666=TRIPPLE-SEX Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Mest sannsynlig Morris, også blir han boret i skulderen også begynner han å drikke igjen. Skulle egentlig ikke forundre meg når jeg tenker over det 8514634[/snapback] Uff, det ville vært dårlig. Kan akseptere at de bringer inn elementer fra tidligere sesonger, men å gjøre noe de har gjort i samme sesong om igjen vil være elendig. Rett og slett. En annen ting som ikke handler om episoden: Hvor kan jeg få tak i sesong 1-5 (eventuelt 6 når det kommer)? Har bare fulgt ordentlig med på 5 og 6, og sett 1-4 på tv. Ønsker å se de på nytt, og 5 og 6 for å ha en ordentlig samling (og for å "gjøre godt" for det jeg har lastet ned). 8514647[/snapback] Sesong 1-5 for du i en boks på elkjøp i hvertfall, husker ikke helt hva prisen er på det, 1200 ellerno? Uansett billigere å kjøpe hver sesong for seg selv. Men er du super 24 faen som meg så kjøper du ofc boksen. Etterhvert tror jeg at jeg skal selge den drittbillig og kjøpe meg sesong 1-8 samleboks om den vakre dagen engang kommer. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 episode 20 var bra den likte den jeg lite tålig lite action men var bra episode! http://www.24fans.net/videos/season_6_trailers/episode21/ <--- previewen for episode 21. hoho ser rå ut ass my action, og bauer style me den assaultvåpenet han går med:P Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Tipper Chloe fikser kretskortet så kan Morris dra en spøk i retning henne :O) Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Håper neste sesong blir at Jack tar hevn mot kineserne, han sa jo at de skal betale for det de hadde gjort mot Audrey Raines. 8512905[/snapback] Veldig enig med deg der Han liker jo å torturere, så han ender vel opp med å torturere CHang i en av de siste episodene, sammen med Michael Shaks (Skuespilleren som spiller mulvarpen) Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Har dere sett traileren for neste episode? Ta en titt! CrypTo2k linker til den et par hakk opp. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Har dere sett traileren for neste episode? Ta en titt! CrypTo2k linker til den et par hakk opp. 8516768[/snapback] Har sett den. Ser ut til å bli en meget actionfylt episode. Det er på sin plass. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Mer drama-episode, helt greit. Makan til omvendig på James Heller da. Ble litt for dumt. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Correct me if I'm wrong, men hadde ikke James Heller en akkurat lik holdning til Jack en periode i sesong 4 også? Følte liksom jeg hadde sett det før. Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Mer drama-episode, helt greit. Makan til omvendig på James Heller da. Ble litt for dumt. 8517425[/snapback] Correct me if I'm wrong, men hadde ikke James Heller en akkurat lik holdning til Jack en periode i sesong 4 også? Følte liksom jeg hadde sett det før. 8517483[/snapback] Mhm, mener å huske at han har vært sånn mot Jack før.. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Correct me if I'm wrong, men hadde ikke James Heller en akkurat lik holdning til Jack en periode i sesong 4 også? Følte liksom jeg hadde sett det før. Vi så jo også i forrige sesong hva Heller gjorde mot Jack angående lydfilen. Du har helt rett. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Dette var nok ein drama episode. Eg er trøst på action. Håper de lader opp til noe stort i sesong avslutningen. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Ender vel noe alà sesong-avslutninga til sesong 5, med den lydfila av Noah Daniels og hu rundbrenneren som snakker om treason elns. Men det er bare å håpe! (på noe annet da! ) Endret 3. mai 2007 av Dofty Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Meget bra episode. Gleder meg utrolig mye til å se hva som skjer videre. Ekstra artig blir det å se den i California hvor jeg skal bo i noen uker framover. Så skal dukke innom forumet så fort episoden er sendt for å gi meningen min. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Meget bra episode. Gleder meg utrolig mye til å se hva som skjer videre. Ekstra artig blir det å se den i California hvor jeg skal bo i noen uker framover. Så skal dukke innom forumet så fort episoden er sendt for å gi meningen min. 8533140[/snapback] får håpe du får det fint i california da hva skal du gjøre der forresten, noe med jobben ? OT ; jeg håper at jack får knerta han der kineseren snart ass han irriterer meg veldig Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 trodde Heller var død jeg, ble ikke han skutt eller no? Husker dårlig... forøvrig nok en "grei" episode. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) trodde Heller var død jeg, ble ikke han skutt eller no? Husker dårlig... 8534778[/snapback] Nope, han kjørte bilen utfor en kant og havnet i vannet, så var ham ute av sesongen. Endret 4. mai 2007 av Cerb89 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Men han overlevde, så det var ikke noen stor overraskelse å se ham i live. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 I siste episode var det vel at vi fikk vite at Heller overlevde "selvmordsforsøket" hans. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Grei episode, men synes ikke denne sesongen er like stor som de andre, deriblant sesong 4 og 5. Vente i spenning på mer trøkk. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Ep 20 var vel og bra, forhåpentligvis bygger dette opp til en kraftig sesongavslutning. Syns Hellers opptreden var noe unødvendig, særlig når han skulle spille idiot. Syns det var provoserende at han liksom skulle angripe Jack - som takk for at Jack har reddet livet og landet hans xx-antall ganger ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå