the_fire Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Ahhh! For en episode! Håper det blir slutt på CTU og president-tullet nå. Bare Jack Og kanskje agent Doyle. De to var ganske rå sammen. Det at fikk avsluttet den ene saken var litt uventet. Det med Audrey var derimot helt forventet. Endret 10. april 2007 av The_Fire Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Haha, "Damn it, jack!" Det sier jeg og 8351776[/snapback] Genialt! Mye Jack action nå det var kos. Endret 10. april 2007 av Cerb89 Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Herregud så bra 24 har blitt igjen de siste episodene. Dette er underholdning på sitt beste. Kommer til å få spasmer av å vente til neste tirsdag. Jack for President! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Episode 15: Så den nettopp, flott episode angrer ikke på at jeg har gått glipp av de tre siste episodene.... Spenningen er jo nesten ikke til å holde ut. Vise-presidenten er rå, avsetter presidenten og A-bomber land i Midtøsten... Rett og slett vakkert. Tom er god han og, er ikke redd for å si sin mening... Det med Gradenko, et godt brukt konsept i 24. Typisk at han skulle ha noen for Fayed. Ellers litt lite Jack, og for mye følelser mellom Milo og Nadia... Han duden med en eller annen sykdom var litt bra å ha med, vi fikk jo sette en annen side av Jack, en mykere en... Alt i alt en grei episode, men ikke den beste jeg har sett... 7,5/10 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Beste episoden for sesongen. Slik 24 skal være. En hel episode stort sett kun med Jack og for en finish Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Snakker dere om Episode 17? jeg finner den ikke på det sidene jeg laster dem ned fra.. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Denne episoden var BEST! Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Denne episoden var BEST! 8354543[/snapback] BEST? Faen ass finnes det et ord som er bedre enn det? Jeg ville si Yber Ultra Mega Sinnsykeste Fetaste 24 episoden. Alt i denna episoden var bra bortsett fra Milo. Var så bra når Palmer sa: Have you threatened to kill his familiy yet? eller hva han sa og når Doyle så at Jack hadde drept ALLE og bare: Damn Jack. Er det 7 episoder til da? De MÅ jo bare bli bra. Noen som mener at Jack kommer til å daue forresten? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Noen som mener at Jack kommer til å daue forresten? 8354798[/snapback] Jack is invincible. Taught never to retreat, never to surrender Lenke til kommentar
twentyfour Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Hehe.. Killing Jack Bauer doesn't make him dead. It just makes him angry Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 As a man, he can be ignored, he can be destroyed, but as a symbol. As a symbol, he can be incorruptible, he can be everlasting. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Hell yeah Bauer showed those terrorist basterds. Sier bare en ting til han Chang kina fyren you are messing with the wrong guy. Bauer forever. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Råbra! Fortsett sånn 24 Masse herlig Jack-action, og en skikkelig spennende slutt. Kom ikke som noen overraskelse at Audrey var i live, men det blir spennende å se hva Jack gjør nå. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Vil si dette var en av de heftigste sluttene på en 24episode noen gang! Fy faen jeg fikk så jævla frysninger når Jack tok alle de folka, fysjameg. Gjetta riktig på at Audrey var i live ja. Kom ikke som noe sjokk. Hun var nok den tøffe prisen presidenten måtte betale for å få Jack tilbake. Kineserne var neppe i Kina, men jeg håper at de flykter tilbake dit med Audrey når Jack kommer, da har man en story til neste sesong. Jack på rednings/hevntokt aleine i Kina! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Det lå i kortene at Audrey ikke var død. Hun ble tatt av Kineserne mens hun var på leting etter Jack. Fabelaktig episode, og dette er lenge siden jeg har sagt. Slik liker jeg 24! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Hehe, likte det når presidenten svarte at han var sikker på at Fayed ikke ville knekke. Fordi det kom fra Jack Bauer Nesten en Jack Bauer fact i selve serien det. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Var bra når Doyle gikk ut av rommet med Fayed og Jack. Og Jack snur seg mot Fayed og sier "Now we're gonna have some fun" Priceless. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Ventet egentlig i spenning på hvem som var på andre siden av samtalen på slutten der! Og jeg bet faktisk negler, det er tegn på ekstrem spenning! Uten tvil en ekstrem cliffhanger på slutten! Klarte heller ikke å dy meg til neste gang, så måtte bare se traileren for epi. 18: - Link. Endret 10. april 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Rått! Tror ikke Jack'ern har tatt så av som han gjor i denne episoden, og for en avsluttning! Har egentlig vært skuffet over hovedtrusselen i denne sesongen.. Begynner å gå lei nukes. Håper det ligger noe mye mer bak det hele. Ang. Jack's død, så mener jeg å ha lest et rykte en plass at Kiefer Sutherland ville at 24 skulle bli avsluttet med at Jack blir drept. En utenomrealistisk begravelse at the end Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 Ang. Jack's død, så mener jeg å ha lest et rykte en plass at Kiefer Sutherland ville at 24 skulle bli avsluttet med at Jack blir drept. En utenomrealistisk begravelse at the end 8355970[/snapback] Da begynner jeg å gråte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå