Dotten Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. desember 2006 Ikke nødvendig med skjul funksjon på den teaseren der. Spoiler intet for sesongen, er vel egentlig en del av den. Og den er "sendt" Litt forutsigbar for min del. Men bra at de har uberBauer fortsatt, som makter å motstå slikt Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2006 Ikke nødvendig med skjul funksjon på den teaseren der. Spoiler intet for sesongen, er vel egentlig en del av den. Og den er "sendt" Litt forutsigbar for min del. Men bra at de har uberBauer fortsatt, som makter å motstå slikt 7479817[/snapback] Det er ikke noen store spoilere i den, men det er jo fortsatt de som ikke har lyst til å vite noe om de 10første minuttene i sesongen da, så jeg er uenig der og lar mitt stå i spoilertag.. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. desember 2006 De ti minuttene kommer ikke i noen episode og har ingenting å si for serien som så. Det er ti minutter om Bauer i fangenskap. Men folk får ta ting i spoiler om de vil. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2006 Er det det ja? Jammen da er det jo greit.. Forstod som at det var de 10 første minuttene av episode 1 jeg. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. desember 2006 Nei skal nå ikke være det. Var jo også et slikt klipp i forkant av sesong 5, som tok til noen måneder før dag fem startet. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 11. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2006 Uansett, hva synes folk om kineserenes/koreanernes torturmetode? Synes den var dårlig. Tror nedbryting psykisk er rett måte for å få Jack til å snakke. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2006 Godt å se litt 24-action igjen. Får litt ekstra fart i forventningene foran sesong 6, og er samtidig en påminner om at nå er det faktisk ikke så lenge igjen. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 11. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Håhå! Fy fader! Hadde håpet at det var Curtis som kom som en sånn skikkelig splinter cell der jeg, men de valgte en annen vri.. Sinnsykt konge! Skjønte egentlig at det var noe rart, men jeg blei også ganske overrasket når de kineserne kom også! Fy søren nå gleder jeg meg! Er jo bare litt over en måned igjen nå! Jepp, kineserne er smarte. De gjorde det for å vite hvem som jobbet for U.S. Government i sesong 4. Pang, så ligger mannen som hjalp amerikanerne i sesong 4 nede. Endret 11. desember 2006 av Onyx Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 11. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2006 Får ganske sikkert sesong 5 til Jul, selv om jeg akkurat har sett den ferdig. Femte sesong var så utrolig bra, fortsetter ses.6 i samme mønster, tror jeg at jeg takler en ses.7 også, men der går streken Vil husker jack fra ses.1-6, vil ikke at de skal dra serien så utrolig ut... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 24 er bare helt FANTASTISK!! Gleder meg Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 Yeah, kjøpt meg ses.4 nå ^^ Skal se den i marathon med broren min i jula, så blir det ses.5 så kommer jo ses.6 i januar <3 PS; Sikkert blitt spurt før, men når begynner 24 på norske tv'er? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) PS; Sikkert blitt spurt før, men når begynner 24 på norske tv'er? Sikkert i mai-tider. Men det er alt for lenge til. Dessuten så vil den nok vare helt til september/oktober, og sommeren kan ikke brukes til TV-titting. Endret 21. desember 2006 av Onyx Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 Fy søren, jeg merker forventningene bare bygger seg opp og bobler inni meg nå! Bare litt over to uker igjen! Hvis denne sesongen slår den forrige så kommer jeg til å få hjerteinfarkt elns jeg altså.. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 Ja, jeg blir også oppspilt av å tenke på det nå. Det er er faktisk 17 dager til det begynner. Og med dette innlegget her, så vil jeg vise dere en del klipp som Fox har gitt ut. Legg spesielt merke til video nr. fire, og hvilken person han snakker til på slutten: • Video 1. | • Video 2. | • Video 3. | • Video 4. | • Video 5. | • Video 6. | • Video 7. Lenke til kommentar
Looke Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 Uansett, hva synes folk om kineserenes/koreanernes torturmetode? Synes den var dårlig. Tror nedbryting psykisk er rett måte for å få Jack til å snakke. 7480277[/snapback] hadde de tatt datteren hans så hadde det nok blit fart på sakene, dog hun har vært tatt en gang før Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 ....Legg spesielt merke til video nr. fire, og hvilken person han snakker til på slutten: 7593047[/snapback] Hvem er det? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) ....Legg spesielt merke til video nr. fire, og hvilken person han snakker til på slutten: Hvem er det? Ser du ikke det? Han som hjalp President Logan i sesong 5, altså Graham. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 28. desember 2006 av Onyx Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 Ahh.. Nå ser jeg det ja Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 Ahh.. Så det ikke før du sa det jeg heller.. Ligna litt på mr. badguy fra sesong 1 Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 En liten lek mens vi venter; I hvilken sesong synes dere jack sleit mest? Synes 5'ern var en ganske intens dag jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå