Gå til innhold

24 sesong 6 - For de som følger USA sendinger.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke nødvendig med skjul funksjon på den teaseren der. Spoiler intet for sesongen, er vel egentlig en del av den. Og den er "sendt" :)

 

 

Litt forutsigbar for min del. Men bra at de har uberBauer fortsatt, som makter å motstå slikt :)

7479817[/snapback]

Det er ikke noen store spoilere i den, men det er jo fortsatt de som ikke har lyst til å vite noe om de 10første minuttene i sesongen da, så jeg er uenig der og lar mitt stå i spoilertag.. :)

Lenke til kommentar
Håhå! Fy fader!

 

 

Hadde håpet at det var Curtis som kom som en sånn skikkelig splinter cell der jeg, men de valgte en annen vri.. Sinnsykt konge! Skjønte egentlig at det var noe rart, men jeg blei også ganske overrasket når de kineserne kom også!

 

Fy søren nå gleder jeg meg! Er jo bare litt over en måned igjen nå! :w00t:

Jepp, kineserne er smarte. De gjorde det for å vite hvem som jobbet for U.S. Government i sesong 4. Pang, så ligger mannen som hjalp amerikanerne i sesong 4 nede.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Uansett, hva synes folk om kineserenes/koreanernes torturmetode? Synes den var dårlig. Tror nedbryting psykisk er rett måte for å få Jack til å snakke.

7480277[/snapback]

hadde de tatt datteren hans så hadde det nok blit fart på sakene, dog hun har vært tatt en gang før :p:nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...