Cryflopp Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 (endret) http://www.24fans.net/videos/season_6_trailers/episode20/ preview til episode 20 edit ; fan så negative folk er da , syntes 24 er KONGE jeg ! er enda 24's største fan boy tror de 4 siste episodene blir spennende som bare det!! og har forventingene oppe til sesong 7 Endret 24. april 2007 av CrypTo2k Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 Joa, var en grei episode. Hadde også en cliff-hanger som gjorde jeg fikk lyst til å se enda en episode. Men en ny sesong ... Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 Bra episode. Men håper det tar seg mer opp igjen på de 4 siste. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 edit ; fan så negative folk er da , syntes 24 er KONGE jeg ! er enda 24's største fan boy 8462265[/snapback] Jeg liker fortsatt 24 veldig godt, og syns det er en av de beste seriene jeg har sett, men jeg syns ikke denne sesongen er på nivå med de tidligere sesongene. 24 holdt seg godt i 5 sesonger, men nå er det litt verre. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 Helt grei episode. Alt for mye av Det Hvite Hus-tullet og alt for lite av Jack. Synes cliff-hangeren på slutten var bra, men tror det blir kjedelig hvis de skal bruke resten av sesongen på å finne Cheng. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 Selv om 24 tar en del åpenbare vendinger er det fremdeles god underholdning, det er bare rett og rimelig at det ikke er fullt kjør hele tiden. Håpet på at Doyle skulle være litt mindre triggerhappy, men det ordner seg sikkert etter hvert :O) Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 Selv om 24 tar en del åpenbare vendinger er det fremdeles god underholdning, det er bare rett og rimelig at det ikke er fullt kjør hele tiden. Håpet på at Doyle skulle være litt mindre triggerhappy, men det ordner seg sikkert etter hvert :O) 8463803[/snapback] God underholdning, ja. Men kunne vært så utrolig mye bedre hvis de hadde funnet på noe nytt. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 Selv om 24 tar en del åpenbare vendinger er det fremdeles god underholdning, det er bare rett og rimelig at det ikke er fullt kjør hele tiden. Håpet på at Doyle skulle være litt mindre triggerhappy, men det ordner seg sikkert etter hvert :O) 8463803[/snapback] God underholdning, ja. Men kunne vært så utrolig mye bedre hvis de hadde funnet på noe nytt. 8464094[/snapback] Det med at de løser "hovedproblemet" etter 18 episoder er vel noe nytt? De har jo pleid å først arrestere/drepe de lavest rangerte involverte, så utvikler det seg i løpet av jakten etter de som står bak, men i denne sesongen er hele atombombeproblemet løst og det er fortsatt 5 episoder igjen. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 Det var i hvertfall aldrig noen tvil om at CTU ville fucke til hele Jack's plan, jeg mener er jo tross alt noen episoder til Ellers var det jo en bra episode Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 Urk, da har jeg pint meg gjennom episode 19. Utrolig bortkastet episode, absolutt ingenting dramatikk eller action. Alt som skjedde var enten utrolig forutsigbart eller en fortsettelse på sist episode. Urk, sukk, død og helvete Hva skjer med 24?! Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 25. april 2007 Rapporter Del Skrevet 25. april 2007 Det med at de løser "hovedproblemet" etter 18 episoder er vel noe nytt? De har jo pleid å først arrestere/drepe de lavest rangerte involverte, så utvikler det seg i løpet av jakten etter de som står bak, men i denne sesongen er hele atombombeproblemet løst og det er fortsatt 5 episoder igjen. 8464163[/snapback] Det er feil! I sesong 2 klarte de å få tak i atombomben ca halveis i sesongen, den andre halvdelen var å finne et opptak som var fabrikert som kunne lede til en krig mellom USA og midøsten. I sesong 5 fikk de avverget den nervegassen også en stud før sesonavsluttningen. De neste episodene handlet om å få fatt i et opptak som implikerte presidenten i en sammensvergelse. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. april 2007 Rapporter Del Skrevet 25. april 2007 Nå husker jeg ikke alt fra sesong 2, men i sesong 5 så sto jo presidenten bak nervegassen så de jaktet jo på bakmennene. Jeg kan ha tatt feil angående sesong 2, men ikke sesong 5 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 25. april 2007 Rapporter Del Skrevet 25. april 2007 Skjønte jo at Audry hadde blitt loco i forrige episode. Blir en spennende avslutning håper jeg, men jeg er ikke akkurat henrykt. De siste 4 episodene blir forhåpentligvis sinnsykt spennende. Kanskje vi får se Russland i flammer. Håper bare ikke at de bruker de siste episodene til jakten på kinamannen. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 25. april 2007 Rapporter Del Skrevet 25. april 2007 er jo egentlig 5 spisoder igjen da 20 21 22 23 24 = 5 episoder Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 25. april 2007 Rapporter Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Sesong 6 startet meget bra, men har dalt kraftig på slutten. Kan fort bli det dårligste døgnet i seriens historie om den ikke tar seg kraftig opp på slutten, men om de skal jakte på kinamannen i fem episoder, så blir den ikke det. Noah beordrer helt sikkert Jacker'n til døden. ''You can't go against the White House, Jack''. Jack går imot dem han vil! Edit: seson 6 Endret 25. april 2007 av Prebo Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 25. april 2007 Rapporter Del Skrevet 25. april 2007 Sesong 5 startet meget bra, men har dalt kraftig på slutten. Kan fort bli det dårligste døgnet i seriens historie om den ikke tar seg kraftig opp på slutten, men om de skal jakte på kinamannen i fem episoder, så blir den ikke det. Noah beordrer helt sikkert Jacker'n til døden. ''You can't go against the White House, Jack''. Jack går imot dem han vil! 8469728[/snapback] Du mener vel sesong 6? Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 25. april 2007 Rapporter Del Skrevet 25. april 2007 Sesong 5 startet meget bra, men har dalt kraftig på slutten. Kan fort bli det dårligste døgnet i seriens historie om den ikke tar seg kraftig opp på slutten, men om de skal jakte på kinamannen i fem episoder, så blir den ikke det. Noah beordrer helt sikkert Jacker'n til døden. ''You can't go against the White House, Jack''. Jack går imot dem han vil! 8469728[/snapback] Du mener vel sesong 6? 8469739[/snapback] Klart *Få litt frisk luft kanskje Lenke til kommentar
quakie Skrevet 25. april 2007 Rapporter Del Skrevet 25. april 2007 Får se hvordan de siste episodene utvikler seg. Men skal jeg dømme etter hvordan det har vært hittil, må jeg si at dette er en av de svakere sesongene. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 27. april 2007 Rapporter Del Skrevet 27. april 2007 Må også si at jeg har blitt veldig skuffet over sesong 6. Begynte veldig bra med at Jack ble henta hjem igjen, men så begynte det sakte å dale ved at de samme tingene som har skjedd i andre sesonger ble brukt. Spenningen har forsvunnet. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 27. april 2007 Rapporter Del Skrevet 27. april 2007 Episode 19 var helt grei. God spenning på slutten, og tydeligvis noe galt med Audrey. Videre spenning forventes nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå