Gå til innhold

24 sesong 6 - For de som følger USA sendinger.


Anbefalte innlegg

Var en grei nok avslutning på en heller dårlig sesong av 24. Men jeg er skuffet over de spoilerne og ryktene som har versert i flere uker/måneder om en mystisk person som skulle komme tilbake viste seg å være en foiler.

 

24 har vistnok mistet seere denne sesongen, det er ikke akkurat en cliffhanger som gjør at man sitter og spekulerer i de neste månedene. Men Kiefer skal ha det at han er flink til å spille emosjonelle scener. Meget dyktig skuespillerarbeid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke helt hvorfor avslutningen får så mye ros. Episode 23 var i mine øyne et eneste stort gjesp, men episode 24 hadde heldigvis et høyere spenningsnivå. Begge episodene var for forutsigbare. For eksempel: Hvorfor i all verden skulle Phillip Bauer ha overlevert komponenten? Det var vel innlysende at den sikret hans fremtid i Kina? Selvsagt skjønte de fleste at Phillip bløffet da Jack var så sikker på det, men jeg skjønte det lenge før. Forutsigbarhet og 24 går ikke sammen.

 

Alt i alt må jeg si at sesong 6 var en skuffelse, men allikevel verdt å se. Jeg er glad for at sesong 7 og 8 vil ha andre skuespillere, for hele CTU-greia er veldig utvannet nå.

Lenke til kommentar

Synes slutten var grei, nå er det jo helt åpent for hva som skjer neste sesong. Gleder meg hvertfall!

 

Alt i alt ganske skuffa over sesong 6. De greide desverre ikke å følge opp sesong 5. Ses 6 begynte bra, med at atombomba sprengte og greier, men etter det har det bare gått nedover omtrent. Vært altfor lite Jack og altfor mye pjatt denne sesongen. Forutsigbarhet er en fin hest! Har også sett det meste fra denne sesongen i tidligere sesonger, blir litt kjedelig rett og slett.

Savner Tony og den gamle gjengen jeg. :( Skuffende at han ikke kom tilbake i siste scena denne sesongen, som det var rykter om.

 

Regner med at Chloes graviditet er et tegn på at hun ikke skal være med neste sesong? :hmm: Det kan jo kanskje bety at neste sesong er et sted innenfor 9 måneder etter denne elns da? :p Håper Chloe er med.

 

Ser alikevel friskt på neste sesong, tror en ny setting blir bra! CTU/felten/Det Hvite Hus er ganske oppbrukt nå. Trenger ikke komme så langt bort fra det før det blir bra igjen.

Lenke til kommentar

Sinnsykt bra sesong, selv om de forrige var bedre. 24 er og blir den beste spenningsserien sammen med Prison Break! Skuespillerprestasjonene er et kaptittel for seg selv.

 

Edit: Skal kjøpe DVD-en igjen som vanlig. Vil dessuten takke Pirate Bay og Fox.

Endret av Meldarion
Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke helt hvorfor avslutningen får så mye ros. Episode 23 var i mine øyne et eneste stort gjesp, men episode 24 hadde heldigvis et høyere spenningsnivå. Begge episodene var for forutsigbare. For eksempel: Hvorfor i all verden skulle Phillip Bauer ha overlevert komponenten? Det var vel innlysende at den sikret hans fremtid i Kina? Selvsagt skjønte de fleste at Phillip bløffet da Jack var så sikker på det, men jeg skjønte det lenge før. Forutsigbarhet og 24 går ikke sammen.

 

Alt i alt må jeg si at sesong 6 var en skuffelse, men allikevel verdt å se. Jeg er glad for at sesong 7 og 8 vil ha andre skuespillere, for hele CTU-greia er veldig utvannet nå.

8674056[/snapback]

 

 

Dette har vært gjengangeren for hele sesongen. Aldri før har 24 vært så forutsigbart og aldri før har man sett så mye gjenbruk av elementer. Selv siste scene minnet mye om sammenbruddet Jack fikk i slutten av sesong 3(?)

 

Selv skaperne innrømmer at de gikk seg likk vill;

 

http://www.tv.com/story/9462.html?q=24&tag...itional_links;0

Lenke til kommentar
forutsigbare. For eksempel: Hvorfor i all verden skulle Phillip Bauer ha overlevert komponenten? Det var vel innlysende at den sikret hans fremtid i Kina? Selvsagt skjønte de fleste at Phillip bløffet da Jack var så sikker på det, men jeg skjønte det lenge før. Forutsigbarhet og 24 går ikke sammen.

