Elmek38 Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 Dette ser ut til å bli den heftigeste sesongen av 24 ever. Den traileren var rå. på www.24trailer.com ligger den! Se den nå! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Åhh fy fader! Dette var bare helt sykt! Jack Bauer tilbake i Amerikansk jord. Wayne er president og det ser ut til at det er terrorangrep nok en gang. Helt fantastisk dette! Endret 27. oktober 2006 av Onyx Lenke til kommentar
Hobbes76 Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 Som Locke sa i Lost: "Whe're gonna have to watch that again!" Sykt, får frysninger, og det er ande sikkert 6-7 måneder før vi får se resten her hjemme. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Oooh Herlig trailer. Og Jack med helskjegg igjen. Haha. Ser lovende ut så langt, Jack Bauer er tilbake. Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg. Endret 24. oktober 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Så den igjen nå, er det han som jobbet for Karen i forrige sesong vi ser snakke til Wayne helt på starten der? Han som hjalp Logan i å slette det opptaket, og ble overført til det hvite hus. Ser ut til at kineserne "gir" tilbake Jack da.. Igjen, heftige saker! Edit: Det ligner på han, men er ikke sikker jeg altså.. Endret 24. oktober 2006 av ErlendRU Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) ErlendRU: Edit: var visst ikke han likevel Forresten godt å nok en gang høre Jack Bauer og "Put down your weapon!" Endret 25. oktober 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 Fy fader det var godt å høre stemmen til Jack igjen! Denne sesongen ser ut til å være i en klasse for seg selv. Etter at jeg så traileren, så satt jeg meg store forvetninger. Denne serien oser av kvalitet, samme gjør hjernen bak det hele: John Cassar. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 FY FAEN.... FY FAEN...'' If this country gonna recover, we have to sacrifice Jack.. Herregud dette blir spennende Wayne som president, det liker vi... Da slipper vi i alle fall noen korrupt president denne sesongen?.. Men faen at det er så lenge igjen. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 Tida går fort nå vett! 14januar (15ende for de som ikke bor i USA ) Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 FY FAEN.... FY FAEN...'' If this country gonna recover, we have to sacrifice Jack.. Herregud dette blir spennende Wayne som president, det liker vi... Da slipper vi i alle fall noen korrupt president denne sesongen?.. Men faen at det er så lenge igjen. 7143351[/snapback] Tja.... det er ikke akkurat så mye spenning i seg selv at Jack angivelig skal bli ofret. Selvfølgelig blir han ikke det, han er den eneste personen som er 100% sikker ettersom det kommer flere sesonger. Lenke til kommentar
Hobbes76 Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 Så den igjen nå, er det han som jobbet for Karen i forrige sesong vi ser snakke til Wayne helt på starten der? Han som hjalp Logan i å slette det opptaket, og ble overført til det hvite hus. Ser ut til at kineserne "gir" tilbake Jack da.. Igjen, heftige saker! Edit: Det ligner på han, men er ikke sikker jeg altså.. 7143269[/snapback] Hvam da, han fra Ally McBeal? Det er da vitterlig ikke Miles, han som sletter opptaket fra Chloe i slutten av episode 21!? Lenke til kommentar
brrah Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 Det er seff ikke han dem snakker om.. Må jo være totalt retarded for å tro at det er han da Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 Det er seff ikke han dem snakker om.. Må jo være totalt retarded for å tro at det er han da 7151879[/snapback] Huh? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 Så den igjen nå, er det han som jobbet for Karen i forrige sesong vi ser snakke til Wayne helt på starten der? Han som hjalp Logan i å slette det opptaket, og ble overført til det hvite hus. Ser ut til at kineserne "gir" tilbake Jack da.. Igjen, heftige saker! Edit: Det ligner på han, men er ikke sikker jeg altså.. 7143269[/snapback] Hvam da, han fra Ally McBeal? Det er da vitterlig ikke Miles, han som sletter opptaket fra Chloe i slutten av episode 21!? 7143975[/snapback] Beklager. Jeg trodde jeg var sikker, noe jeg tydeligvis ikke var. Så traileren en gang til nå, og det er jo ikke han. Men han ligner jo sånn ved første øyekast Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Jepp, det er ikke han. Skuespilleren er fra Ally McBeal, og det er ikke Miles fra sesong 5. Miles har en litt ''breiere'' ansikt, mens typen fra Ally McBeal har en litt ''spissere'' og lengere ansikt. Endret 25. oktober 2006 av Onyx Lenke til kommentar
master air Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 Herlig trailer, gleder meg veldig til sessongstart. Men er det virkelig nødvendig å snakke om traileren i spoilertekst? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Men er det virkelig nødvendig å snakke om traileren i spoilertekst? 7152418[/snapback] Strengt tatt ikke. Men for de som ikke har sett sesong 4-og 5 så kan den jo avsløre en stor porsjon av handlingen. Ser fram til å se hva som faktisk skjer, det så ikke ut som terroristene var palestinske bilbombere akkurat. Det MÅ jo bare være noe stort hvis kineserene gav i fra seg Jack. Eventuelt så gav dem opp å torturere / avhøre Jack siden han ikke gir etter. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Url til trailer? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Men er det virkelig nødvendig å snakke om traileren i spoilertekst? Strengt tatt ikke. Men for de som ikke har sett sesong 4-og 5 så kan den jo avsløre en stor porsjon av handlingen. Ser fram til å se hva som faktisk skjer, det så ikke ut som terroristene var palestinske bilbombere akkurat. Det MÅ jo bare være noe stort hvis kineserene gav i fra seg Jack. Eventuelt så gav dem opp å torturere / avhøre Jack siden han ikke gir etter. Det er veldig muffins med den saken der. Kineserne gir Jack tilbake. Men det med at Jack ikke gir etter, så må man nesten drepe han for å i det hele tatt få ut noe, men da er han død! Han gir etter hvis datteren hans blir tatt. Til dere som husker sesong 2, så blir han torturert veldig, han besvimer helt pga. hjerte hans fikk mye belastning. Så her er det noe annet som har skjedd, noe vi ikke kan forutse inntil videre. Vi må nok vente til sesongstart. Mange hemmeligheter her. Endret 27. oktober 2006 av Onyx Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Så nettopp traileren, frysninger alright! Blir helt fantastisk bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå