Gå til innhold

24 sesong 6 - For de som følger USA sendinger.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det var en ypperlig episode, grisetrist å høre på alt det negative, snakk om og ha lav terskel. Men ja når en ting har blitt gjort en gang så er det jo ulovlig å gjøre det en gang til :roll:

 

Men det at de måtte ha en scapegoat var drøy, faktisk så drøy at det hele ble latterlig. Ellers ingen klager :tease:

Lenke til kommentar

Episode 20 av 24 var bedre en forrige i hvertfall. Lurer på Audrey er ute av 24 nå. Tviler på at Jack kommer til å se Audrey mer ettersom en fiende som Secretary of Defence James Heller ikke en person han vil kødde med.

 

Og det han sa på slutten: You are cursed Jack, Every thing you touch ends up dead er vel noe som forsovet stemmer ganske bra. Eneste i familien hans som ikke har daua enda er vel dattern som han har terminert all kontakt med og faren. Nevøen har han jo ikke akkurat hatt så jævla mye kontakt med.

 

Noen som har noen teorier om hva Jack vil gjøre for å komme ut i felten ellerno?

Lenke til kommentar

Dette var virkelig en av de dårligste episodene i sesongen altså, makan til forutsigbart pjatt skal man leite lenge etter i en gjennomsnitlig 24-episode. Det kom ikke akkurat som noe stort sjokk at det var en muldvarp i det Hvite Hus. Ikke akkurat første gangen det skjer. Nei huff. Dette var skuffende.

Lenke til kommentar
Mest sannsynlig Morris, også blir han boret i skulderen også begynner han å drikke igjen.  :p

 

Skulle egentlig ikke forundre meg når jeg tenker over det :hm:

8514634[/snapback]

Uff, det ville vært dårlig. Kan akseptere at de bringer inn elementer fra tidligere sesonger, men å gjøre noe de har gjort i samme sesong om igjen vil være elendig. Rett og slett.

 

 

En annen ting som ikke handler om episoden: Hvor kan jeg få tak i sesong 1-5 (eventuelt 6 når det kommer)? Har bare fulgt ordentlig med på 5 og 6, og sett 1-4 på tv. Ønsker å se de på nytt, og 5 og 6 for å ha en ordentlig samling (og for å "gjøre godt" for det jeg har lastet ned).

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...