eigan Skrevet 28. november 2006 Rapporter Del Skrevet 28. november 2006 Når er det mulig å laste ned sesong 6? Når kommer det på amerikansk tv? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. november 2006 Rapporter Del Skrevet 28. november 2006 Kommer 14 og 15 januar så vidt jeg husker. Ingen her som laster ned. Lenke til kommentar
eigan Skrevet 28. november 2006 Rapporter Del Skrevet 28. november 2006 Hvorfor er det ingen som laster ned....Er det ikke mulig? eller er det en spøk ...-? Lenke til kommentar
Timur Skrevet 28. november 2006 Rapporter Del Skrevet 28. november 2006 Ingenting som slår 24. Håper vi får vite litt om hva som skjedde hos kineserne/hvordan han kom ut. Vet ikke helt om jeg likte alle de nye skuespillerne i sesong 6, men vi får vel gi de en sjanse. De så bare så amatørmessige ut. Btw: denne tråden kom tidlig i år gitt. Btw2: jeg så sesong 1-3 om igjen på under en måned, slå den! Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 28. november 2006 Rapporter Del Skrevet 28. november 2006 Ingenting som slår 24. Håper vi får vite litt om hva som skjedde hos kineserne/hvordan han kom ut. Vet ikke helt om jeg likte alle de nye skuespillerne i sesong 6, men vi får vel gi de en sjanse. De så bare så amatørmessige ut. Btw: denne tråden kom tidlig i år gitt. Btw2: jeg så sesong 1-3 om igjen på under en måned, slå den! 7376225[/snapback] Slått den. Jeg så sesong 1-5 på under en måned. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 28. november 2006 Rapporter Del Skrevet 28. november 2006 Ingenting som slår 24. Håper vi får vite litt om hva som skjedde hos kineserne/hvordan han kom ut. Vet ikke helt om jeg likte alle de nye skuespillerne i sesong 6, men vi får vel gi de en sjanse. De så bare så amatørmessige ut. Btw: denne tråden kom tidlig i år gitt. Btw2: jeg så sesong 1-3 om igjen på under en måned, slå den! 7376225[/snapback] Slått den. Jeg så sesong 1-5 på under en måned. 7377021[/snapback] Pøh Tror jeg ikke på Uansett, hva mener folket om de nye skuespillerne? Synes dere det ser lovende ut? Og hva gjør en komiker som Eddie Izzard i 24? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 28. november 2006 Rapporter Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Hvorfor er det ingen som laster ned....Er det ikke mulig? eller er det en spøk ...-? 7376123[/snapback] Det er ikke lov å på noen måte diskutere "piratkopieringsvirksomhet" her, det er nok derfor han ga deg det svaret. Dessuten er det ulovlig å laste ned 24 i alle fall uavhengig av reglene på forumet og derfor er det "ingen som gjør det" Nok snakk om det nå. Forøvrig står det i første posten en del informasjon om sesongen og det står blant annet at første episode ikke er før 14. Januar. Jeg er litt usikker på denne sesong 6. Etter siste epsiode av sesong 5 syns jeg egentlig at det hadde vært greit om de hadde avsluttet det hele der og da, det at Jack ble tatt til fange var på en måte en fin og god åpen avslutning på hele "24", samtidig liker jeg egentlig ikke "åpne slutter" du må likevel ha mer og lurer på hva som skal skje for alt det du kan finne på å dikte opp det stemmer liksom aldri. Forøvrig syns jeg det var en gedigen bommert å si at det kom to nye sesonger på samme tid, ødelegger mye av spenningen. For da vet man jo at det ikke kan skje noe med Jack Bauer, for jeg kan ikke forestille meg en 24 sesong uten Jack Bauer, det ville bli feil. Endret 28. november 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Looke Skrevet 28. november 2006 Rapporter Del Skrevet 28. november 2006 det vet du jo om det bare er en det har jo bltit sagt en eller anna gang for en stund siden at jack skulle spille 3 sesonger til med 24, så da ville vi vel allerede visst at han overlevde dessuten tror jeg ikke at jack dør på siste sesong heller Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. november 2006 Rapporter Del Skrevet 28. november 2006 Jack dør jo ikke uansett da! Hallo lizm! