Gå til innhold

24 sesong 6 - For de som følger USA sendinger.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Episode 16? Så du har ikke sett 17 enda? Da har du mye å glede deg til i såfall.  :D

8379133[/snapback]

 

Oh yeah! Så den nylig, maken til grisefet action på slutten :) Tok meg selv i å flire rått når han heiste opp Fayed, minte om en gris som hang hos slakteren.

 

Synes det er imponerende at de fant Gredenko så fort i og med at han flyktet og la seg ned under ei brygge. Var kanskje det naturlige stedet å lete etter ham.

8393836[/snapback]

 

Tja, han manglet en arm og blødde som fy - Vi hørte jo at det ble sendt folk for å lete etter han nesten umiddelbart etter at han kuttet av armen, ergo hadde de både blodspor og fotavtrykk å gå etter (sanden).

Lenke til kommentar

OMG! For en ny vending, dette har vi ALDRI sett før! Grei episode egentlig, men hadde vært mye fetere om Jack hadde fått med seg Doyle, så hadde de storma kineserne og drept hele gjengen. Det enkle er ofte det beste. :) Og det var pokker så forutsigbart at presidenten skulle kolapse under pressekonferansen, skjønte det jo med en gang han sa han ville ha det. Teit.

Lenke til kommentar
OMG! For en ny vending, dette har vi ALDRI sett før! Grei episode egentlig, men hadde vært mye fetere om Jack hadde fått med seg Doyle, så hadde de storma kineserne og drept hele gjengen. Det enkle er ofte det beste. :) Og det var pokker så forutsigbart at presidenten skulle kolapse under pressekonferansen, skjønte det jo med en gang han sa han ville ha det. Teit.

8405697[/snapback]

 

Enig det, Jack og Doyle skulle ha stormet. :p Jeg skjønte også at presidenten ville kolapse, forutsigbart. Ellers en grei episode. :)

Lenke til kommentar
hm jack sa earliler today i kill my partner bla bla.... kan ikke jeg huske? hvem var den parteren han drepte?  :dontgetit:

8407915[/snapback]

Curtis? :ermm:

8407932[/snapback]

ahh han var det ja :) veldig bra episode , håper virkelig at jack får tak aundrey uten å gjøre noe stor skade ved å miste den chippen ass :p

Lenke til kommentar
Begynner jeg å ane konturene av sesong 7 her? :hmm:

8408213[/snapback]

 

Tviler, Kiefer Sutherland ville avslutte etter sesong 6. Så dette blir "forhåpentligvis" den siste sesongen med 24.

8408227[/snapback]

hvor er dine kilder som støtter opp at kiefer sutherland ville avslutte etter season 6? link?

 

måtte bare si at jeg ble irritert med alt vaset fra palmer , det skjer alltid i det verste tidspunktet, og visepresidenten er jeg ikke så serlig glad i :no:

 

EDIT ; http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=278112

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article1276725.ece

om du spør meg ser kiefer glad ut der når han får spille i 3 nye sesonger med 24 :love:

Endret av CrypTo2k
Lenke til kommentar
Begynner jeg å ane konturene av sesong 7 her? :hmm:

8408213[/snapback]

 

Tviler, Kiefer Sutherland ville avslutte etter sesong 6. Så dette blir "forhåpentligvis" den siste sesongen med 24.

8408227[/snapback]

I følge det jeg har lest har Kiefer signert til sesong 8.

8408322[/snapback]

 

ok, så kommer det 2 sesonger til da, men hva i helvete skal handlinga bli da? Skal innrømme at 24 ikke har svikta meg fram til dit vi er nå siden aller første episoden i sesong 1 kom, men folk må da være enige i at de må legge om handlingen totalt og gjøre det kanskje litt mer brutalt dersom de skal holde samme nivået?

Endret av 666=TRIPPLE-SEX
Lenke til kommentar

Den VG artikkelen bekrefter bare at det skulle bli sessong 5 og 6

Fra før er det blitt laget fire sesonger av serien

 

aftenpost linken virker ikke hos meg, får bare:

503 Too many incoming HTTP requests

 

edit: Siden alt egentlig er løst denne sessongen og Audery er så fokus kansje de siste episodene er om at hu blir reddet, Jack dauer og så er 24 ferdig, kan jo bli en bra avslutting det? eller?

 

Er jo tross alt 6 episoder igjen enda, så egentlig er det nok av tid til at alt ender denne sessongen. Jeg mener hva skal de bruke 6 epsioder til nå hvis det ikke er om Audery?

 

Nei, jeg har stor tro på at dette er siste jeg, hvis det ikke står noe i den aftenpost artikkelen da, som nevnt den virker ikke enda.

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...