Gå til innhold

24 sesong 6 - For de som følger USA sendinger.


Anbefalte innlegg

Jeg ble oppgitt når Gredenko sa at han ville ha noe til gjengjeld for Fayed. Hvor mange ganger har vi ikke hørt det fra skurker, at de søker full imunitet.

 

Vice-pres. Noah er helt vill, motlyder Palmers ordre. :D En tvist vi ikke har sett i 24.

 

Til Dahl og Christopher909:

- Les første post for oppfrisking. Det spaseres på eget ansvar inn i denne tråden når nye episoder er utgitt. Tekst/videoklipp som røper kommende episoder for handling som ikke er utgitt, det settes derimot inn i spoiler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Magefølelsen min også sier at Audrey lever. Kanskje det bare var noe kineserne fant opp for å ødelegge livet til Jack enda litt mer. Eller om det er noe CTU har spunnet opp for å få Jack til å fokusere på oppdraget. Et eller annet sykt er i hvertfall på gang, det er jeg overbevist om at det er.. Men hva?! Wee, gleder meg til neste episode.

Lenke til kommentar
Kjeeedelig episode egentlig.. Denne episoden var faktisk ganske forutsigbar. Kom ikke som noe sjokk at Nadia ikke var noe muldvarp, ei heller at presidenten våkna i siste sekund og redda verden, ei heller at vise-presidenten prøver å avsette presidenten (noe vi har sett en del ganger før i 24 det også). Vi fikk dog mere Jack denna episoden da, det var jo litt kult..

 

Dahl, det er vel strengt tatt ditt problem at du går inn i denne tråden etter at episoden har kommet uten å ha sett den selv.. ;)

8251734[/snapback]

 

Er kanskje lurt å sette teksen over i [ spoiler ] tekst? for de som ikke har sett den enda:D

 

PS: Jeg har sett den, men tenker på andre

8252707[/snapback]

 

Kva hjelper det om han setter den i spoiler når du (og eg) qouta det han sa da?

Dessuten er det jo ikkje vits med spoiler når den har gått i USA.

Folk må da finne ut om dei har sett siste episoide eller ikkje før dei beveger seg inn i ein sånn tråd. Sjølv har eg ikkje sett dei 3 forrige 24 episodene før i kveld, og eg har da klart og holde meg unda tråden, har også klart å la være og lese epostene som kjem frå forumet angående denne tråden (der det kan komme spoilere også faktisk.) Det har gått fint, intet stort problem.

 

Sjølv posta eg det som skjedde i ein PB episode rett etter at eg hadde sett det, men da blei det eit jævlig rabalder av ein morgengretten moderator som ikkje kunne reglene for tråden. Bedre å være føre var når vi har med så ustabil moderering å gjere.

 

Ontopic...

 

Episoden var bra den, kom jo ikkje som noken bombe at presidenten stoppa det angrepet... men meir skuffende var det å sjå at visepresidenten ville ta fra han makta igjen, dette har vi sett før i ein anna sesong!

Lenke til kommentar

Det siste vi så av Logan var på tur i ambulanse etter et møte med Martha-Stabbatha ;)

 

Det med lekkasjen i CTU var for åpenbart, skjønte umiddelbart at de hadde en feil i systemet, noe som også forundrer meg litt. Veldig rart at CTU som har superkompetanse innen data lar slikt skje. Eneste "sjokket" med episode 15 var at Doyle ikke var skurken, altså - fikk inntrykk av at han hadde gjemt bevis, når han faktisk hadde levert det inn.

 

Det må skje noe drastisk nå, ellers frykter jeg at 24 mister populariteten fort!

Lenke til kommentar

Dette var da svært så forutsigbart. Var det noen som ikke skjønte at Palmer kom til å våkne opp i siste liten? Jeg skjønner ikke helt hva de driver med her, denne sesongen er så langt den dårligste, selv om starten var meget bra.

 

Det positive med denne episoden var mer Jack. Det hever episoden automatisk. Og de nye karakterene begynner å bli interessante nå som vi kjenner mer til dem. Fint med litt romanse inn i serien også, selv om den virket litt påtrengt. Håper bare ikke de kverker hele den nye gjengen i slutten av sesongen eller starten av neste.

 

Nei, nå må de bli ferdig med de hersens atombombene, er så ytterst kjedelig konsept. Send Bauer ut på hevntoktet sitt, da blir det andre baller :dremel:

Lenke til kommentar

ja er litt enig med dotten her... er aldri skuffende å se kiefer :p men uten han hadde det vært håplaust. jeg tror at aundry lever jeg og at kineserene bare gjør det verre for jack, så håper hvertfall at jack finner ut noe. aundry likte jeg i denne serien , håper ikke at hun er gone :ph34r:

Lenke til kommentar

Eddie Izzard skal være med jo! Det var litt morsomt, siden jeg har "oppdaget" stand-upkomikken hans de siste ukene, før det visste jeg ikke hvem han var. Han er favoritt stand-upkomikeren min, gleder meg til å se hva han skal være (eller har han vært med?). Hvis dere lurer på hvem han er, søk Definitive Article Izzard eller Dress To Kill Izzard på youtube.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...