Gå til innhold

24 sesong 6 - For de som følger USA sendinger.


Anbefalte innlegg

Hmmm.. Jeg er ikke fornøyd med hvordan sesongen har utviklet seg egentlig.. Synes det velges mye forutsigbare løsninger, slik som i den siste episoden nå, da presidenten segnet om og visepresidenten fikk ta over og fucka alt til igjen.

Så har man det Audry-tullet. Synes det er teit at Bauer risikerer WW3 bare for å redde dama si. Han må da forstå at man ikke kan ture frem sånn uten samtykke fra verken CTU eller President bare for å prøve å redde livet til Audry.

 

Det er også for lite action når det gjelder hvor mye terroristene får gjennomført. Jeg forventa faktisk at situasjonen skulle komme mer ut av kontroll og ikke at de bare redder dagen i siste sekund hele tiden. Det gjør de jo i alle de andre sesongene også!

Jeg vil se noe nyskapende, med mer fastlåste/nærmest umulige oppgaver som CTU og Bauer ikke nødvendigvis greier å løse til det fulle.

Greit nok, de har yppa med både Russland, Kina og Midtøsten, men de gjør så lite ut av det. La terroristene vinne litt, slik at USA må retaliere med en atombombe eller to, eventuelt sette igang en storstilt invasjon! :p

 

Jeg håper ihvertfall for serien sin del at Kina får den pokkers chippen, slik at vi får en begynnende WW3 til neste sesong begynner.. Er vel kanskje akkurat det producers kommer til å ro seg i land med, for å ha noe å spille på til neste år.

 

Håper sesong 7 blir bedre. Denne sesongen har vært en skuffelse for min del..

Endret av Dune1982
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel et par løse tråder enda, faren til Jack, i tillegg de som prøvde og ta livet av presidenten med den bomba, og litt forskjellig. Jack har jo c4 på den devicen han skal levere, blir vel litt rart viss han ikke skal klare å sprenge seg selv og kina mannen? Håper hvertfall kina mannen dør. Blir litt for dumt viss faktisk kina får tak i devicen, da går jo Jack fra erke helt til erke fjomp.

 

Men han der vise presidenten er jo bare helt på tur, grenseløst irrterende, men jeg var ganske forberedt på at han kom til å bli president til slutt. Doyle er også kjedelig, kunne vært bra viss han ble med Jack men slik det ble, er han bare :thumbdown:

 

Men jeg liker ikke at ting går så galt, jeg vil gjerne ha en god slutt, og at folk er snille, fordi jeg blir så glad i personene i serien :love:

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Jeg håper ihvertfall for serien sin del at Kina får den pokkers chippen, slik at vi får en begynnende WW3 til neste sesong begynner.. Er vel kanskje akkurat det producers kommer til å ro seg i land med, for å ha noe å spille på til neste år.

8410362[/snapback]

 

Ja for all del. Start en krig som er over på 24 timer. Men at 24 børr prøve å tenke litt utenom nukes ol er ikke feil..

Lenke til kommentar
Nå har det gått nedover igjen. Jeg begynner å se meg mektig lei av at Jack går mot CTU hele tiden. Og hva er dette med å risikere en ny verdenskrig bare for å redde Audrey? Jeg blir irritert.

8461345[/snapback]

 

Enig. Må si så langt så synes jeg egentlig at sesong 5 var bedre. Er nesten 100% sikker på at Jack kommer ut i felten igjen i løpet av neste episode og at resten av hele jævla sesongen handler om at de skal ha tak i cheng.

 

Sesongen slutter sikkert med at Jack havner i fengsel ellerno på livstid og i sesong 7 så blir sikkert Jack IGJEN dratt med i noe krise greier igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...