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 28. november 2006 Rapporter Del Skrevet 28. november 2006 Jeg håper det blir mere aktivitet av andre forumbrukere enn bare oss her når serien starter. Sesong 6 kommer til å bli en slager. - Har dere venner, familie og bekjente; tips de om denne tråden og 24 generelt. Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 28. november 2006 Rapporter Del Skrevet 28. november 2006 Tror nok tråden blir en slager når sendingene begynner i USA. Tipper det er flere enn meg som gleder seg til Januar, 24 og Prison Break. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 28. november 2006 Rapporter Del Skrevet 28. november 2006 Sesong 6 kommer til å bli en slager. Vel, la oss ihvertfall håpe det, men av en eller annen grunn føler jeg at sesong 6 kommer til å skuffe. Kanskje det har noe med at sesong 5 var så bra. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 28. november 2006 Rapporter Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Serien kan alikevel holde den høye standarden fra sesong 5 fortsatt - men som du sier så kan denne bli dårlig. Sesong 3 synes jeg er den dårligste hittil. Nå driver jeg fortsatt med sesong 4, og minnene er ikke så sterke til at jeg kan huske så godt tilbake til den. Så derfor frisker jeg opp minnet ved å se på nytt. Endret 28. november 2006 av Onyx Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 28. november 2006 Rapporter Del Skrevet 28. november 2006 Jeg håper det blir mere aktivitet av andre forumbrukere enn bare oss her når serien starter. Sesong 6 kommer til å bli en slager. - Har dere venner, familie og bekjente; tips de om denne tråden og 24 generelt. 7379995[/snapback] Operasjon: 24 Verving er igangsatt Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 28. november 2006 Rapporter Del Skrevet 28. november 2006 Operasjon: 24 Verving er igangsatt Kjempe bra! Har allerede fått med meg fetter, så dette blir bra. Bruker han ellers som min serie/film-makker, men også andre venner. Lenke til kommentar
eigan Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 Jeg kan sikkert bli med her jeg også... Elsker Prison Break og 24....Tror ikke det er så mange som tenker så mye på 24 nå da, med tanke på at det starter først om 1 og en halv måned... Hva med å fikse en nedteller?... Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 11. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Til dere som ikke har fått det med, så har det altså kommet ut en ny offisiell ''prequel'' for sesong 6. Kilde: 24 Fans.net. - Prequel ser dere her fra YouTube. NB: Dette er ikke en promo som avslører noe som helst av hva terroristene vil i dag 6 og hva det hele dreier seg om. Dette en videosnutt der vi får se slutten av sesong 5 og en 7 minutters smakebit av sesong 6. Endret 11. desember 2006 av Onyx Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 11. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2006 Hadde vært rått om Jack døde i sykehuset av kreft på stemmebåndet, siden han har ropt så mye gjennom hele serien. "DAMMIT!" Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2006 Til dere som ikke har fått det med, så har det altså kommet ut en ny offisiell ''prequel'' for sesong 6. Kilde: 24 Fans.net. - Prequel ser dere her fra YouTube. NB: Dette er ikke en promo som avslører noe som helst av hva terroristene vil i dag 6 og hva det hele dreier seg om. Dette en videosnutt der vi får se slutten av sesong 5 og en 7 minutters smakebit av sesong 6. 7477775[/snapback] Håhå! Fy fader! Hadde håpet at det var Curtis som kom som en sånn skikkelig splinter cell der jeg, men de valgte en annen vri.. Sinnsykt konge! Skjønte egentlig at det var noe rart, men jeg blei også ganske overrasket når de kineserne kom også! Fy søren nå gleder jeg meg! Er jo bare litt over en måned igjen nå! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 11. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Hehe, dette kan bli bra! Slo meg litt at "SWATene" kjørte aseatisk bil. Men ble overasket da badguysa kom. Gleder meg! Hvor mye er ødelagt for meg nå etter prequelen? Var dette starten på S6? Redigert: OK Dotten (: Endret 11. desember 2006 av The_Fire Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå