Gå til innhold

24 sesong 6 - For de som følger USA sendinger.


Anbefalte innlegg

Prøvde å se på sesong 1 for litt siden, og det gadd jeg ikke, for gud så kjedelige episoder.

Episodene er kanskje litt mer action orienterte nå, men kan ikke fatte hva du snakker om! Dennis Hopper i slutten var jo genialt bra! Storyen var spennende og Kim Bauer var HAWT(fortsatt også da)!

 

Rangerer sesongene slik jeg;

 

5,1,2,4,3

 

Sesong 5 var helt utrolig for meg, drit bra plot, mye bra JACK, en utrolig god fiende(Christopher Henderson, jack's likeman ;) ). Genial bra sesong!

Sesong 6 ligger godt ann til en 2/3.plass sålangt, forresten er veldig god episode idag :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får meg så synes jeg dette er helt greit. fordi jeg begynte å se på 24 på slutten av sesong 4. Prøvde å se på sesong 1 for litt siden, og det gadd jeg ikke, for gud så kjedelige episoder.

8207610[/snapback]

Jeg så de to-tre første episodene og tenkte at det ikke var særlig spennende, men jeg bestemte meg for å fortsette. Fordi det var første sesong av en meget bra serie og konseptet i serien må tross alt innføres i første sesong. Derfor er det logisk med en mye mer gradvis spenningsoppbygning, for å få presentert karakterer og konseptet.

 

Jeg har nå sett til og med episode 7 og jeg synes det nå er meget spennende, mye mer spennende enn for eksempel de tre-fire siste episodene av sesong 6 har vært. Jeg er nærmest forelsket i første sesong, den sesongen viser at 24 er mer enn atombomber.

 

 

Har en viss ide om hva som skal skje, alt er bygget på antagelser og vill gjetting, men skjuler det likevel (sesong 6)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Hvor mange ganger i løpet av de siste sesongene har du sett Jack Bauer bruke noe mer enn pistolen sin, når han og CTU-innsatstroppene angriper ett terroristrede?

 

Asså, Bauer er ex-Delta Force og han ER jo tross alt JACK BAUER, men det kunne vært kult å se han "dressed up", lissom, i kampdress og hjelm og med en M4.....

 

Men for all del; USP Compact'en er rå... håper han aldri slutter å bruke den :!:

Lenke til kommentar
Hvor mange ganger i løpet av de siste sesongene har du sett Jack Bauer bruke noe mer enn pistolen sin, når han og CTU-innsatstroppene angriper ett terroristrede?

 

Asså, Bauer er ex-Delta Force og han ER jo tross alt JACK BAUER, men det kunne vært kult å se han "dressed up", lissom, i kampdress og hjelm og med en M4.....

 

Men for all del; USP Compact'en er rå... håper han aldri slutter å bruke den :!:

8214533[/snapback]

Likte denne måten jeg;

post-122197-1174594533_thumb.gif

Lenke til kommentar
Bare jeg som tror at hun Nadia i CTU er muldvarp? Det har jo ikke gått en sesong uten at det viser seg at det er en muldvarp i CTU eller det Hvite Hus. Har lagt merke til at hun Nadia har sagt imot noe av det de andre har ment, og hindret litt i fremgangen. Pluss at hun har muslimske røtter, men skal ikke si noe for sikkert. Det er godt mulig jeg tar feil..

Jeg hadde rett! Eller, er ikke helt sikkert da.. Men uansett, bra gjettet!

 

Spennende episode, men skulle ha likt å sett den bomben gå av.. Lekasje i CTU igjen ja, skulle tro at de var litt mer nøye med jobbsøknadene..

La dere ikke merke til kamerabruken når Chloe fant ut at det var en muldvarp i CTU? Og syntes dere ikke at det var litt merksnodig at Doyle akkurat pekte ut Nadia med en gang? Doyle steppet inn for Curtis.

 

Vi får se. Jeg mener Doyle står bak (eller en person vi ikke har sett så mye til).

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Jeg hadde bare så lyst til at visepresidenten skulle si "These are the days of our lives" de siste sekundene av episoden etter ordren var gitt. Hakke peiling på hvorfor, bare følte at det var et passende øyeblikk.

 

Er det bare jeg som tar meg selv i å heie på terroristene når de sender disse bombene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...