Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

24 sesong 6 - For de som følger USA sendinger.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig bra episode syns jeg. At CTU har svak sikkerhet har vi jo sett før. Utrolig enkelt å hakke seg inn, infiltere osv. Trodde først at det var Chloe de skulle hente, men så stusset jeg litt over at det ikke var så lenge siden de fant ut at chip'n var ødelagt, pluss at de bruker å hinte i flashbackene i starten om hvem historien skal handle om så etter hvert skjønte jeg at det var en av Bauerenn som skulle ''befries''.

Jack killa ''bare'' seks stykker før han ble tatt og jeg skjønner ikke hva som er så pokkers viktig med sønnen. Mulig Philip skal ''trene'' han opp til å ta over familiebedriften?

Omstendighetene rundt the company er faktisk det jeg er mest int. i, det og hvordan Jack dør.

Og med bare tre episoder igjen så tror ikke jeg Jack & co klarer å få tak i chip'n. Har mer troen på at meningen med hele sesongen har vært å starte en mulig konflikt mellom Russland/Kina/USA, noe som hadde vært uberfett, men vanskelig å håndtere på bare et døgn, med mindre The White House klarer å lure Russland til å tro at de har kontroll over chip'n..

Lenke til kommentar
Jeg synes de siste episodene har vært fantastiske. Dette er en av favorittsesongene mine av 24. :) Herlig action/drama.

8580663[/snapback]

må si meg enig! 24 skuffer meg aldri og sesong 6 har vært veldig bra den og!

men den beste sesongen må være 4 etter min mening :)

Ranking på sesongene :

1.Season 4

2.Season 5

3.Season 3

4.Season 2

5.Season 6

6.Season 1

det er min ranking tror jeg :ph34r::p

men ALLE sesongene er helt fantastisk bra! 24 er helt klart min favoritt serie! :w00t:

edit ;

Du kan ikke mene at sesong 1. er den dårligste..

8581201[/snapback]

tja er nå VELDIG lengesiden jeg har sett sesong 1, men jeg har da sett den og fra det jeg husker så mener jeg den er nederst på listen av alle sesongene. men den er jo langt fra dårlig.

Endret av CrypTo2k
Lenke til kommentar
Det burde ha vært mer kamp inne i CTU. Det var jo bare litt sporadisk skyting etter vaktene også kom de inn i rommet og ferdig med det.

8577472[/snapback]

Alle agentene ble jo sendt ut, og vi vet jo hvor ubrtydelig vaktene hos CTU er.. :p

Ble litt sjokka/overrasket når Milo fikk den kula i panna.. Tipper Doyle lukter lunta å kommer tilbake lock stocked. Han virker som en liten Jack spire..

Lenke til kommentar
Jeg mener å huske at Doyle har noen ugler i mosen. Var noe han sa for en del episoder siden som jeg tenker. Stemmer dette?

8588505[/snapback]

Stemmer nok det, ja. Hvis jeg ikke husker feil. Var det noe med at han hadde fjernet noe beviser eller noe?

8589459[/snapback]

Var det ikke at han var sadist da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...