 

 

 

Det gjorde vel alle, men i en sånn situasjon vil man gjerne prøve alt for å redde situasjonen. Hadde de sagt nei til byttet, ville ikke CTU hatt en annelse om hvor Phillip var henn med mindre de hadde fått et nytt tips.

Lenke til kommentar

Hvis byttet skulle tatt plass i virkeligheten ville det aldri foregått slik det ble i 24. Med kun én agent sier det seg selv at det ikke går bra. Uansett, det er ikke poenget. Poenget er at avslutningen, og egentlig sesongen forøvrig, er preget av forutsigbarhet og gjentakelser. Det er ikke slik det skal være. :)

Endret av Dahl
Lenke til kommentar
Personlig var jeg skikkelig skuffet over ikke å få se denne "mystiske" personen, jeg villa ha Tony tilbake :)

8676276[/snapback]

Er det noen som vet om dette ryktet bare var et grunnløst rykte eller om produsentene klippet bort den sekvensen etter lekkasjen?

Lenke til kommentar
Personlig var jeg skikkelig skuffet over ikke å få se denne "mystiske" personen, jeg villa ha Tony tilbake :)

8676276[/snapback]

Er det noen som vet om dette ryktet bare var et grunnløst rykte eller om produsentene klippet bort den sekvensen etter lekkasjen?

8676298[/snapback]

 

Er det ikke snak om broren til Milo da, han forsvant rimelig fort etter å ha snakke med hun Nadia, men hvor hen?

 

Endig med folket her sesonavslutningen denne gangen var meget, meget laber.

Lenke til kommentar

 

Den "døde" karakteren som skulle komme tilbake skal være Jack. Den menneskelige siden av Jack som har vært dø i så mange år vender tilbake. Ganske kult synes nå jeg:)

 

 

Fikk frysninger når Jack sa: I'll kill them, pretty good at that too. Mektig bra spilt akuratt den scenen der.

Endret av Hawkn
Lenke til kommentar

Det skal sies at ryktene om en mystisk person som Jack skulle møte virkelig satt forventningene høyt for min del, men ble altså litt skuffet over at 24 ikke brillierte med en spennende slutt. Det er egentlig greit for min del at det har vært så mye gjentakelser denne sesongen ettersom at den er helt ferdig nå.

 

Jeg likte den emosjonelle scenen med Audrey og Jack og ventet faktisk på at Audrey skulle våkne! Pytt pytt, dag 7 er det neste steget for Jack nå. Vi får alle håpe at den nye settingen (holde en sesongen utenfor USAs grenser) som produsentene og Kiefer snakket om, blir en realitet. :)

Lenke til kommentar

Fin slutt :D Sant nok, sesongen var ikke like action fyllt som de forrige, og denne var heller ikke like målrettet ;) Men fortsatt en knall sesong, skal i DVD hylla fort som svamp =)

 

Totalt rangerer jeg sesongene slik

Sesong 1

Sesong 5

Sesong 2

Sesong 4

Sesong 6

Sesong 3(Kanskje pga. av at jeg har sett den 4 ganger nå :p)

 

Alle sesongene er like bra, men sesong 1 tar kaka :D Vi har Palmer og Jack som jobber sammen, skikkelige twister(Nina som terrorist hadde ingen sett for seg :O) osv. osv. Victor Drazen må være den beste skurken i hele 24 :D Dennis Hopper ftw!

Lenke til kommentar
Fin slutt :D Sant nok, sesongen var ikke like action fyllt som de forrige, og denne var heller ikke like målrettet ;) Men fortsatt en knall sesong, skal i DVD hylla fort som svamp =)

 

Totalt rangerer jeg sesongene slik

Sesong 1

Sesong 5

Sesong 2

Sesong 4

Sesong 6

Sesong 3(Kanskje pga. av at jeg har sett den 4 ganger nå :p)

 

Alle sesongene er like bra, men sesong 1 tar kaka :D Vi har Palmer og Jack som jobber sammen, skikkelige twister(Nina som terrorist hadde ingen sett for seg :O) osv. osv. Victor Drazen må være den beste skurken i hele 24 :D Dennis Hopper ftw!

8677103[/snapback]

 

Henderson, Gaines og Saunders var heit skurker også imo

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...