Gå til innhold

24 sesong 6 - For de som følger USA sendinger.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Haha. Fikk Elling-følelse av denne episoden. Og jeg visste det. Nadia var ikke skyldig. Hun ble "hacket" av han fyren som styrte flyet i forrige episode. Milo og Nadia kysset idag. Det var skjønt! :D

 

 

8247680[/snapback]

Hvorfor skrive spoilere som er totalt uten interesse? Jeg har ikke sett den nyeste episoden, men var dum nok til å gå inn i denne tråden. Selv om det ikke er mot reglene å skrive spoilere fra en episode som allerede er gått, er det totalt unødvendig. Personer som har sett episoden vet allerede det du skrev, mens personer som ikke har sett episoden blir bare irritert.

Lenke til kommentar
Nå forstår jeg ikke deg. Kan du utdype? Jeg har aldri puttet en spoiler på hva jeg har skrevet, det gjorde du.

8248087[/snapback]

Det sa jeg heller ikke. Jeg mener at det er unødvendig å skrive et slags sammendrag av handlingen, da det bare er til frustrasjon for de som ikke enda har sett episoden. For personer som har sett episoden er det ikke noe vits å lese et slikt "sammendrag".

 

Reaksjoner på ting som har skjedd, tanker og teorier er jeg imidlertid ikke imot, selv om det måtte plage oss som enda ikke har sett episoden. ;)

Endret av Dahl
Lenke til kommentar

Jeg synes fortsatt episoden var preget av en Elling-faktor. Jeg håper det blir noe mellom Nadia og Milo selv etter hva som har skjedd med Nadia.

 

Bedre nå? :roll:

 

Bare så det er sagt, jeg har ikke sagt en dritt av hva som virkelig har skjedd i episoden, så jeg skjønner virkelig ikke din kritikk.

Lenke til kommentar
Bare så det er sagt, jeg har ikke sagt en dritt av hva som virkelig har skjedd i episoden, så jeg skjønner virkelig ikke din kritikk.

8248172[/snapback]

Det aner jeg ikke noe om, for jeg har ikke sett den. :wee: Nei, det er vel bare jeg som er litt morgenfurt litt lenge. Beklager. ;)

Lenke til kommentar

Helt grei episode, men jeg syns det har blitt mindre og mindre fart i de siste episodene. Det med at Presidenten kalte av angrepet kom ikke som noen overraskelse. Men, jeg likte det ikke, han kunne vært for sen. Kult om de faktisk hadde angrept midtøsten. Hadde blitt en annerledes tvist om de hadde gjort noe slikt for en gangs skyld.

Lenke til kommentar
Helt grei episode, men jeg syns det har blitt mindre og mindre fart i de siste episodene. Det med at Presidenten kalte av angrepet kom ikke som noen overraskelse. Men, jeg likte det ikke, han kunne vært for sen. Kult om de faktisk hadde angrept midtøsten.  Hadde blitt en annerledes tvist om de hadde gjort noe slikt for en gangs skyld.

8250014[/snapback]

De kan jo fremdeles angripe, hvis han gale vise-presidenten får hele styret til å stemme for at Wayne skal tre av som president. Så det blir spennende å se hva som skjer framover.

 

Syntes i grunn at det var en fin episode. Mye mer Jack i dag i hvertfall. Men syntes det er på tide at Jack får grise-torturert en ny person igjen!

Endret av DavidH
Lenke til kommentar

Wee, skal se episoden nå snart, er fortsatt i ekstase etter PB-episoden! Digg å slappe av med PB og 24 etter en hard dag :) Skal redigere inn hva jeg syntes litt seinere :D

 

Hehe, Jack var koselig idag :D Digga det smilet hans :) 24 begynner å bli mer voksent, det begynner å bli mer HBO-aktig i storyen, dette liker jeg! Sier bare stå på 24, når PB og Lost kan komme med noen middelmådige episoder i blant, kan jeg alltids telle at jackern ikke svikter!

 

4/5 Episode idag!

Endret av SaintedThomas
Lenke til kommentar

Kjeeedelig episode egentlig.. Denne episoden var faktisk ganske forutsigbar. Kom ikke som noe sjokk at Nadia ikke var noe muldvarp, ei heller at presidenten våkna i siste sekund og redda verden, ei heller at vise-presidenten prøver å avsette presidenten (noe vi har sett en del ganger før i 24 det også). Vi fikk dog mere Jack denna episoden da, det var jo litt kult..

 

Dahl, det er vel strengt tatt ditt problem at du går inn i denne tråden etter at episoden har kommet uten å ha sett den selv.. ;)

Lenke til kommentar
Kjeeedelig episode egentlig.. Denne episoden var faktisk ganske forutsigbar. Kom ikke som noe sjokk at Nadia ikke var noe muldvarp, ei heller at presidenten våkna i siste sekund og redda verden, ei heller at vise-presidenten prøver å avsette presidenten (noe vi har sett en del ganger før i 24 det også). Vi fikk dog mere Jack denna episoden da, det var jo litt kult..

 

Dahl, det er vel strengt tatt ditt problem at du går inn i denne tråden etter at episoden har kommet uten å ha sett den selv.. ;)

8251734[/snapback]

 

Er kanskje lurt å sette teksen over i [ spoiler ] tekst? for de som ikke har sett den enda:D

 

PS: Jeg har sett den, men tenker på andre

Lenke til kommentar
Kjeeedelig episode egentlig.. Denne episoden var faktisk ganske forutsigbar. Kom ikke som noe sjokk at Nadia ikke var noe muldvarp, ei heller at presidenten våkna i siste sekund og redda verden, ei heller at vise-presidenten prøver å avsette presidenten (noe vi har sett en del ganger før i 24 det også). Vi fikk dog mere Jack denna episoden da, det var jo litt kult..

 

Dahl, det er vel strengt tatt ditt problem at du går inn i denne tråden etter at episoden har kommet uten å ha sett den selv.. ;)

8251734[/snapback]

 

Er kanskje lurt å sette teksen over i [ spoiler ] tekst? for de som ikke har sett den enda:D

 

PS: Jeg har sett den, men tenker på andre

8252707[/snapback]

Som jeg faktisk sa i innlegget du quoter er det ikke mitt problem at folk kommer inn i _SPOILER_tråden og leser innlegg etter at episoden har kommet, men heller folk sitt eget problem.. Som Runar sier så har dette blitt diskutert en del ganger før. :)

 

Jeg tror også at Audrey fortsatt lever. Hadde vært litt fett om Jack måtte leke litt Rambo og hente henne ut av Kina. :cool: Kanskje neste sesong kan være om det? :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...