Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

24 sesong 6 - For de som følger USA sendinger.

Anbefalte innlegg

Mest sannsynlig Morris, også blir han boret i skulderen også begynner han å drikke igjen.  :p

Skulle egentlig ikke forundre meg når jeg tenker over det :hm:

8514634[/snapback]

Uff, det ville vært dårlig. Kan akseptere at de bringer inn elementer fra tidligere sesonger, men å gjøre noe de har gjort i samme sesong om igjen vil være elendig. Rett og slett.

En annen ting som ikke handler om episoden: Hvor kan jeg få tak i sesong 1-5 (eventuelt 6 når det kommer)? Har bare fulgt ordentlig med på 5 og 6, og sett 1-4 på tv. Ønsker å se de på nytt, og 5 og 6 for å ha en ordentlig samling (og for å "gjøre godt" for det jeg har lastet ned).

8514647[/snapback]

Sesong 1-5 for du i en boks på elkjøp i hvertfall, husker ikke helt hva prisen er på det, 1200 ellerno? Uansett billigere å kjøpe hver sesong for seg selv. Men er du super 24 faen som meg så kjøper du ofc boksen. Etterhvert tror jeg at jeg skal selge den drittbillig og kjøpe meg sesong 1-8 samleboks om den vakre dagen engang kommer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Håper neste sesong blir at Jack tar hevn mot kineserne, han sa jo at de skal betale for det de hadde gjort mot Audrey Raines.

8512905[/snapback]

Veldig enig med deg der ;)

Han liker jo å torturere, så han ender vel opp med å torturere CHang i en av de siste episodene, sammen med Michael Shaks (Skuespilleren som spiller mulvarpen)

Lenke til kommentar
Mer drama-episode, helt greit. Makan til omvendig på James Heller da. Ble litt for dumt.

8517425[/snapback]

Correct me if I'm wrong, men hadde ikke James Heller en akkurat lik holdning til Jack en periode i sesong 4 også? Følte liksom jeg hadde sett det før.  :ermm:

8517483[/snapback]

Mhm, mener å huske at han har vært sånn mot Jack før..

Lenke til kommentar
Correct me if I'm wrong, men hadde ikke James Heller en akkurat lik holdning til Jack en periode i sesong 4 også? Følte liksom jeg hadde sett det før.  :ermm:

Vi så jo også i forrige sesong hva Heller gjorde mot Jack angående lydfilen. Du har helt rett. :)

Lenke til kommentar
Meget bra episode. Gleder meg utrolig mye til å se hva som skjer videre. Ekstra artig blir det å se den i California hvor jeg skal bo i noen uker framover. Så skal dukke innom forumet så fort episoden er sendt for å gi meningen min. :p

8533140[/snapback]

får håpe du får det fint i california da :) hva skal du gjøre der forresten, noe med jobben ?

OT ; jeg håper at jack får knerta han der kineseren snart ass :p han irriterer meg veldig :mad:

Lenke til kommentar

Ep 20 var vel og bra, forhåpentligvis bygger dette opp til en kraftig sesongavslutning. Syns Hellers opptreden var noe unødvendig, særlig når han skulle spille idiot. Syns det var provoserende at han liksom skulle angripe Jack - som takk for at Jack har reddet livet og landet hans xx-antall ganger ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...