ErlendRU Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 2ern, hvis det var 2ern da.. Der han måtte gå undercover og måtte velge om han skulle skyte Chase eller ikke blant annet.. Alle sesongen har nok vært ganske tøffe.. 1ern der han mister kjerringa og greier.. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Det var nok sesong 3 Lenke til kommentar
O.J Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 En liten lek mens vi venter; I hvilken sesong synes dere jack sleit mest? Synes 5'ern var en ganske intens dag jeg 7595094[/snapback] I 3'ern slet han jo tungt med abstinenser fra heroin. Mens torturscenen i nummer 2 er kanske den værste han har vært utsatt for (hjertet stoppet jo) Lenke til kommentar
O.J Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Lurer på om han CTU bruker til å torturere folk får gjort jobben sin i denne episoden. syns han alltid blir avbrutt, den mistenkte er uskyldig eller noe annet skjer. vært interessant å se det fungere en gang. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Yes da, to nye previews fra 24fans.net: • Video 1. | • Video 2. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare dette, men det ser ut til at Jack kommer til å slite mere enn noen sinne tidligere og at Amerika ligger nå i hans hender på en måte. Alt er opp til han. Han må offres for at USA skal bli kvitt terroren. Jack smiler lite, og det liker jeg ikke. Han blir også fremstilt som en syndebukk. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Ser ut som det vil bli en helvetes sesong uansett Onyx. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Lurer på hva amerikanerne ga kinserne for å få Bauer fri. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Yes da, to nye previews fra 24fans.net: • Video 1. | • Video 2. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare dette, men det ser ut til at Jack kommer til å slite mere enn noen sinne tidligere og at Amerika ligger nå i hans hender på en måte. Alt er opp til han. Han må offres for at USA skal bli kvitt terroren. Jack smiler lite, og det liker jeg ikke. Han blir også fremstilt som en syndebukk. 7611871[/snapback] Har vi sett dette før Kommentar til teaser/previewene: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Yay! Endelig en president som ikke kommer til å legge noen hindringer for Jack Endret 31. desember 2006 av The_Fire Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 *humf* Glemmer du President Palmer(Nr en ) eller? Han ga liksom bauer grønt lys i 1,2,3 til å gjøre hva han ville liksom ^^ BTW; Savner scener der bauer er sammen med preisdenten i person(sånn som i sesong 1 da han og prezen finner mistenkte i Drazen saken Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Det begynner 14 januar. Am I right? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 OJ: You got it right... Hvordan ser dere andre 24, altså USA-sendingene? Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Aaa seriøse frysninger! Gleder meg som en unge Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Har dere sett den 10-minutters previewen som fulgte med sesong 5, DVD-editionen. Jeg har en link liggende her: http://link.brightcove.com/services/player/bcpid291708786 Fy faen, kan ikke vente mere... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 OJ:You got it right... Hvordan ser dere andre 24, altså USA-sendingene? Jeg bruker et visst program som må holdes anonymt her på forumet... 7617738[/snapback] Jeg ser de på TV Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 WTF? Bor du i USA, eller hvordan? Kanskje kabel-TV eller noe sånt fra USA... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 WTF? Bor du i USA, eller hvordan? Kanskje kabel-TV eller noe sånt fra USA... 7618727[/snapback] Hehe, nei bor ikke USA Digital TV med maange kanaler er flott Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Ja, får man inn Fox og ABC - så har man alt man trenger av serier da! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Nettopp sett ferdig episode 24 i sesong 2.. Hatt et maraton de siste par dagene nå.. Faen så konge den sesongen egentlig er! Fart og spenning hele veien også her.. Skal etterhvert se sesong 3 og 4 også.. Jeg tror etter det at jeg kommer til å ha problemer med å rangere sesongene, men vil nok bli 5-1-2-3-4 elns tenker jeg.. Håper så klart sesong 6 går foran 5 der igjen det.. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Ja, får man inn Fox og ABC - så har man alt man trenger av serier da! 7618931[/snapback] Hvordan får jeg det inn, trengs det abonnoment eller? Endret 1. januar 2007 av SasaB Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Ja, får man inn Fox og ABC - så har man alt man trenger av serier da! 7618931[/snapback] Hvordan får jeg det inn, trengs det abonnoment eller? 7619403[/snapback] Snakk med din Kabel Tv, Digital TV eller Parabol formidler. De vet nok om du kan få inn FOX og ABC bla. gjennom det firmaet Nok Off-Topic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå