[/snapback]

Enig, husker at noen blei kasta ut av forumet for å spoile noe 24 greier en gang..

 

Vil egentlig be om at det ikke blir lov å diskutere disse lekka-episodene i det hele tatt, siden det åpenbart er ulovlige metoder tatt i bruk, og strider mot reglene på forumet.

7661177[/snapback]

Kødder du eller?

Lenke til kommentar
Noen som kan bekrefte, uten å spoile, at det er den ekte episoden?

7661504[/snapback]

 

Ja, det er nok kommet en liten før premiere på sesong 6. :ermm:

Jeg tipper Fox får litt mindre seere på peremieren. Det er jo ikke så rart at de har lekket ut over en uke før serie start heller, det skulle vist komme en dvd med de 4 første episodene i USA og Canada 16. Januar. Sikkert en "ondskapsfull" butikk arbeider som har lurt unna en dvd.

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar

- Hva skjer om jeg oppdager en "spolier"?

 

Rapporter det ved å trykke på p_report.gif-knappen og henvis gjerne til reglene i dette innlegget så fjerner en moderator spoleringen så snart som mulig.

 

Spoilere regnes som informasjon om fremtidige episoder. Dette gjelder også fra trailere. Er episoden sendt i USA så er det ikke for spoiler å regne å snakke om det som har skjedd.

 

[...]

Tråden skal brukes til å diskutere hva som skjer i serien. Alt annet fjernes uten varsel, spesielt alt som overhodet nevner noe som går inn på området piratkopiering (dette gjelder spesielt spørsmål om hvor og når den er på nett).

 

7003859[/snapback]

 

 

Dette er blitt påpekt så uttallig mange ganger i så uttallig forskjellige tråder om serier. Selv begynner tålmodigheten min å bli litt tynn :)

 

Enkelt og greit, spoiler rundt informasjon om episoder som ikke er blitt sendt i USA. Ingen snakk om hvor og når episoder er tilgjengelig for piratene, som eksempelvis "den er ute nå", "nedlastingen går så tregt" osv. Slikt blir slettet og med gjentagelse så er man desverre nødt til å ty til hardere midler. Inge ønsker nå det.

 

Diskuter handlingen i serien.

 

Reaksjon på moderering er alltid ønskelig, men slikt skal skje på pm og ikke i tråden som blir moderert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...