Gå til innhold

24 sesong 6 - For de som følger USA sendinger.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Episode 15:

Så den nettopp, flott episode angrer ikke på at jeg har gått glipp av de tre siste episodene.... Spenningen er jo nesten ikke til å holde ut.

 

Vise-presidenten er rå, avsetter presidenten og A-bomber land i Midtøsten... Rett og slett vakkert. Tom er god han og, er ikke redd for å si sin mening...

 

Det med Gradenko, et godt brukt konsept i 24. Typisk at han skulle ha noen for Fayed. Ellers litt lite Jack, og for mye følelser mellom Milo og Nadia... Han duden med en eller annen sykdom var litt bra å ha med, vi fikk jo sette en annen side av Jack, en mykere en...

 

Alt i alt en grei episode, men ikke den beste jeg har sett...

 

7,5/10

Lenke til kommentar
Denne episoden var BEST!

8354543[/snapback]

 

BEST? Faen ass finnes det et ord som er bedre enn det? Jeg ville si Yber Ultra Mega Sinnsykeste Fetaste 24 episoden.

 

Alt i denna episoden var bra bortsett fra Milo. Var så bra når Palmer sa: Have you threatened to kill his familiy yet? eller hva han sa og når Doyle så at Jack hadde drept ALLE og bare: Damn Jack.

 

Er det 7 episoder til da?

De MÅ jo bare bli bra.

 

Noen som mener at Jack kommer til å daue forresten?

Lenke til kommentar

Vil si dette var en av de heftigste sluttene på en 24episode noen gang! :w00t: Fy faen jeg fikk så jævla frysninger når Jack tok alle de folka, fysjameg. Gjetta riktig på at Audrey var i live ja. Kom ikke som noe sjokk. Hun var nok den tøffe prisen presidenten måtte betale for å få Jack tilbake. Kineserne var neppe i Kina, men jeg håper at de flykter tilbake dit med Audrey når Jack kommer, da har man en story til neste sesong. Jack på rednings/hevntokt aleine i Kina! :cool:

Lenke til kommentar

Ventet egentlig i spenning på hvem som var på andre siden av samtalen på slutten der!

 

Og jeg bet faktisk negler, det er tegn på ekstrem spenning! Uten tvil en ekstrem cliffhanger på slutten!

 

Klarte heller ikke å dy meg til neste gang, så måtte bare se traileren for epi. 18:

- Link.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Rått! Tror ikke Jack'ern har tatt så av som han gjor i denne episoden, og for en avsluttning! Har egentlig vært skuffet over hovedtrusselen i denne sesongen.. Begynner å gå lei nukes. Håper det ligger noe mye mer bak det hele.

 

Ang. Jack's død, så mener jeg å ha lest et rykte en plass at Kiefer Sutherland ville at 24 skulle bli avsluttet med at Jack blir drept. En utenomrealistisk begravelse at the end

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...