Gå til innhold

24 sesong 6 - For de som følger USA sendinger.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker virkelig ikke hu søsteren. Kjenner det i magen hver gang hu åpner munnen for å prate.

 

Litt kjedelig episode, men skjedde en del mot slutten. Kan vel ikke avbryte en atomrakett når den først er i lufta, så regner med den treffer det den skal.

Lenke til kommentar
Liker virkelig ikke hu søsteren. Kjenner det i magen hver gang hu åpner munnen for å prate.

 

Litt kjedelig episode, men skjedde en del mot slutten. Kan vel ikke avbryte en atomrakett når den først er i lufta, så regner med den treffer det den skal.

8299778[/snapback]

Alle våpen av den typen kan man destruere. Atomvåpen er jo det desidert letteste, er jo bare å klikke på en knapp for å skille atomene fra hverandre så dem ikke splitter, eller hvordan det funket igjen.. Uansett, kan fint stoppe angrepet. :)

 

Meen, av en eller annen grunn så håper jeg også at det skjer. Litt kult at det skjer noe uforutsigbart i 24. Husker jeg ble skikkelig gira når den første bomben sprengte. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-120696

Tror Tom lett klarer å stoppe presidenten. Presidenten har vel fått info om at det er Hassad som sto bak angrepet på han, og når Tom sier at det var de to amerikanerne blir nok angrepet stoppet.

Lenke til kommentar
Meen, av en eller annen grunn så håper jeg også at det skjer. Litt kult at det skjer noe uforutsigbart i 24. Husker jeg ble skikkelig gira når den første bomben sprengte. :p

8301146[/snapback]

Er enig med deg i dette. Uforutsigbarhet er viktig i en serie som 24. Har vært litt lite av det etter at den første atombomben sprengte, dog hadde jeg ikke regnet med at Palmer skulle gjenoppta atomangrepet i denne episoden. Hvis terroristene hadde greid å detonere enda en atombombe, i et befolket område, da hadde det vært uforutsigbart. Alle seerne sitter og venter på at CTU skal få grepet inn, og tenker «Den sprenger garantert ikke» og så sprenger den :D

 

Angående siste episode så var den grei nok. Det har vært litt lite spenning etter min mening, og litt resirkulering av tidligere plott, som andre allerede har nevnt. Får håpe de neste episodene tar seg litt opp, nå som vi ikke har Prison Break og se fram til i tillegg til 24 på tirsdagene :)

Lenke til kommentar

Jeg hadde nesten glemt at serien handler om Jack. Hvor lenge var han på skjermen nå sist episode? Det var ikke lenge. Istedet måtte vi lide oss gjennom det gørrkjedelige "dramaet" nede i bunkeren med den ultrairriterende søstera til presidenten, og ikke minst de sedvanlige ungdomsskoleintrigene på CTU. Og nå skal vi liksom skjelve i buksebena over at presidenten kanskje sprenger en atombombe i ørkenen ... Oioi, kanskje de tar knekken på en ørkenrotte og en kaktus?

Lenke til kommentar

Bare et lite tillegg til det forrige innlegget: Dessuten er Jack - de få sekundene man får se ham i hver episode - redusert til en skravlende telefonkjærring. Tror de virkelig at det kule med 24 er å se Jack snakke i telefonen på alle tenkelige steder?

Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke trodd at jeg skulle si dette, men jeg begynner å bli smålei sesong 6. Dette har vi sett før. Det blir for mye terrorisme, for mye politikk - for mye av det samme om og om igjen.

 

Jeg ville se Jack Bauer kjempe seg ut av Kina, jeg vil se Jack Bauer i en mer personlig konflikt, jeg vil se Jack Bauer ta knekken på de som drepte Audrey. (Om hun er dø da.)

Lenke til kommentar
Det blir selvfølgelig noen sesong 7. Kiefer Sutherland har signa kontrakt for en tid tilbake med 3 sesonger og 1 film.

8332804[/snapback]

Skrev bare under for at han skulle være tilgjengelig for 3 sesonger til.

 

Er seertallene som bestemmer om dem faktisk kommer til å lage det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...